lage snelheid

320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

fuutje schreef:
320i schreef: Ik heb zelf de berichten op onze "bandjes" laten zetten, dus er werd gecommuniceerd dat er een probleem was.
Klopt. Ik heb de helpdesk gebeld en toen ik de melding kreeg ivm. een storing op het netwerk wist ik dat er meerdere klanten problemen hadden.

Ondertussen werkt het internet hier al wat beter. Toch blijft de snelheid nog een stuk beneden de "normale" waarden van enkele weken geleden. Verschillende tests in een periode van 3 uur:

http://speedtest.versateladsl.be/
Your current bandwidth reading is:

1.23 Mbps

which means you can download at 157.41 KB/sec. from our servers.


Volgens mij zijn nog niet alle problemen van de baan...

mvrgr,
Frank.
Is inderdaad nog laag.
Denk dat jij jou gegevens al eens had bezorgd, maar als je ze nog eens wil sturen, dan geef ik het even door.
Soekie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 feb 2007, 11:41

Your current bandwidth reading is:
611.30kbps
which means you can download at 76.41 KB/sec. from our servers.

op die http://speedtest.versateladsl.be/ momenteel

en de voorbije 3uur, om de 15-20 mins reset die router precies
o_O
knalsite
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 11 jun 2006, 22:16

Ik heb overdag voldoende snelheid (ca. 4 Mbps ~ Base home internet 4), maar tegen de avond (17-18u) stuikt ze altijd ineen tot vaak beneden de 1 Mbps.
Soekie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 feb 2007, 11:41

Afbeelding

snelheid valt momenteel weer even mee! (vanaf 5.30 valt het wel onder 1mbit wss)

mààr de lage snelheid stoort mij minder dan die disconnects die ik vaak heb de laatste dagen :-(

(vaak= van 2 tot 15x / uur als'k thuis ben)
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Is in elk geval beter als de 611kbps...
Indien je op bruo zit en ik dacht dat jij in regio Strombeek zat dus dan is dat het geval, dan zou het beter moeten zijn met de algemene snelheid (overblijfsel van het weekend spijtig genoeg).
Soekie
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 16 feb 2007, 11:41

inderdaad strombeek! :-)
snelheid lijkt vandaag inderdaad beter dan vorige week rond hetzelfde uur (3,5+mbit momenteel vgl met -1mbit!)

en (fingers crossed) al 40mins geen disconnect! 8)
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

amai, t'is hier ook weer prijs, traag man, ongelooflijk

Afbeelding


en t'is de laatste maand constant zo (regio Bredene)
kamisama
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 28 maa 2006, 22:59

Ik zit in de regio Halle en hier is het van s'morgens tot s'avonds laat nog steeds ver van de 4mbit waarvoor ik betaal.

Speedtest.net
Download : 1.55Mb/sec
Upload : 0.32Mb/sec

rond 18 uur was dit zelfs
Download : 0.89Mb/sec
Upload : 0.22Mb/sec

Ik ben een oude Versatel klant en tot voor enkele weken had ik op ieder moment 420kb/sec downloads and 34kb/sec uploads. Sinds Base overgenomen heeft is hier blijkbaar een eind aan gekomen :-(
Afbeelding
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Hier in Bree is't de laatste maanden al niet veel beter.
Na ingrepen in de modem door TD van Base blijft het echt wel slecht.
Ook de telefonie is de laatste maanden niet te doen. Gesprekken die onderbroken zijn, wegvallende stemmen als je onder het bellen ook nog aan't surfen bent, bezettoon bij mensen die je opbelt, terwijl je met gsm wel verbinding krijgt.
En dan de zeer onregelmatige snelheden.

Test om 22.30u:

Afbeelding

Wel jammer, tot enkele maanden geleden had ik echt geen klagen.
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 maa 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

Testje om 22:48
Afbeelding

Naar mijn mening is er maar 1 oplossing: die rommel buitengooien :twisted:
kaween
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2044
Lid geworden op: 19 jul 2004, 23:41
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 47 keer

Hier gaat het op dit moment vooral met de telefoon fout (bij mijn vader, ik ben T2-loos nu). Quasi _onmogelijk_ om met hem te bellen : meestal een (foutieve) melding van "lijn bezet". Maakt niet uit of je hen belt per gewone vaste lijn, VOIP, GSM. Krijg je ze dan toch aan de lijn zijn ze nauwelijks verstaanbaar. En wanneer gebeurt dat ? Zo rond 19:00, wanneer _de meeste mensen thuis zijn van hun werk en eventjes naar familie willen bellen_. Geen idee wat er aan de hand is bij Base, maar vader heeft jaren een goede/op zijn minst bruikbare lijn gehad; de laatste weken moet ik echt al geluk hebben om hem aan de lijn te krijgen. Zone 089.

