Telenet DTV overschrijven laatste opname werkt niet

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
myT
Starter
Starter

Bij het programmeren van Telenet DTV kan men kiezen om alle afleveringen van een serie automatisch op te nemen. Daarnaast bestaat er ook een optie om enkel de laatste aflevering van een serie te bewaren. De voorlaatste opname wordt dan automatisch overschreven. Dit werkte correct tot enkele weken geleden. Ik merk dat er nu toch verschillende afleveringen van eenzelfde serie bewaard worden (en dit komt bij meerdere series voor). Hierdoor is mijn harde schijf van HD Digicorder volledig vol en zijn er sommige opnames niet kunnnen doorgaan.
Ik heb de opname instellingen van de series nagekeken en die staan wel degelijk nog steeds op 'Telkens laatste aflevering'.
Enige tips om dit probleem op te lossen? Nu moet ik telkens zelf de opnames wissen. Ik weet dat automatisch schijfbeheer mogelijk is maar dit is ook niet helemaal wat ik nodig heb, sommige films wil ik kunnen bewaren. Gewoon van iedere serie enkel de laatste aflevering bewaren, dit werkte correct en meer heb ik niet nodig.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

myT schreef:Ik weet dat automatisch schijfbeheer mogelijk is maar dit is ook niet helemaal wat ik nodig heb, sommige films wil ik kunnen bewaren.
Je moet nochtans Automatisch schijfbeheer instellen wil de laatste episode werken !

Als je sommige films wil bewaren dan geef je gewoon voor die film aan dat je hem niet wil wissen.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”