Aansluitbaar bij Belgacom maar niet bij Scarlet

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
zinno
Starter
Starter

Vandaag kreeg ik volgende melding van scarlet: "Helaas is uw telefoonlijn ongeschikt voor ADSL."

Dus ik bel naar scarlet & dit word bevestigd, "mijn lijn is toekomstig aansluitbaar".

Ik bel naar belgacom, aansluiting kan daar wel zonder probleem 5 tot 10 dagen, VDSL tot 20 mbit. Een technieker zal alles in orde brengen ...

Dus hoe kan ik ervoor zorgen dat Belgacom mijn aansluiting in orde brengt en ik klant kan worden bij scarlet?
Uzzi
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
Bedankt: 34 keer

Scarlet biedt geen VDSL2 aan indien je 'internet only' neemt. Bij BGC daarentegen krijg je wel 'alleen internet' via VDSL(2). Bij Scarlet zou je dus op ADSL of ADSL2(+) geplaatst worden wat waarschijnlijk niet haalbaar is (te ver van de centrale voor ADSL/ADSL2(+) ?).
zinno
Starter
Starter

Belgacom zegt dat ik aansluitbaar ben voor ADSL en VDSL. Volgens Belgacom moet Scarlet samen met hun Belgacom contact persoon dit in orde brengen.
En dat mag ik als klant gaan uitleggen aan Scarlet?! :bdaysmile:
proximusboy
Pro Member
Pro Member

jah ge zou toch nie willen dat belgacom dat doet !!!
hehe
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
zinno
Starter
Starter

De commerciele desk kan er geen antwoord op geven.
En de technische neemt na 1 keer 30 minuten & 1 keer 50 minuten wachten niet op ... handig.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”