Speciale vraag ivm Dommel opzeggen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
korvo
Starter
Starter

Sinds augustus 2008 ben ik klant bij Dommel. Eerst netconnect, dan sinds november 2009 cityconnect geworden. Nu heb ik onderstussen beslist om te gaan samenwonen met mijn vriendin (die reeds internet heeft) en beslist van Dommel op te zeggen (of beter: hebben we samen beslist 8) )
Ik heb reeds gebeld met Dommel en daar vertelde men me dat ik dus aangetekend dien op te zeggen, doch al moeten blijven betalen tot Nov 2010 omdat mijn cityconnect abo een nieuwe 1-jaarlijks te vernieuwen contract inhoudt. Nu vroeg ik me af: ik verhuis naar Lennik, waar er geen Cityconnect te krijgen is. Indien ik een verhuis aanvraag, en Dommel kan me terplaatse geen cityconnect aanbieden - kan ik dan meteen verkiezen van de samenwerking op te zeggen? Zelfs indien me een (duurder) alternatief wordt aangeboden?
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Nee je zal dat abonnement moeten betalen
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Te Koop forum

Misschien toch beter meev erhuizen en een netconnect nemen?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

texarcanaa schreef:Nee je zal dat abonnement moeten betalen
Zeker van? Een paar jaar terug had ik Scalet One. Toen ik verhuisde kon ik op mijn nieuwe woonplaats geen Scarlet One krijgen. Mijn contract heb ik toen zonder problemen voortijdig kunnen opzeggen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
korvo
Starter
Starter

Noppes, heb eens gebeld en ik zal inderdaad op een netconnect dienen over te stappen. Niet zo koosjer, gezien ik dezelfde prestaties niet voor dezelfde prijs kan krijgen. In dat geval betaal ik liever nog 8 maanden verbrekingsvergoeding... Veel zal het niet schelen denk ik...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”