Skynet ik dank u

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
WhityBoy
Starter
Starter

Op 22/7 besliste ik van mijn ADSL Go te upgrade naar ADSL Plus Dit heb ik online gedaan via de site van skynet. Dezelfde dag krijg ik nog een bevestigingsmail toegestuurd.
Maar tot op heden is mijn abonnement onveranderd gebleven.
En heb verder niets meer vernomen ivm upgrade. Ik heb dat dan maar zo gelaten met het gedacht: OK dan hoeft het voor mij ool niet meer.
Op 10/9 maak ik kennis met de optie Power Pack wat mijn goed van pas zou komen. Dus ik plaats terug online een bestelling. En weer ontvang ik nog op dezelfde dag een bevestiging.
Maar terug is alles bij het oude gebleven.
Nu ben ik niet de persoon die overal achternaloop en ik verwacht gewoon als men ieds online aanbied en iemand iets besteld en men stuurt dan nog een bevestiging dat dit dan ook effectief gebeurd.
Ik heb ondertussen al drie mails naar skynet gestuurd waar mijn optie blijft maar deze blijven onbeantwoord. Als ik in de komende dagen niets verneem hoe het zit zal ik een derde online bestelling plaatsen.
Maar dit zal dan niet bij Belgacom/Skynet zijn.
Eens kijken als de concurentie iets klantvriendelijker is
Blue-Sky
Erelid
Erelid

@WhityBoy,
Vind ik ook heel vervelend voor je, maar ik zou de moed niet opgeven en een gewoon telefoon gesprek voeren met het gratis nr van de helpdesk. 0800-23451 open tijdens de week van 09:00 tot 22:00 uur en van 10:00 tot 18:00 uur op zaterdag.
Als je daar bij een bekwame medewerker terecht komt zal je zeker geholpen worden, zorg er voor dat je de datum uur van die berichten met die bevestiging ter hand hebt. Maak dat je uw login ter hand hebt!
Laat je niet afscheppen, vraag voor je het gesprek beëindigt, met wie heb ik gesproken? dat komt altijd over dat je het ernstig meent met je vraag, zeg hun ook dat een opwaardering toch wat sneller mag gaan! Met kalmte en duidelijke argumentatie kan men heel veel bereiken.
Als je nu nog verandert naar powerpack zou ik toch voorzichtig zijn zodat je nadien niet met twee contracten zit! Dat kun je beter zwart op wit hebben.
Succes
Afbeelding
Sensei Zeon
Administrator
Administrator
Contacteer:

zoals blue sky zegt denk ik dat je best ook een belt als het er niet van komt,
het zou niet mogen maar opnline bestellingen daar kan vlug iets mis met gaan ofzo, dus zou ik voor zekerheid eens bellen.
Your Sensei sends his greetz, SeNsEi Ze0n

Afbeelding
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

WhityBoy,

Normaal is een interventie in de centrale nodig om je te upgraden naar een plus. Je upstream moet gewijzigd worden naar 192Kbit/s.

Dit moet dus doorgegeven worden aan een andere dienst.
Het kan zijn dat er een foutje is gebeurd bij het doorgeven.

Ik zou best even contact opnemen met Skynet helpdesk, eens luisteren waar zij zicht op hebben wat geregistreerd is en eventuele dubbele dingen laten annuleren en enkel het gewilde bevestigen.

Er kan immers altijd iets fout gaan met een online systeem. De instelling van ik heb het doorgegeven, ik volg het niet meer op is niet zo goed.. het zou inderdaad zo ongeveer moeten werken.. maar fouten maken is menselijk.. dus je kijkt best altijd nog eens of er niks is fout gegaan.
I love it when a plan comes together!
Gast

[quote="The Oddity"]WhityBoy,

Normaal is een interventie in de centrale nodig om je te upgraden naar een plus. Je upstream moet gewijzigd worden naar 192Kbit/s.

........quote]

Welke interventie zou dat dan wel zijn???

Het enige dat veranderd wordt is je profiel op de Dslam.
TheDayAfterTomorrow

Ik heb dit ook meegemaakt, gewoon belle na skynet, en paar dage later is u upload 192kbit, als je niet belt heb je wel de 15gb limiet van ADSL Plus maar niet de upload
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Als ik mij niet vergis is voor een profiel verandering een actie vereist in de centrale zelf ... dus er moet fysiek iemand naartoe.

Zou anders niet weten waarom Belgacom er maanden over doet om mensen hun upload snelheid te verhogen ... :???:
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 3 keer

The Oddity schreef:Normaal is een interventie in de centrale nodig om je te upgraden naar een plus. Je upstream moet gewijzigd worden naar 192Kbit/s.

Inderdaad. Ze hadden mij ook vandeweek per ongeluk op een 128k profiel gezet in de centrale (heb een plus abo). Heb ervoor gebeld. Dag erop stond ik op 256k profiel. 2 vliegen in 1 klap 8)

Nu nog van die klotedisconnects afgeraken en ik ben volledig content :-D
Lukse
Premium Member
Premium Member

Blue-Sky schreef:Als je daar bij een bekwame medewerker terecht komt ...

Een bekwame medewerker op de 0800 helpdesk van Belgacom??
lol, das een goei :-D
Vieten
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 6 keer
Contacteer:

De snelheid aanpassen wordt op afstand gedaan, soms is het wel onmogelijk als de afstand van de centrale te hoog is voor de gewenste snelheid.

Als je verbinding regelmatig wegvalt zou het kunnen dat je al op het randje zit en kan je beter je snelheid laten verlagen om verbrekingen te vermijden.

Er kan ook een fout in de binnenbekabeling zitten:
- Een defecte of ontbrekende distributiesplitter: in elk stopcontact waarin een toestel steekt moet een splitter steken, als er geen toestel in steekt moet de rc-keten uit het stopcontact verwijderd zijn.
- slechte of verkeerd verbonden binnenkabel: gebruik minstens 'echte' telefoniekabel (beter is ook goed), deze heeft getwiste paren, gebruik ook de juiste draadjes, de tegenover-elkaar-liggende draadjes horen samen, bij standaard telefoniekabel gebruik je wit-blauw of groen-paars.
- Zo'n verlengkabelke van de blokker is uit den boze voor een adsl-signaal, zeker als het nog half opgerold is.
- geoxideerde contactpunten: controleer alle contactpunten eens op oxidatie, vooral in garages en dergelijke, probeer ook bij contacten waar meerdere draadjes samen onder een schroefje zitten deze te torsen, dit geeft beter contact.

Je kan ook eens controleren of bij je mailprogramma de optie 'verbinding verbreken na verzenden en ontvangen' wel af staat.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”