Hi,
Ik wou mijn boostpack opzeggen omdat het toch ietsje teveel is. Blijkbaar moet je hiervoor een aangetekend schrijven voor doen... Nu, ik heb geen zin om hier nog eens geld aan te smijten om iets te kunnen annuleren(zeker niet na de changes op de gewone acc's in feb).
Nu, in juli zal ik waarschijnlijk zo'n speedpack nemen/of homeconnect. Dan zal het boostpack waarschijnlijk wegvallen?
Boost pack opzeggen
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Kan zijn da da gewoon verandert naar speedpack ehfrado schreef:Hi,
Ik wou mijn boostpack opzeggen omdat het toch ietsje teveel is. Blijkbaar moet je hiervoor een aangetekend schrijven voor doen... Nu, ik heb geen zin om hier nog eens geld aan te smijten om iets te kunnen annuleren(zeker niet na de changes op de gewone acc's in feb).
Nu, in juli zal ik waarschijnlijk zo'n speedpack nemen/of homeconnect. Dan zal het boostpack waarschijnlijk wegvallen?
ik had naar sales@ gestuurd. Nja, we zijn aan het overwegen om naar homeconnect te gaan.
Maar hoe gaat dit dan als je geen abo meer hebt bij bgc? Je behoud dan toch dezelfde bedrading als nu hoop ik? En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
Maar hoe gaat dit dan als je geen abo meer hebt bij bgc? Je behoud dan toch dezelfde bedrading als nu hoop ik? En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
jafrado schreef:En moeten de telefonen dan vertrekken vanaf die router?
Sluit er 1 of 2 basissen op aan voor draadloze handsets, dan moet je niet meer met kabels liggen kl*ten .frado schreef:ik had naar sales@ gestuurd. Nja, we zijn aan het overwegen om naar homeconnect te gaan.
nja het 'probleem' is dat ik 3 telefoons heb, waarvan 1 draadloos, en 2 met draad. Maar ik zou moeten zien hoe onze telefoonkabels in het huis liggen, want ik zal die dan moeten doortrekken naar die router...
Leuk eh, die bekabeling.frado schreef:nja het 'probleem' is dat ik 3 telefoons heb, waarvan 1 draadloos, en 2 met draad. Maar ik zou moeten zien hoe onze telefoonkabels in het huis liggen, want ik zal die dan moeten doortrekken naar die router...
Ik zeg mn boostpack ieg nog niet op. Wie weet wordt het wel omgetoverd tot speedpack zoals Gerree al vermelde.
Zou je me via dit topic of pm willen laten weten hoe je de Siemens modem ervaart?
Heb van "horen zeggen" dat ze evengoed tot zelfs beter zijn als Fritzbox (waarvan ik maar problemen met de fax blijf ondervinden)
Bedankt enne succes met je kabels.
Ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor. Dat boostpack heb ik niet nodig, maar in juli zal het weinig nut meer hebben denk ik. Hopelijk een auto verandering naar speedpack dan..
Een 12mbit optie wordt nergens vermeld voor homeconnect?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
boostpack ook nietfrado schreef:Ik kijk ook nog even de kat uit de boom hoor. Dat boostpack heb ik niet nodig, maar in juli zal het weinig nut meer hebben denk ik. Hopelijk een auto verandering naar speedpack dan..
Mijn reactie op de opzegging boost pack ontvangen. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig om dit op te zeggen ook al ben je al meer dan 3 jaar klant.
----
Het boostpack is momenteel al geactiveerd.
Het is pas mogelijk om dit op te zeggen na 12 maanden.
Alvast bedankt voor uw begrip.
----
----
----
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Sinds wanneer heb je dat boostpack?Dajump schreef:Mijn reactie op de opzegging boost pack ontvangen. Het is blijkbaar niet zo eenvoudig om dit op te zeggen ook al ben je al meer dan 3 jaar klant.
----
----