ADSL BELGACOM GO problemen

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Lander007
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2007, 22:12

Hallo,

sinds gisteren heb ik op alle games dat ik speel een hoge ping (=lag) en m'n internet gaat traag.. Als ik mijn router reset is het ongeveer een halfuur goed en daarna begint het weer.. In de log van mn router staat ook :

01/10/2010 00:31:37 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:31:36 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:30:48 sending ACK to 192.168.1.3
01/10/2010 00:30:36 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:30:35 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:29:35 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:29:34 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:28:34 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:28:33 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:28:17 sending ACK to 192.168.1.3
01/10/2010 00:27:33 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:27:32 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:26:32 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:26:31 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:25:47 sending ACK to 192.168.1.3
01/10/2010 00:25:31 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:25:30 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:24:30 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:24:29 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:23:29 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:23:28 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:23:16 sending ACK to 192.168.1.3
01/10/2010 00:22:28 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:22:27 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:21:27 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:21:26 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:20:46 sending ACK to 192.168.1.3
01/10/2010 00:20:26 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:20:25 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information
01/10/2010 00:19:25 DHCP Client: [ATM11]Send Discover
01/10/2010 00:19:24 DHCP Client: [ATM11]Could not find DHCP daemon to get information

Dit heeft er mss iets mee te maken?
Ik woon in West-Vl, iemand anders ook problemen? Ik heb Belgacom ADSL Go met digitale televisie.

Alvast bedankt.
QlimZ
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:50

Het probleem ligt bij Belgacom, ik heb sinds eergisteren avond (8 januari) ook enorm traag internet, die af en toe uitvalt voor zo'n halve minuut. Ik bevind me ook in West-Vlaanderen, een vriend heeft hetzelfde probleem, tijd dat dit opgelost raakt...
carsi
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 30 jun 2008, 12:09
Bedankt: 1 keer

regio 011 hier sinds 2 dagen ook problemen. Met momenten pings tussen 350-800 voor belgische sites. Heel af en toe gaat het nog goed.
devastator
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1218
Lid geworden op: 01 nov 2005, 10:53
Locatie: Pelt
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 56 keer

Had hetzelfde probleem (sinds donderdag)...
Bleek dat ik over mijn limiet zat. Volgens mij is dit onmogelijk, maar soit.
Op donderdag was er op mijn lijn 60 GB gedownload op 17u tijd, terwijl er maar 600k upload was.
Vind het nogal raar dat 60 GB download maar 600k upload veroorzaakt ...

Netwerk is beveiligd (geen wireless), en systemen hebben virusscanners en draaien op linux.
Overigens hebben die systemen ook geen 17u opgestaan op die dag, wat dus resulteert in een downloadsnelheid van minstens 1 MB/sec ...

Kunnen jullie dit ook eens checken ?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ook iets gelijkaardigs gehad op een gegeven moment in het weekend: gigantische ping's (meer dan 1 seconde) en bijgevolg erg trage verbinding. Een reboot van modem heeft echter wel soelaas gebracht.
Gebruikersavatar
Unimatrix
Starter
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jan 2010, 23:16
Twitter: Unimatrix08
Locatie: Hasselt
Contacteer:

Jup, ik zit in de regio 011 en heb sinds die bewuste donderdag ook problemen.
Die dag zelf was het een hel en kon ik zelf ook niet deftig gamen. Latency was vrij hoog, spikes tem en bleef disconnecties krijgen.
In't weekend zijn er geen DC's meer geweest , maar bleef de latency vrij hoog.

Vrienden uit de regio's Antwerpen en Brussel hadden idem dito problemen.

Heb een mailtje gedaan naar de helpdesk van BC om te zien of er iets uit de bus komt van uitleg of dergelijke.
Zullen zeker moeten afwachten tot het opgelost is of ...?
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Edit : zelfde teks als onderaan.
Laatst gewijzigd door Stefken01 11 jan 2010, 23:40, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Yup zone 054 (Gerardsbergen) same problem :x

Gamen met een hoge ping en het laden van website duurd verschrikelijk lang.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik heb sinds een paar dagen min of meer één keer per avond gedurende een minuut of twee extreem hoge latency. Gisteren dropte ik gewoon uit de game, een tracert naar google bleef steken bij Belgacom's backbone.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Lander007
Starter
Starter
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 apr 2007, 22:12

Ik heb btw nog steeds dit probleem... Andere mensen ?
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Hier opgelost.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
pieter_b1
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2010, 11:55

Ik heb ook dit probleem, ik ondervindt soms dat mijn internet weg valt, maar het valt wel mee.
Wie iemand hoe ik deze error kan oplossen?

Ik heb iets gelezen van belgacom genius, maar vind het installatieprogramma niet op de site weer.
Waar kan ik dit downloaden?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”