Beste klant,
Allereerst maken we van deze gelegenheid graag gebruik om u en uw dierbaren een voorspoedig en gezond 2010 toe te wensen!
Om het vorige jaar af te sluiten en te klinken op 2010 zal op vrijdag 15 januari 2010 vanaf 16u00 de dommel.com/MNM New Year's Party plaatsvinden in Versuz te Hasselt.
En omdat dommel.com niet dommel.com zou zijn zonder de steun en het vertrouwen van haar klanten, delen we hiervoor graag 50x 4 tickets uit.
Om 16u00 start de live uitzending van de Ann en Dave show (met Ann Van Elsen en Dave Peeters) op radio MNM vanuit Versuz, met volgende live optredens:
tussen 16.00 en 17.00 : Mathieu en Guillaume (X-factor)
tussen 17.00 en 18.00 : Within Temptation
tussen 18.00 en 19.00 : Lasgo
tussen 19.00 en 20.00 : Annagrace
Ook alle andere MNM-dj's zoals ondermeer Peter Van De Veire, Elke Van Elderen en Ann Reymen zullen aanwezig zijn.
Nadien zal een dj-set de avond afsluiten, waarbij wij uiteraard zorgen voor een hapje en een drankje.
Zoals gezegd, zullen er 50x 4 kaarten worden uitgedeeld, dus als u kans wil maken om erbij te zijn, stuur ons meteen een mailtje in reply naar [email protected].
U hoeft niets in deze email te typen, druk gewoon op de "antwoord"-knop van uw emailprogramma en nadien "verzenden".
Op woensdag om 12.00 uur selecteert een onschuldige hand 50 reacties en contacteren we kort nadien de winnaars om exacte afspraken te maken.
Indien u er niet kan bijzijn op vrijdagavond a.s., kan u afstemmen op radio MNM en alles live meevolgen.
We danken u nogmaals voor uw vertrouwen en steun en kijken er naar uit u vrijdag misschien ook te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groeten,
uw dommel.com team
Dommel party !
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
lol.
ooh. shiny.
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Yep!meon schreef:
Is dat naar alle klanten gestuurd of zo?
(jammer dat het op ne vrijdagnamiddag is of ik had nog durven komen ook, ziet er een fout feestje uit )
ooh. shiny.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
't Is zowat de eerste keer dat ze effectief hoofdletters gebruiken in hun correspondentie.
- Trojan
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
- Bedankt: 241 keer
Hoeveel heeft belgacom gegeven?quistnix schreef:Het is wel een mooie geste, geef ik toedupondje schreef:Dat is die party die ze gekocht hebben ten voordele van Music For Life
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hoeveel heeft belgacom gegeven?[/quote]Trojan schreef:Het is wel een mooie geste, geef ik toe
Belgacom moet de grootste hebben? Het doet er niet toe hoeveel er is gegeven, het doet er toe wát er gegeven is.
Trouwens, Belgacom heeft toch wel meer kapitaal dan Dommel, het zou nogal stom zijn moest Dommel de giften van Belgacom overtreffen.
- quistnix
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Als er niks mis gaat zijn de klanten heel tevreden bij Dommel. Tot ze een probleem hebben en maar niet geholpen worden door de helpdesk, hun mails niet worden beantwoord. Wat wil je, in dat bedrijfje werkt maar 2 man en een paardekop. Ik ken talloze ex-Dommel klanten die om die redenen vertrokken zijn. Of dacht je dat het bij Dommel allemaal rozengeur en maneschijn is ?silencer schreef:Waar ga je die nog vinden?quistnix schreef:Gaan ze hiermee de ontelbaar ontevreden klanten blij maken ?
Een 10 tal minuten geleden kreeg ik telefoon dat ik bij de geselecteerde zat, ik heb vriendelijk moeten afzeggen.
Hadden ze me woensdag gecontacteerd zoals er stond in de mail, dan had ik nog wel kunnen iets regelen voor mijn werk, maar nu is het toch al iets te laat.
Dus er zal wel iemand anders gecontacteerd worden
Hadden ze me woensdag gecontacteerd zoals er stond in de mail, dan had ik nog wel kunnen iets regelen voor mijn werk, maar nu is het toch al iets te laat.
Dus er zal wel iemand anders gecontacteerd worden
Wij hebben een compleet forum vol met dergelijke berichten. Al lijkt het momenteel (aan de activiteit binnen het dommel forum te zien) al bij al gestabiliseerd (corrigeer mij als ik fout ben).quistnix schreef:Als er niks mis gaat zijn de klanten heel tevreden bij Dommel. Tot ze een probleem hebben en maar niet geholpen worden door de helpdesk, hun mails niet worden beantwoord. Wat wil je, in dat bedrijfje werkt maar 2 man en een paardekop. Ik ken talloze ex-Dommel klanten die om die redenen vertrokken zijn. Of dacht je dat het bij Dommel allemaal rozengeur en maneschijn is ?