Scarlet One -> Scarlet Internet en Telefonie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
WimmiW
Member
Member
Bedankt: 2 keer

Ik heb een oude Scarlet One klant die 50,95€/maand abonnement betaald voor 100GB internet en onbeperkt bellen naar vaste nummer 24h/dag.
Als ik naar de nieuwe formules kijk van Scarlet merk ik dat ik 6€/maand uitspaar wanneer ik kies voor Scarlet Internet en Telefonie.

Ik heb vandaag gebeld naar de administratiedienst en daar werd me gezegd dat ik pas in maart kon kiezen voor de nieuwe formule zonder Belgacom TV. :eek:

Ik kon momenteel enkel overschakelen naar het nieuwe Scarlet One met Belgacom TV. :?

:???: :???: :???:

Belgacom TV heb ik echter niet nodig wegens satelliet en TV Vlaanderen.

Nog mensen die dit kunnen bevestigen of is de dame aan de telefoon verkeerd ?
Afbeelding
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Hallo,

jouw verhaal kan ik niet bevestigen.
Ik heb deze week wel contact gehad om enkel Internet + Digitale TV te hebben, maar dat blijkt ook niet mogelijk te zijn.
RL
Member
Member
Contacteer:

Ik heb een overstap gemaakt van het oude Scarlet One naar de nieuwe formule zonder Belgacom TV in oktober. Toen was het dus nog geen probleem. Misschien hebben ze nu bedacht dat klanten met tv winstgevender zijn dan klanten zonder en geven ze die voorrang?
WimmiW
Member
Member

De aanhouder wint:

Vandaag opnieuw contact genomen met de administratie van Scarlet en nu had ik een vriendelijke dame die mijn abonnement aangepast heeft.
Ik heb nu Scarlet Internet en Telefonie met optie vast 24h voor 45€ ipv oude scarlet One tarief van 50,95€.

Zo zie je maar dat het loont om eens op een andere dag terug te bellen. :banana:
Afbeelding
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Vergelijk de prijzen eens van je andere kosten eens, zo zal je zien dat het daarom niet noodzakelijker voordeliger uitkomt. Ik hoop dat je je tarieven van je huidige formule ooit eens afgedrukt hebt. dat je kan vergelijken.
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

WimmiW schreef:De aanhouder wint:

Vandaag opnieuw contact genomen met de administratie van Scarlet en nu had ik een vriendelijke dame die mijn abonnement aangepast heeft.
Ik heb nu Scarlet Internet en Telefonie met optie vast 24h voor 45€ ipv oude scarlet One tarief van 50,95€.

Zo zie je maar dat het loont om eens op een andere dag terug te bellen. :banana:
En nu mag je je telefoongesprekken van overdag dus betalen. Ik heb die berekening al eens gemaakt en blijf voorlopig bij de oude formule waar ik tenminste 24/24 gratis telefoneer.
WimmiW
Member
Member

Vladimirke schreef:
WimmiW schreef:De aanhouder wint:

En nu mag je je telefoongesprekken van overdag dus betalen. Ik heb die berekening al eens gemaakt en blijf voorlopig bij de oude formule waar ik tenminste 24/24 gratis telefoneer.
Juist niet, ik heb nu de formule van 40€ en betaal de optie voor 24/24 gratis telefoneren (naar vaste lijnen) 5€ extra.
Dat is nu 6€/maand goedkoper voor hetzelfde aanbod.
Corrigeer me als ik verkeerd ben, Vladimirke.
Afbeelding
Vladimirke
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 8 keer

Blijkbaar hebben ze heel de boel weer eens aangepast. Ben al een hele tijd niet meet gaan kijken en zie nu dat je wel degelijk beterkoop af bent. :oops:
jasperwiet
Starter
Starter
Contacteer:

Een gerelateerd vraagje... Is de telefonie bij die scarlet internet + telefonie paketten VOIP en zijn jullie daar tevreden over? Bij dommel kennen mijn ouders nogal vaak uitval, vandaar de vraag...
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Bij de overname van scarlet door Belgacom is toen overeen gekomen dat ze niets aan de bestaande Scarlet abbo's mochten veranderen,en dit 3 jaar (het kan er ook 5 geweest zijn,ik ben er niet meer zeker van),messchien proberen ze daarmee de klanten te laten overstappen naar de Nieuwe One formule,zonder dig tv,voor 40€,en met onbeperkt bellen erbij voor 45€.Dan kunnen ze dat abbo weizigen wanneer ze willen.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”