Userbase server onderhoud
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Ik heb het ook net gehad precies...
Daar gaat uw single malt!Astralon schreef:Laat ons eerst maar eens kijken of het werkt.Sub Zero schreef:Bedankt Astralon! 'k Denk dat ik u ondertussen al vrij veel pinten moet
Kan ik die pinten omwisselen tegen een glaasje MACALLEN ? En doe anders maar een Cola Zero .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Hoe heb je de wijzigingen aangebracht? my.cnf aangepast en server gerestart of SET commando gebruikt?
Zit het probleem nog steeds in dezelfde query?
Als ik iets kan doen laat het maar weten maar met de huidige informatie kan ik niet meer doen dan een beetje (beredeneerd) gokken.
Zit het probleem nog steeds in dezelfde query?
Als ik iets kan doen laat het maar weten maar met de huidige informatie kan ik niet meer doen dan een beetje (beredeneerd) gokken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Net na posten van bovenstaande bericht wou ik de Nieuwe Berichten op het forum bekijken (http://www.userbase.be/forum/search.php ... d=newposts) en de browser reageerde helemaal niet, ook niet na 3 minuten. Toch iets meer aan de hand?
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Nog steeds het zelfde, maw: nieuwe settings zijn niet geladen.
Subke, doe es een volledige restart dan?
(ik zou het zelf doen, het zou me waarschijnlijk lukken ook, maar ik hou m'n vingers er liever af )
Zo lang hebt ge tenminste m'n besneeuwde huisjes en boompjes die jullie vergezellen.
(Zijn ze niet mooi? Niemand zegt er iets van, nog zo liggen doen in Illustrator )
Subke, doe es een volledige restart dan?
(ik zou het zelf doen, het zou me waarschijnlijk lukken ook, maar ik hou m'n vingers er liever af )
Zo lang hebt ge tenminste m'n besneeuwde huisjes en boompjes die jullie vergezellen.
(Zijn ze niet mooi? Niemand zegt er iets van, nog zo liggen doen in Illustrator )
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
intussen nu en dan nog eens een *hang* van één minuut gehad gisterenavond.....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
2 tot 5 seconden laadtijd. Dat gaat toch behoorlijk traag hoor.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
Het is bij mij nog héél soms huilen met de pet op.
Bericht posten: soms tot 30 seconden (vandaag 2 maal)
Topic lezen: duurt soms (+15sec) ook heel lang, maar dan klik ik userbase gewoon weg, dus kan zijn dat dat ook langer duurt.
Bericht posten: soms tot 30 seconden (vandaag 2 maal)
Topic lezen: duurt soms (+15sec) ook heel lang, maar dan klik ik userbase gewoon weg, dus kan zijn dat dat ook langer duurt.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Was hier even deze voormiddag niet bereikbaar (General error Mysql ....)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Inderdaad en da's niet de eerste keer...
MySQL was vastgelopen...
Een vorige keer leek het trouwens op een "zoekmachine"-DOS. Heel veel entries gevonden van Cuil...
Oh ja, ivm trage site: ons aantal bezoekers is de laatste tijd ook wel gestegen (volgens Google Aanalytics), dus de load op de server is ook wel organisch gegroeid...
MySQL was vastgelopen...
Een vorige keer leek het trouwens op een "zoekmachine"-DOS. Heel veel entries gevonden van Cuil...
Oh ja, ivm trage site: ons aantal bezoekers is de laatste tijd ook wel gestegen (volgens Google Aanalytics), dus de load op de server is ook wel organisch gegroeid...
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
De MySQL lag sinds gisterenavond (rond 23.15) zeker uit. Ik wou namelijk userbase nog eens bezoeken.
Hier geen problemen met berichten posten.
Alleen nog steeds de inlog bugg. (Ik moet inloggen via userbase.be (kader rechts in de midden) of ik raak niet in het forum.
Hier geen problemen met berichten posten.
Alleen nog steeds de inlog bugg. (Ik moet inloggen via userbase.be (kader rechts in de midden) of ik raak niet in het forum.