Niet goed.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Weet iemand eigenlijk wat er aan de hand is ? Misschien i320 ?

Ik dacht eerst dat het bij mij alleen is, maar er zijn er toch verschillende mensen uit verschillende streken die ineens met hetzelfde probleem kampen.
Ik heb nog niet willen bellen naar de klantendienst omdat ik toch maar vermoed afgewimpeld te zullen worden.

T'is echt triestig, telefoneren en tegelijkertijd iets downloaden dat lukt gewoon niet meer. Als de telefoon overgaat moet ik naar mijn pc sprinten om alles wat bandbreedte verbruikt stop te zetten of ik versta die mens niet aan de andere kant.
yoho
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 08 sep 2005, 13:46
Locatie: Roeselare-Beveren
Bedankt: 1 keer

rasman schreef:Weet iemand eigenlijk wat er aan de hand is ? Misschien i320 ?

Ik dacht eerst dat het bij mij alleen is, maar er zijn er toch verschillende mensen uit verschillende streken die ineens met hetzelfde probleem kampen.
Ik heb nog niet willen bellen naar de klantendienst omdat ik toch maar vermoed afgewimpeld te zullen worden.

T'is echt triestig, telefoneren en tegelijkertijd iets downloaden dat lukt gewoon niet meer. Als de telefoon overgaat moet ik naar mijn pc sprinten om alles wat bandbreedte verbruikt stop te zetten of ik versta die mens niet aan de andere kant.
Hier gelijkaardige problemen bij momenten.
De meeste snelheidsproblemen doen zich voor tussen 16u en 23u.
Daarna gaat mijn internet snelheid terug omhoog.
Deze week reeds een dag gehad van snelheid rond de 1mbit .

De snelheidspbn hebben ook hun invloed op het voip gedeelte van de telefoon, slechte kwaliteit of gewoon wegvallen van het gesprek is reeds meerdere keren gebeurd.

Ik heb reeds geïnformeerd wanneer VDSL2 van belgacom zal beschikbaar zijn waar ik woon, maar de uitrol is nog vollop aan de gang en kan max nog 2 jaar duren. Indien dit laatste beschikbaar komt ben ik definitief weg, waarschijnlijk neem ik dan dommel aan 12mbit.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

rasman schreef:amai, t'is hier ook weer prijs, traag man, ongelooflijk

Afbeelding


en t'is de laatste maand constant zo (regio Bredene)
Ik zit in Bredene met dezelfde snelheden :-( Dus het ligt niet aan jou, vermoed ik.

Gelukkig is mijn eerste jaar maar net voorbij en had ik nog niet ingetekend voor een nieuw jaar om de nieuwe prijs te kunnen krijgen. Ik vlucht dan naar Scarlet: ook onbeperkt voor 25 €/maand. Om er qua snelheid op achteruit te gaan, loop ik momenteel maar weinig risico...
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Hier dus ook net geen 2Mbit (van de 4) meer tegenwoordig.
Terwijl mijn lijn tot de centrale wel goed genoeg is...
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Na verschillende telefoons met medewerkers van de helpdesk heb ik nu een aantal dagen op verschillende tijdstippen een speedtest moeten doen en deze waarden doorgemaild naar Base. De "hogere" technici zouden zich dan met m'n probleem gaan bezig houden. Hopelijk komt het kortelings in orde. Tot op heden nog zeer lage snelheden. Dat nr de pc sprinten om hem dicht te klappen als de telefoon overgaat is hier ook van toepassing!
Zijn de snelheidsproblemen bij jullie al van de baan?

Groeten,
Frank.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

fuutje schreef:Na verschillende telefoons met medewerkers van de helpdesk heb ik nu een aantal dagen op verschillende tijdstippen een speedtest moeten doen en deze waarden doorgemaild naar Base. De "hogere" technici zouden zich dan met m'n probleem gaan bezig houden. Hopelijk komt het kortelings in orde. Tot op heden nog zeer lage snelheden. Dat nr de pc sprinten om hem dicht te klappen als de telefoon overgaat is hier ook van toepassing!
Zijn de snelheidsproblemen bij jullie al van de baan?

