Belgacom schrijven: nieuwe modem

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
AgentVortex
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer

Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.

Ik ga er dan maar vanuit dat ze mijn Aethra komen vervangen door zo'n BBOX gedoe zekers ?

Greetz,

AV
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

AgentVortex schreef:Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.

Ik ga er dan maar vanuit dat ze mijn Aethra komen vervangen door zo'n BBOX gedoe zekers ?

Greetz,

AV
Jij zit nog op VDSL1? Dan zal dat meer dan waarschijnlijk zo zijn ja. Ik dacht dat Eva enkele maanden geleden nog zei dat er niemand meer op VDSL1 zat.
AgentVortex
Plus Member
Plus Member

Goh, geen idee eigenlijk.

Ik heb Belgacom Internet Plus 19mbit down, 1.2mbit up

Greetz,

AV.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 243 keer

Lord Utopia schreef:
AgentVortex schreef:Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.

Greetz,

AV
Jij zit nog op VDSL1? Dan zal dat meer dan waarschijnlijk zo zijn ja. Ik dacht dat Eva enkele maanden geleden nog zei dat er niemand meer op VDSL1 zat.
Neen, er zit nog een hoop volk op vdsl1, maar het is wel de bedoeling om die allemaal op vdsl2 te krijgen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
AgentVortex
Plus Member
Plus Member

Heb daarstraks even gebeld naar Belgacom, inderdaad, ik zit nog op een VDSL1 profiel ...

Khoor dus nu officieel bij één van de laatsten die willens nillens een BBOX broodrooster zullen gebruiken :|

Ach ja :-) Is goed met prutsen als ie er is se ;-)

Greetz,

Agent Vortex
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”