Recent is mijn LG KP500 (cookie) gesneuveld. (Scherm vanbinnen gebarsten -> belcompany zegt scherm = geen garantie)
Aangezien ik toch nooit echt tevreden ben geweest van deze GSM (traag, haperen, OS vond ik eigenlijk niet goed) wil ik deze keer investeren in een Smartphone.
Zelf heb ik natuurlijk al wat opzoekings werk gedaan en volgende Smartphones lijken mij heel degelijk maar spijtig genoeg niet altijd wat ik wil.
- * iPhone 3GS
* HTC HD2
* Google Nexus One (HTC) -> toekomst muziek ik weet het
- * Geen Windows Mobile OS (wel: Mac OS mobile - Symbian - Android, etc...)
* Prijs <= 500 EUR (Eigenlijk vind ik dit de prijs van een deftige smartphone, voor alles daarboven koop je imo beter een laptop met headset & 3G en bel je via VoIP)
* GPS (Ik ben nogal slecht in de weg te onthouden )
* Goede MP3 speler (Ik heb zelf al een iPod touch 1GEN (2007)) die ik dan zou weg doen zodat ik niet met een GSM & mp3 player opzak loop, wat echter nu het geval is.
* DEFTIGE TOUCH: Wat wil ik hier mee zeggen? Ik ben gewoon om met een iPod touch te werken dus dat is voor mij een deftige touch gsm, voorbeeld van een slechte touch = LG KP500 cookie (reageert traag, haperingen, zelf in mijn broek ging mijn gsm uit ontgrendeling door gewoon tegen mijn been te tikken.)
* Flash ondersteuning (Damn you apple!)
Waar ik ook nog zou willen naar informeren is: ATM ben ik Proximus Pay & Co klant, wat zou een goed abonnement voor mij zijn? (3G prepaid gaat volgens mij nog altijd niet?)
Mijn profiel:
- Ik bel zelden of nooit
- Ik SMS heel regelmatig
- 3G gaat gebruikt worden maar niet heel intensief: Vooral Wifi
Ik zou graag bij Proximus blijven (Beste 3G netwerk) maar ik raak helemaal niet wijs uit al hun verschillende abo's.
Er kan met andere operators zoals mobile vikings, mobistar, etc... rekening gehouden worden.
Alvast super bedankt voor jullie hulp, hopelijk krijg ik een paar goede argumenten en kan ik eindelijk de knoop doorhakken.
Jelle