Het is niet aantoonbaar, echter ik heb steeds vaker kleine onderbrekingen in inkomende en uitgaande VOIP gesprekken. Het is altijd goed gegaan en de technische situatie is nooit gewijzigd (zelfs geen providers). Ik geef dus niet EDPnet de schuld, maar ik wil even weten of iemand anders dit ook ervaart ?
Alvast bedankt
Non EDPnet VOIP service gehinderd ???
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
- Bedankt: 11 keer
Integendeel, met voipcheap en een simpele PAP2 werkt dit perfect via een edpnet ADSL verbinding . Zelfs naar telenet
lijnen zonder problemen. ( was in begin wel problematisch )
lijnen zonder problemen. ( was in begin wel problematisch )
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Ik ervaar geen significant verschil.
Ik ben vandaag wel een tijdje (zowat 2u) niet bereikbaar geweest op mijn VoIP-in-nummer (bij WeePee), maar dat was volgens mij te wijten aan mijn apparatuur thuis. Immers: na een reset van mijn ATA liep alles weer als een zonnetje.
Als je vermoedt dat EDPNet (al dan niet moedwillig) het VoIP-verkeer stoort, dan stel ik voor dat je een ticket opent zodat het nagegaan kan worden.
Ik ben vandaag wel een tijdje (zowat 2u) niet bereikbaar geweest op mijn VoIP-in-nummer (bij WeePee), maar dat was volgens mij te wijten aan mijn apparatuur thuis. Immers: na een reset van mijn ATA liep alles weer als een zonnetje.
Als je vermoedt dat EDPNet (al dan niet moedwillig) het VoIP-verkeer stoort, dan stel ik voor dat je een ticket opent zodat het nagegaan kan worden.
Computer(k)nul
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 23 keer
belgacom routering lag fout paar dagen waardoor mensen 2x moesten bellen eer het bij weepee binnenkwam zo bleekSinna schreef:Ik ervaar geen significant verschil.
ook de bbox2 moest idd even herstart worden