MSN contactpersonen verdwenen

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
Plaats reactie
Biohazard
Starter
Starter

Ik heb eergisteren een nieuwe volledige PC aangeschaft.Windows geinstalleerd en vervolgens MSN Messenger 14.0.8089.0726(de meest recente)Nu importeert het de contactpersonen niet :? Als ik msn 7.5 installeer toont het alle contactpersonen.Op mijn oudere PC werkt MSN Messenger 14.0.8089.0726 zoals het moet.Ik heb gegoogled achter dit probleem ma kan niets nuttig vinden.Contactpersonen opgeslagen en geimporteerd naar deze PC dit heeft niets uitgehaald.Ik vermoed dat dit alleen is voor als een nieuwe account aanschaft.
Iemand enige suggesties?
Laatst gewijzigd door Biohazard 21 jan 2010, 16:40, in totaal 1 gewijzigd.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als je je aanmeldt met je Live-account zou je toch gewoon je contacten van andere pc en alles moeten zien staan? Die contacten staan immers centraal opgeslagen, en niet op je eigen pc...
Willy1
Member
Member

Inderdaad meon maar zijn dat niet de contactpersonen van uw hotmail (of @live).
Daar staan uw messenger contactpersonen natuurlijk tussen.

Maar waarom is er dan de mogelijkheid in WLMessenger:
Messenger-contactpersonen opslaan...
Messenger-contactpersonen importeren...
??
Biohazard
Starter
Starter

Het is lijk Meon zegt:De contacten zijn centraal opgeslagen
Met het importeren bedoel ik van zodra je de eerste keer inlogt op je MSN kwamen de MSN contacten niet te voorschijn Ik was ingelogd op MSN maar mijn lijst was leeg Ik kon nog naar mijn postvak in.
Je kan via Contactpersonen->Messenger Contactpersonen opslaan als een .cct* bestand.Dit is zeer handig als je een nieuwe hotmail of live account maakt je kan dan rechtstreeks al je contacten met 1 klik opnieuw toevoegen door deze .cct*.

Mijn probleem was dat die laatste MSN versie die centrale opgelagen Messenger contacten niet toonde op mijn MSN client( de meeste recente in dit geval)
Met de MSN client 7.0 (een oudere MSN versie) ging dit wel.
Toen vroeg ik me af waarom dat wel gaat met de de meeste recente versie niet
Ondertussen is dit probleem opgelost ipv op http://www.msn.be te gaan heb ik op http://www.msn.nl de client gedownload.Nu werkt alles weer naar behoren.Raar verhaal maar het werkt nu wel :bang:

Sinds september 2009 zijn we verplicht de meest recente MSN te gebruiken of je kan nog die 7.0 gebruiken.Sindsdien heb ik na een herinstallatie van deze MSN versie wel eens meerdere problemen.Ik gebruikte vroeger de 8.1 versie.Met de 8.1 versie had ik nooit problemen.zoals ik hier eens al een probleem heb uitgelegd http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 83#p301483
In ieder geval bedankt voor de reacties
Ik hoop dat deze info andere gebruikers kan helpen :-D
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Willy1 schreef:Inderdaad meon maar zijn dat niet de contactpersonen van uw hotmail (of @live).
Daar staan uw messenger contactpersonen natuurlijk tussen.

Maar waarom is er dan de mogelijkheid in WLMessenger:
Messenger-contactpersonen opslaan...
Messenger-contactpersonen importeren...
??
Aangezien ik geen hotmail gebruik: nee.
Dat importeren/exporteren is enkel van toepassing als je een nieuw Live-account maakt en je contactpersonen wilt migreren van account.
Willy1
Member
Member

Inderdaad Meon, een nieuw account zal de reden zijn.
Je kan bvb ook op een andere PC met een web-messenger inloggen.
En je contactpersonen zien.
Zo zie je maar weer, een Userbase mod is altijd slimmer dan je denkt :D
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”