Ik vroeg me af of ADSL Go van 42 euro ook raw copper omvat of dat dit bovenop de prijs uitkomt?
Belgacom tarrieven staan namelijk niet op Userbase en de BGC staat dit niet duidelijk aangegeven.
ADSL Go in- of exclusief raw copper
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
De tarieven op Userbase zijn niet op to date. Ik kan ze nu allemaal aanpassen, maar 't zou een maat voor niets zijn (kwestie van dubbel werk te leveren).
Belgacom Internet abonnementen (Light, Go en Plus) hebben geen telefoonlijn nodig. Aansluiting zonder vaste lijn kost niets.
Enkel voor Budget is een Classic-verbinding noodzakelijk, anders betaal je 31,55 euro (evenveel als Light).
Belgacom Internet abonnementen (Light, Go en Plus) hebben geen telefoonlijn nodig. Aansluiting zonder vaste lijn kost niets.
Enkel voor Budget is een Classic-verbinding noodzakelijk, anders betaal je 31,55 euro (evenveel als Light).
Dus eigenlijk betaal ik voor een BGC ADSL Go 41.75 en betaal ik voor een Dommel Netconnect 46 euro (35.95 + 10 raw copper)?
Je kan er alleszins niet onderuit bij Dommel maar bij BGC Go kan je er dus wel onderuit.
Of zit ik hier nu mis te rekenen?
Je kan er alleszins niet onderuit bij Dommel maar bij BGC Go kan je er dus wel onderuit.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 6 keer
http://www.skynet.be/entertainment-nl/g ... n-internet
34€ /maand (29€ het eerste jaar) voor 100GB download.
En het staat er expliciet bij dat het ook geldt zonder vaste lijn.
34€ /maand (29€ het eerste jaar) voor 100GB download.
En het staat er expliciet bij dat het ook geldt zonder vaste lijn.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
bij dommel kost de raw copper tijdens het eerste jaar 5 euro per maand, daarna 13,31 euro per maand.badSheep8 schreef:Dus eigenlijk betaal ik voor een BGC ADSL Go 41.75 en betaal ik voor een Dommel Netconnect 46 euro (35.95 + 10 raw copper)?
Bij Belgacom hoef je geen extra kost te betalen indien je geen vaste lijn hebt.