Toetsenborden zijn smeriger dan WC's

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Toetsenborden zijn smeriger dan wc's, althans dat is wat een onderzoek van de University of Arizona, waarover persbureau AFP bericht, ons wilt doen geloven. Er zou wel iets van kunnen waar zijn, aangezien we drinken, eten, roken, sommigen slapen zelfs bvb Lanparties en wie weet wat sommigen onder ons nog allemaal uiststeken met of op hun toetsenbord. Vanaf vandaag zijn we dus allemaal officieel viespeuken die de hele dag op hun toetsenbord ziektekiemen verspreiden waardoor we onszelf en de anderen allerlei vieze ziektes bezorgen.

Volgens de onderzoekers bevatten computers gemiddeld vierhonderd keer zoveel ziektekiemen als een toiletbril. "Bureaus zijn cafetaria's voor bacteriën", aldus onderzoeker Charles Gerba van de University of Arizona.

Viespeuken verenigt u voor een propere wereld vrij van ziektekiemen en andere bacillen! Uw medemens zal u dankbaar zijn! Ik ben benieuwd welke ziektekiemen of andere vieze dingen er op onze muizen en joysticks zitten!

Check zeker eens het filmpje op http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/)/components/actueel/editienl/2004/week12/0403154.xml

Bron: http://games.telenet.be/indexclassic.html &
http://www.webwereld.nl/nieuws/18018.phtml
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

SIR
Pro Member
Pro Member

Al een geluk dat de WC is uitgevonden, anders hadden we (met uitzondering van enkele die het misschien al wel doen) misschien op ons toetsenbord moeten kakken.

Binnenkort moeten we nog een condoom over onze handen aantrekken om met onze muis te werken (spelen) zonder er ziek van te worden.
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

niet gezien sorry ;)
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

een van de redenen waarom ik mijn toetsenbord regelamtig afwas, en ook af en toe in de afwasmachine steek :)
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
SIR
Pro Member
Pro Member

Ge kunt WC-eend misschien eens proberen om je toetsenbord zo proper te krijgen als je WC.

Daar geraak je mee in alle lastige hoekjes, het ontsmet en ruikt aangenaam.

:-D
Toxic Waste
Starter
Starter

no offence, maar liever mijn toetsenbord aanraken dan een wc hoor :eek:
Afbeelding
Akira
Elite Poster
Elite Poster

mss moeten we allemaal een picje van ons toetsenbord submitten en een contest houden voor wie het vuilste keyboard heeft :)
ik heb de mijnen in de kerstvakantie uitgekuist en der zat echt veel vuil in (kruimels van koeken,stukske plastik, stof, haren, ....) en de toetsen zijn vuil
ach ja dat kuis ik bewust niet helemaal op, zodat me zus niet te vaak op mijn pc zit, want die heeft een bloedhekel aan me vuil toetsenbord, in de zomer is het veel erger, als de handjes plakken van het zweet)
ik eet vaak achter me pc omdat ik er toch bijna heel de dag achter zit dus af en toe valt er wel eens een brokje tussen de toetsjes!
o ja alst een tijdje geleden is da ge uw toetsenbord uitgekuisd hebt, raad ik je het niet aan om je toetsenbord onderste boven te houden en ermee te rammelen :) (t was lijk aan et sneeuwen hier)
de pispaal <<
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”