Opzegging adsl, overstap naar telenet

Vragen over het omschakelen naar een andere provider.
texarcanaa
Plus Member
Plus Member
Berichten: 218
Lid geworden op: 27 feb 2009, 13:04
Locatie: Niverance
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

Ik heb momenteel internet via ADSL (dommel + discovery line bij BGC) en digitale TV via Telenet.
IK heb gisteren de groovyshake van Telenet besteld (internet + digitale TV) omdat het goedkoper is.

Op 1 februari komt de technieker langs van Telenet om te activeren en om mijn draadloze installatie mee te brengen voor 1€ :-D

Nu is de opzegging bij BCG en Dommel het enige wat mij nog rest, maar ik weet niet goed vanaf wanneer ik mag opzeggen.
Misschien kunnen jullie hierbij helpen. Enkele feiten:

- ik ben al klant bij dommel (netconnect) en BCG (discovery line) sinds juni 2008, dus normaal kan ik opzeggen met een termijn van 1 maand.
- mijn laatste betaalde factuur voor dommel is voor de periode 20/01/2010 (vanaf vandaag) tot 20/02/2010
- mijn laatste betaalde factuur voor BGC is voor de periode 01/12/2009 tot 31/01/2010.

Als ik rekening hou met de opzegtermijn van 1 maand, en ik stuur de aangetekende brieven vandaag of morgen op, vanaf wanneer kan ik zeggen dat alles mogen stopzetten zonder te moeten bijbetalen ?

Zou ik de factuur van dommel voor 20/02/2010 - 20/03/2010 nog moeten betalen ? En bij BGC zou ik normaal gezien enkel de volgende factuur voor februari moeten betalen en niet meer maart ? Klopt dit ?

Als iemand kan helpen, much appreciated

Thanks,
tex
Plaats reactie

Terug naar “Overstappen”