Groeten,
Frank.

Ja Frank,

Hier hetzelfde, ben vandaag na het bellen ook begonnen met speedtesten bij te houden die ik dan moet doormailen.

Hopelijk is het snel opgelost.

Hier de laatste meting

Afbeelding
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

kamisama schreef:Ik zit in de regio Halle en hier is het van s'morgens tot s'avonds laat nog steeds ver van de 4mbit waarvoor ik betaal.
Sorry hoor, maar een internet connectie is steeds een geval van "best effort". Als jij kan aantonen dat er contractueel ergens staat dat je die 4 Mb/s moet halen, dan heb je gelijk. Helaas voor jou is dat niet het geval.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

quistnix schreef:
kamisama schreef:Ik zit in de regio Halle en hier is het van s'morgens tot s'avonds laat nog steeds ver van de 4mbit waarvoor ik betaal.
Sorry hoor, maar een internet connectie is steeds een geval van "best effort". Als jij kan aantonen dat er contractueel ergens staat dat je die 4 Mb/s moet halen, dan heb je gelijk. Helaas voor jou is dat niet het geval.


Best effort, ja ben ik mee akkoord, zolang dit niet de spuigaten uitloopt. Als ik voor een 4mbit connectie betaal dan mag daar af en toe wel eens wat schommeling op zitten, maar als je zo goed als altijd maar 1 tot 1,5Mbit haalt dan heb je toch wel reden van klagen zeker.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

rasman schreef:
quistnix schreef:
kamisama schreef:Ik zit in de regio Halle en hier is het van s'morgens tot s'avonds laat nog steeds ver van de 4mbit waarvoor ik betaal.
Sorry hoor, maar een internet connectie is steeds een geval van "best effort". Als jij kan aantonen dat er contractueel ergens staat dat je die 4 Mb/s moet halen, dan heb je gelijk. Helaas voor jou is dat niet het geval.


Best effort, ja ben ik mee akkoord, zolang dit niet de spuigaten uitloopt. Als ik voor een 4mbit connectie betaal dan mag daar af en toe wel eens wat schommeling op zitten, maar als je zo goed als altijd maar 1 tot 1,5Mbit haalt dan heb je toch wel reden van klagen zeker.
Helaas niet, want zelfs een professionele klant die voor een Office XXL bij Belgacom betaalt kan contractueel geen kant op wanneer de snelheid zakt tot 256 kbit/s. Deze snelheid is namelijk écht contractueel gegarandeerd voor dit type abonnement.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

Natuurlijk heb ik de situatie puur theoretisch geschetst. En met een droge "advocaat van de duivel" mentaliteit. Jouw ISP zal zeker en vast de nodige stappen ondernemen om je als klant niet kwijt te geraken. Dus theorie en praktijk zijn wel degelijk verschillend. Ik wou enkel aanhalen dat er soms (of zelfs meestal) van uit het standpunt van klanten wordt aangenomen dat er wordt betaald voor een bepaalde snelheid. Maar dat is dus niet zo. Maar nogmaals, als je naar de helpdesk van eender welke ISP belt om te klagen over te lage snelheden zal dat toch wel resulteren naar een "repair action" zoals bvb. je op een ander paar te verzetten of iets dergelijks.
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Het is idd zo dat een ADSL-verbinding afhankelijk is van verschillende factoren waarop de ISP geen vat heeft (afstand tot centrale, kwaliteit van de kabels, ook je eigen binnenbekabeling, ...).
Op het forum valt het toch op dat verschillende klanten van Base melding maken van snelheden die vroeger wel mogelijk waren en nu niet meer. Dat geeft toch aan dat het op een structureel probleem bij Base kan duiden.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Best effort, ja ben ik mee akkoord, zolang dit niet de spuigaten uitloopt. Als ik voor een 4mbit connectie betaal dan mag daar af en toe wel eens wat schommeling op zitten, maar als je zo goed als altijd maar 1 tot 1,5Mbit haalt dan heb je toch wel reden van klagen zeker.[/quote]Helaas niet, want zelfs een professionele klant die voor een Office XXL bij Belgacom betaalt kan contractueel geen kant op wanneer de snelheid zakt tot 256 kbit/s. Deze snelheid is namelijk écht contractueel gegarandeerd voor dit type abonnement.[/quote]

