Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.
Ik ga er dan maar vanuit dat ze mijn Aethra komen vervangen door zo'n BBOX gedoe zekers ?
Greetz,
AV
Belgacom schrijven: nieuwe modem
- AgentVortex
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Jij zit nog op VDSL1? Dan zal dat meer dan waarschijnlijk zo zijn ja. Ik dacht dat Eva enkele maanden geleden nog zei dat er niemand meer op VDSL1 zat.AgentVortex schreef:Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.
Ik ga er dan maar vanuit dat ze mijn Aethra komen vervangen door zo'n BBOX gedoe zekers ?
Greetz,
AV
- AgentVortex
- Plus Member
Goh, geen idee eigenlijk.
Ik heb Belgacom Internet Plus 19mbit down, 1.2mbit up
Greetz,
AV.
Ik heb Belgacom Internet Plus 19mbit down, 1.2mbit up
Greetz,
AV.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 243 keer
Neen, er zit nog een hoop volk op vdsl1, maar het is wel de bedoeling om die allemaal op vdsl2 te krijgen.Lord Utopia schreef:Jij zit nog op VDSL1? Dan zal dat meer dan waarschijnlijk zo zijn ja. Ik dacht dat Eva enkele maanden geleden nog zei dat er niemand meer op VDSL1 zat.AgentVortex schreef:Ik heb van Belgacom een schrijven ontvangen dat ze apparatuur moeten komen vervangen.
Greetz,
AV
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
- AgentVortex
- Plus Member
Heb daarstraks even gebeld naar Belgacom, inderdaad, ik zit nog op een VDSL1 profiel ...
Khoor dus nu officieel bij één van de laatsten die willens nillens een BBOX broodrooster zullen gebruiken
Ach ja
Is goed met prutsen als ie er is se 
Greetz,
Agent Vortex
Khoor dus nu officieel bij één van de laatsten die willens nillens een BBOX broodrooster zullen gebruiken

Ach ja

Greetz,
Agent Vortex