Dag iedereen.
Om een lang verhaal kort te maken, ik had normaal aansluiting op 28 oktober 2009, nu gisteren 11 januari 2010 is mijn internet van scarlet
eindelijk actief dankzij de ombudsdienst!
Nu mijn lijnsnelheid (Data Rate) was eerst ca. 5200kbit/sec, maar stabiel!! ik kon downloaden tegen 520kb/sec, wat ik nog redelijk vindt.
Nu hebben ze aan de telefoon gezegd dat ik op 3,3km van de centrale zit en dat ietsje te ver is om de volle snelheid te garanderen en gingen
ze een rapport versturen aan BGC. Een half uur na dat gesprek viel mijn verbinding uit en mijn modem syncte op 3360kbit/sec????? waarom?
toch niet omdat anders mijn adsl2 te onstabiel was want dat ondervond ik niet!
ik download nu maar tegen 320kb/sec, mijn vorige isp tele 2 was 420kb, zwaar teleurstellend zeker omdat ik naar scarlet ging voor een hogere snelheid!
heeft iemand raad wat ik eraan kan doen?? en naar de klantendienst bellen heeft toch geen nut uit mijn ervaring met scarlet.
ff mijn lijnwaardes:
SNR Margin: -downstream: 15dB
-upstream: 25dB
Line attenuation: -downstream 34dB
-upstream 19dB
Data rate: -downstream 3360kbps
-upstream 512kbps
mvg
meltens
Nieuwe klant en teleurgesteld!
-
- Elite Poster
- Berichten: 834
- Lid geworden op: 31 aug 2009, 15:28
- Locatie: Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
- Bedankt: 102 keer
Ik was ook overgestapt naar scarlet en op 4 december zou de aansluiting gebeuren. Kerel is toen geweest en er zat geen signaal op de lijn . Nu krijgen ze uiteindelijk het signaal erop en moet ik nog wachten tot 17 februari vooraleer de technieker terug komt. Heb gewoon mijn bestelling geannuleerd. Ben dus totaal niet tevreden over scarlet en zeker niet over de onderaanneming waarmee scarlet samenwerkt.
Voor mij is scarlet een afgesloten hoofdstuk.
Voor mij is scarlet een afgesloten hoofdstuk.
Internet via EDPNET & Telenet Fiber 300
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
TV via Plex plugin xteve IPTV & Kodi
IPTV via different providers.
Telefonie via Edpnet(incoming) en Easycall (outgoing)
- metal
- Elite Poster
- Berichten: 767
- Lid geworden op: 03 aug 2003, 12:44
- Locatie: mol
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 8 keer
Ik ga het toch riskeren om naar scarlet te gaan.
Puur omwille van het FUP en de lage prijs.
Ik hoop alleen een beetje meer succes te hebben dan jullie.
Als ik dit in mei zou willen hebben, wanneer zou ik dan het beste aanvragen want als jullie al zo lang moet wachten.
Puur omwille van het FUP en de lage prijs.
Ik hoop alleen een beetje meer succes te hebben dan jullie.
Als ik dit in mei zou willen hebben, wanneer zou ik dan het beste aanvragen want als jullie al zo lang moet wachten.
- quistnix
- Erelid
- Berichten: 1646
- Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 7 keer
Ik zou zeggen, vraag het nog vandaag aan en zeg dat je het wil hebben in mei.metal schreef:Ik ga het toch riskeren om naar scarlet te gaan.
Puur omwille van het FUP en de lage prijs.
Ik hoop alleen een beetje meer succes te hebben dan jullie.
Als ik dit in mei zou willen hebben, wanneer zou ik dan het beste aanvragen want als jullie al zo lang moet wachten.
-
- Starter
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 15 jan 2010, 14:03
Ik werd in Oktober 09 ook verleid door de interessante beloftes van Scarlet.
Installatie zou in het allerslechtste geval 6 weken duren.
Op hun site stond dat ik zelf mijn oude abonnementen moest opzeggen, wat ik tijdig heb gedaan. Correct afgesloten door Belgacom.
Ondertussen zitten we (een gezin van 5) reeds 2 maanden zonder internet & telefoon.
De installatie datum is al 5(!) maal uitgesteld vanwege zogezegd technisch probleem. Kan onmogelijk zo lang duren want connectie, technologie (adsl), snelheid, aansluitingspunt is identiek als voorheen.
Gisteren te horen gekregen dat installatie nogmaals is uitgesteld tot 24 februari (!!).
Dit doet werkelijk de deur dicht. En die blijft dicht.
Iedereen die dit leest: Scarlet, doe het NOOIT. Customer support = 0,0/10.
Bovendien kan je geen enkele dienst telefonisch bereiken (tenzij je graag 2 uur aan de lijn hangt te wachten...).
Installatie zou in het allerslechtste geval 6 weken duren.
Op hun site stond dat ik zelf mijn oude abonnementen moest opzeggen, wat ik tijdig heb gedaan. Correct afgesloten door Belgacom.
Ondertussen zitten we (een gezin van 5) reeds 2 maanden zonder internet & telefoon.
De installatie datum is al 5(!) maal uitgesteld vanwege zogezegd technisch probleem. Kan onmogelijk zo lang duren want connectie, technologie (adsl), snelheid, aansluitingspunt is identiek als voorheen.
Gisteren te horen gekregen dat installatie nogmaals is uitgesteld tot 24 februari (!!).
Dit doet werkelijk de deur dicht. En die blijft dicht.
Iedereen die dit leest: Scarlet, doe het NOOIT. Customer support = 0,0/10.
Bovendien kan je geen enkele dienst telefonisch bereiken (tenzij je graag 2 uur aan de lijn hangt te wachten...).