Kant best zijn dat je wettelijk geen argument hebt, maar daarom moet ik toch niet akkoord gaan als ze mij minderwaardige diensten aanbieden.
Als jij vind dat dat kan, da's dan goed voor jou, dan heb je geen kopzorgen. Maar ik leg me daar niet bij neer, als dit niet verbeterd dan verander ik van ISP.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Niet tegenstaande ik hier niet meer actief zal zijn, wens ik dit nog af te werken in de mate van't mogelijke.

Ik wil laten weten dat volgende regios verbetering moeten merken:

Gentbrugge
Bree
Louvain-La-Neuve
Tournais
Ans
Wuustwezel
Anderlues
Lasne
Jambes

en dit sinds vandaag.

Andere regios waar ik gevraagd heb om aan te passen waar mogelijk zijn onder andere Halle, Bredene, Hoeselt (Bilzen), Laakdal, ...
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

320i schreef:Niet tegenstaande ik hier niet meer actief zal zijn, wens ik dit nog af te werken in de mate van't mogelijke.

Ik wil laten weten dat volgende regios verbetering moeten merken:

Gentbrugge
Bree
Louvain-La-Neuve
Tournais
Ans
Wuustwezel
Anderlues
Lasne
Jambes

en dit sinds vandaag.

Andere regios waar ik gevraagd heb om aan te passen waar mogelijk zijn onder andere Halle, Bredene, Hoeselt (Bilzen), Laakdal, ...

i320, bedankt alvast. Ben benieuwd.
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 maa 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

I320 bedankt voor de moeite, maar hier komen ze overmorgen telenet installeren.
In ieder geval, de andere tele2-ers in Laakdal kunnen er maar goed mee zijn.
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 maa 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

rasman schreef:Best effort, ja ben ik mee akkoord, zolang dit niet de spuigaten uitloopt. Als ik voor een 4mbit connectie betaal dan mag daar af en toe wel eens wat schommeling op zitten, maar als je zo goed als altijd maar 1 tot 1,5Mbit haalt dan heb je toch wel reden van klagen zeker.Kant best zijn dat je wettelijk geen argument hebt, maar daarom moet ik toch niet akkoord gaan als ze mij minderwaardige diensten aanbieden. Als jij vind dat dat kan, da's dan goed voor jou, dan heb je geen kopzorgen. Maar ik leg me daar niet bij neer, als dit niet verbeterd dan verander ik van ISP.
Indien je vroeger veel grotere waarden had, dan heb je recht van klagen. Meestal betekent dit dat de ISP de bandbreedte moet verhogen vanwege saturatie. Deze bandbreedte verhoging betekent voor BROBA ISPs dat ze dan meer moeten betalen aan Belgacom en de meesten wachten daar tot het allerlaatste moment mee. Genoeg klagen zou ik zeggen. Het beste.
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Alvast bedankt voor de moeite 320i.

Merkt er iemand een verbetering?

Verschillende tests vanavond geven een gemiddelde van:

Your current bandwidth reading is:

1.12 Mbps

which means you can download at 142.9 KB/sec. from our servers.


of het beste resultaat tussen 18u en 22u:
Afbeelding

vanmorgen 7.15u, enkele tests gedaan en ze geven ong allemaal:

Afbeelding

Groeten,

Frank.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

t'is inderdaad beter nu (zoals ervoor dus)

Last Result:
Download Speed: 3051 kbps (381.4 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 323 kbps (40.4 KB/sec transfer rate)
Latency: 50 ms
Thu 07 Jan 2010 04:41:55 PM CET
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Bij mij is er helaas geen verbetering, heb een aantal keer tijdens de dag getest met speednet en ik kom niet boven de 1,5mbit

Hier de laatste:

Afbeelding
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

Hier sinds gisterenavond 19u ook al merkelijk lage snelheid :-(
Tot nu 13 tests (speedtest.net) geven een gemiddelde download van 1,46 Mb/s.
De beste is 1,93 Mb/s

Ik denk ook niet dat het al opgelost is want ik heb nog altijd geen antwoord van Base gehad op m'n mail van 3- januari (enkel het bericht dat ie goed aangekomen is en dat ze deze binnen 5 werkdagen beantwoorden...)

