Sharereactor.com weggehaald

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
stephan
Elite Poster
Elite Poster

deze link gaf [Nob] vanavond op het irc kanaal

Sinds enkele dagen is de populaire internetsite Sharereactor.com van het net gehaald. Deze site was met 220 000 bezoekers per dag dé populairste site met links naar downloads voor emule/edonkey.
De zwitserse autoriteiten hebben deze beslissing genomen omdat er auteursrechten geschonden zouden zijn geweest. Een onderzoek naar de 25-jarige stichter van deze site is van start gegaan.

meer info : http://www.cdfreaks.com/news/9324

ciao
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Snif :(

Nu, Sharereactor was toch altijd onbruikbaar traag, m'n baard groeide tussen m'n toetsjes van m'n keyboard bij het wachten op het binnenhalen van die pagina's ...
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

Dit was DE site op zijn gebied. En zo traag was hij niet (meestal toch niet).

Het was de moeite om te wachten. Spijtig dat het ermee gedaan is.

Sad to see 'm go! :(

220.000 bezoekers per dag, gaat er dan geen belletje rinkelen bij de overheid? 220.000 Mensen die dit willen doen? (en da's nog maar 1 site)

Als die eigenaar een proces aan zijn broek krijgt, dan wil ik zijn rekeningnummer wel, 'k zal die met plezier steunen, hij krijgt van mij terug wat hij verdient. (btw proces waarom, voor ewa links? belachelijk gewoon)

greetz,

Nob
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

Ze zullen nog wel ergens een mirror hebben van die site !
En dan zetten ze in Vanuatu een serverke (eiland tussen australië en Fiji) en het spel is weer online ... mss wel op een andere url.
Dit is toch in het verleden toch regelmatig gebleken dat wanneer de grootste 'sterft' de opvolger al klaar staat.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Code: Selecteer alles

[10:34:03] * Now talking in #sharereactor
[10:34:03] * Topic is 'Here's the news: http://ww3.tg.ch/default.cfm?TreeID=1503&CFID=864172&CFTOKEN=75096023 (it's german) or click http://tinyurl.com/35udn | English translation at http://sharereactor.gogi.tv/sr.html | Try to keep the drama to a minimum! Next one to say "R.I.P. SR" / "SR is dead" gets his own tombstone'
[10:34:03] * Set by BadM on Wed Mar 17 04:55:06

ircd is bereikbaar onder gogi.tv
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Spacekiek schreef:Dit is toch in het verleden toch regelmatig gebleken dat wanneer de grootste 'sterft' de opvolger al klaar staat.

isonews? ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Akira
Elite Poster
Elite Poster

auteursrechten, ik veeg er mijn botten aan ze :)
nog een sjans da we nie in amerika wonen!
maja der zijn nog genoeg plaatsen op de wereld waar je opnieuw een sharereactorsite-a-like site kunt opzetten! oostbloklandjes, kleine eilandjes,...
nu moeten we weer allemaal de zoekfunctie in emule zelf gebruiken :(
**kheb de LOTR ROTK DVDRIP :p**
de pispaal <<
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

Ja ik vind het ook spijtig dat Sharereactor gedaan is, ik ging daar meestal kijken of er dvdrips waren. Die website is al enkele weken offline, eerst dacht ik dat het weer zo lang duurde voordat die ingeladen was en ik heb hem nu ook maar uit mijn favorieten gegooid.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”