dommel down regio011?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

Zit hier al een uurtje zonder internet, zijn er nog mensen die geen internet hebben in de zone 011.
Ps een dank je wel voor mijn buurman zijn draadloos internet ter beschikking te stellen.
Ik ben die rotzooi van dommel zo moe, deze week gaat mijn opzegbrief de bus op.
Geen service, nooit te bereiken klote helpdesk.
Bye bye dommel
Gebruikersavatar
gr4vity
Erelid
Erelid
Berichten: 2572
Lid geworden op: 27 feb 2006, 20:54
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Best vermelden over wat het gaat. Cityconnect, Speedconnect of Netconnect (of homeconnect maar dan maak je gebruik van cityconnect of netconnect). Alle drie hebben een verschillend netwerk en zijn in 011 beschikbaar.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Xardy
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2010, 20:53

Cityconnect in gent Hier en ligt toch ook al uur plat. Lag gisteren ook al uit. Natuurlijk geen helpdesk snachts

was tot nu toe redelijk tevreden maar nu pfff 2 keer op 2 dage is iets teveel van het goede en geen communicatie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
bke23
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 11 jan 2007, 15:29

Sorry, het gaat hier over netconnect de rest is nog niet beschikbaar voor mij.
Gebruikersavatar
UniCorn
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 18 feb 2008, 13:55
Bedankt: 2 keer

Thuis had ik de hele avond geen internet, om middernacht nog steeds geen internet.

Zijn de problemen reeds opgelost?
Moomin
Pro Member
Pro Member
Berichten: 231
Lid geworden op: 29 mei 2006, 11:35
Bedankt: 2 keer

Idem bij mij in Hasselt, Netconnect plat gisterenavond en ook vanochtend nog. Je hebt wel dsl signaal maar verbinden met Dommel lukt niet

In de log van mijn modem stond iets van 'cannot change MTU to 1500' en hetzelfde voor MRU, gevolgd door een ldc (?) echo die niet beantwoord werd waardoor de modem ervan uitging dat de verbinding niet werkte en het op een ander kanaal probeert, met hetzelfde resultaat.

Heb gevraagd aan de familie me een mailtje op werk te sturen als het weer werkt, en nog niks gehoord dus ik neem aan dat het nog steeds plat ligt.

Apparatuur van Dommel bevroren en ondergesneeuwd misschien? :lol: :twisted:

Hopelijk lossen ze het voor het weekend met zijn 15cm sneeuw op, echt weer om thuis achter de pc te gaan surfen.

Moomin
Gebruikersavatar
Kokki
Pro Member
Pro Member
Berichten: 251
Lid geworden op: 07 nov 2004, 14:40
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 2 keer

Hier ook in Hasselt, geen problemen met cityconnect.
dupondje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 14 sep 2006, 23:55
Bedankt: 18 keer

Xardy schreef:Cityconnect in gent Hier en ligt toch ook al uur plat. Lag gisteren ook al uit. Natuurlijk geen helpdesk snachts

was tot nu toe redelijk tevreden maar nu pfff 2 keer op 2 dage is iets teveel van het goede en geen communicatie.

[Afbeelding Post made via mobile device ]


Hier ook cityconnect in gent, en al 711uur up :)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”