Groeten,
Frank.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

@rasman: Bredene is nog niet aangepast.
@fuutje: raar, Bree werd aangepast op woensdag, dus vind het opmerkelijk dat die snelheid terug zo gezakt is. Wat geeft het als je een ISO wil downloaden?
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

@fuutje: raar, Bree werd aangepast op woensdag, dus vind het opmerkelijk dat die snelheid terug zo gezakt is. Wat geeft het als je een ISO wil downloaden?
Het downloaden van een bin-bestand (server versatel NL) geeft een gemiddelde snelheid van 340 KB/sec tussen 21-21.30u.

Zal het de komende week nog eens een aantal keer proberen.

groeten,

Frank.
fuutje
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 06 jul 2006, 14:17
Locatie: Bree - Limburg

@fuutje: raar, Bree werd aangepast op woensdag, dus vind het opmerkelijk dat die snelheid terug zo gezakt is. Wat geeft het als je een ISO wil downloaden?
Nog een aantal keer een bin-bestand afgehaald (100 mb) op verschillende tijdstippen van verschillende servers.
De snelheid ligt daarbij tussen 350-405 kb/sec :-D met een vrij constante snelheid per download. Bij speedtest.net krijg ik nogal sterk wisselende snelheden maar daar gaat het waarschijnlijk over kleinere downloads.
Probleem dus van de baan!

mvrgr,

Frank.

aanpassing: vandaag nog telefoon gehad van helpdesk van Base, ze hebben alles nog eens nagemeten en voor de WLAN het kanaal in de modem aangepast. Ook hierdoor zal de draadloze verbinding optimaler werken. (er zitten hier nogal veel draadloze "buren").
Oh ja, de persoon die ik aan de telefoon had was zeer behulpzaam, vriendelijk en technisch goed op de hoogte!
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Hopelijk raakt het bij mij ook opgelost, deze middag mijn speedtest metingen doorgemaild.
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Een ISO of BIN is veel betrouwbaarder om een correcte waarde te bekomen dan bvb een speedtest ;-)

PS Fuutje: ik ben nooit in jou dossier geweest, dus mijn acties waren naast die van de klantendienst met wie jij contact had.

Rasman, ik hoop het ook! Sowieso, indien ik meer weet, laat ik het horen.
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

320i schreef:Een ISO of BIN is veel betrouwbaarder om een correcte waarde te bekomen dan bvb een speedtest ;-)

PS Fuutje: ik ben nooit in jou dossier geweest, dus mijn acties waren naast die van de klantendienst met wie jij contact had.

Rasman, ik hoop het ook! Sowieso, indien ik meer weet, laat ik het horen.

thanks i320
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

Net telefoon gekregen van een medewerker van base als reactie op mijn telefoontje en het doorsturen van die snelheidsmetingen.
Eerst de vraag waar de router staat en hoeveel splitters ik gebruik (antwoord: 1m van het binnenkomende punt en 1 splitter, alles nieuw want nieuwbouw woning)

En dan het cliché: "u zit te ver van te centrale, we kunnen daar helaas niks aan doen"

En dan antwoord ik : Hoe kan dat nu, eerst bijna een jaar geen problemen en nu zo'n povere bandbreedte

en dan bleef het stil ..... "of we kunnen u misschien op 1mbit zetten" , neen dank u, ik wacht nog even af en als het niet verbeterd dan maar een andere ISP



tja, dat was nu eigenlijk ook de reden waarom ik eerst gewoon de moeite niet wou doen om te bellen, maar ja ne mens kan maar proberen

Hopelijk kan 320i nog iets doen
rasman
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 25 apr 2007, 16:17
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 1 keer

HELP !!!

Deze avond een schamele 80kb/s downloadsnelheid. Breedband noemen ze dat dan, amai mijn voeten.

Dees is toch echt niet meer normaal, subiet gaat de telefoon en heb ik geen downloadsnelheid meer.

Een oproep aan BASE mederwerkers, wie kan/durft/wil mij helpen ?
320i
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 760
Lid geworden op: 23 aug 2006, 10:35

Ik loop hier nog steeds achter...
spijtig genoeg nog niet veel vooruitgang gezien, maar zoals al beloofd: van zodra deze er is, laat ik het weten.
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”