Ik probeer al enige tijd mijn Weepee account (incl. tel. nr.) aan de praat te krijgen ... De softphone van weepee werkt perfect, maar ik krijg de account niet aan de praat in andere applicaties zoals Nimbuzz (Windows versie) of in VOIP devices (ik heb de Linksys PAP2T). Accounts van andere providers werken zonder problemen (Nomado bijv.) zowel in Nimbuzz als in de PAP2T, dus ik vermoed dat ik een configuratie setting verkeerd heb:
Username: 329909006XXX
Password: *********
Domain: isw0.weepee.org
Proxy: leeg
Als domain heb ik al volgende variaties geprobeerd: ssw0.weepee.org, weepee.org, sip.weepee.org maar zonder resultaat.
Iemand enig idee??
Thanks!
Jan
Weepee en Nimbuzz/PAP2T
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
- Bedankt: 780 keer
Hey Jan, ik wilde je nog op twitter antwoorden, maar familiefeestjes en zo op een dag als vandaag eh 
Kijk eens in dit topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=24344
Had vrijwel zelfde vraag.

Kijk eens in dit topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=24344
Had vrijwel zelfde vraag.
-
- Starter
Ja, familiefeestjes ... 
Anyway, ik heb mijn probleem ook gevonden: ik heb bij Weepee een IAX account ipv een SIP account. Heb even een test SIP account gemaakt, werk perfect. Dus ik hoop dat ze die IAX account kunnen omzetten naar een SIP account (heb al telnr + credits gekocht ...).
Toch bedankt!
Jan

Anyway, ik heb mijn probleem ook gevonden: ik heb bij Weepee een IAX account ipv een SIP account. Heb even een test SIP account gemaakt, werk perfect. Dus ik hoop dat ze die IAX account kunnen omzetten naar een SIP account (heb al telnr + credits gekocht ...).
Toch bedankt!
Jan
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
- Bedankt: 3720 keer
Stuur een mailtje naar [email protected]jantielens schreef: Dus ik hoop dat ze die IAX account kunnen omzetten naar een SIP account (heb al telnr + credits gekocht ...).
Ze zijn heel flexibel.
Als ze de account niet kunnen omzetten, vraag dan gewoon dat ze bestaande account en de test account bundelen in een "PRO" account (dan kan je het belkrediet gebruiken voor beide accounts)
En je bestaande nummer overzetten naar de nieuwe account zal ook probleemloos lukken met een mailtje ...
Philippe
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Starter
Inderdaad, de support is super bij Weepee!
Heb gisteren (Kerstmis!) een mailtje gestuurd, en binnen de 10min had ik antwoord. De account omzetten gaat blijkbaar niet, maar mijn telnr en credits kunnen wel omgezet worden naar een nieuwe account. Dit zou 't probleem moeten oplossen.
Heb gisteren (Kerstmis!) een mailtje gestuurd, en binnen de 10min had ik antwoord. De account omzetten gaat blijkbaar niet, maar mijn telnr en credits kunnen wel omgezet worden naar een nieuwe account. Dit zou 't probleem moeten oplossen.