Weepee en Nimbuzz/PAP2T

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
jantielens
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:08

Ik probeer al enige tijd mijn Weepee account (incl. tel. nr.) aan de praat te krijgen ... De softphone van weepee werkt perfect, maar ik krijg de account niet aan de praat in andere applicaties zoals Nimbuzz (Windows versie) of in VOIP devices (ik heb de Linksys PAP2T). Accounts van andere providers werken zonder problemen (Nomado bijv.) zowel in Nimbuzz als in de PAP2T, dus ik vermoed dat ik een configuratie setting verkeerd heb:

Username: 329909006XXX
Password: *********
Domain: isw0.weepee.org
Proxy: leeg

Als domain heb ik al volgende variaties geprobeerd: ssw0.weepee.org, weepee.org, sip.weepee.org maar zonder resultaat.

Iemand enig idee??

Thanks!
Jan
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16757
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 581 keer
Bedankt: 780 keer
Provider

Hey Jan, ik wilde je nog op twitter antwoorden, maar familiefeestjes en zo op een dag als vandaag eh :)

Kijk eens in dit topic: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?f=83&t=24344
Had vrijwel zelfde vraag.
jantielens
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:08

Ja, familiefeestjes ... :-)

Anyway, ik heb mijn probleem ook gevonden: ik heb bij Weepee een IAX account ipv een SIP account. Heb even een test SIP account gemaakt, werk perfect. Dus ik hoop dat ze die IAX account kunnen omzetten naar een SIP account (heb al telnr + credits gekocht ...).

Toch bedankt!
Jan
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Provider

jantielens schreef: Dus ik hoop dat ze die IAX account kunnen omzetten naar een SIP account (heb al telnr + credits gekocht ...).
Stuur een mailtje naar [email protected]
Ze zijn heel flexibel.
Als ze de account niet kunnen omzetten, vraag dan gewoon dat ze bestaande account en de test account bundelen in een "PRO" account (dan kan je het belkrediet gebruiken voor beide accounts)
En je bestaande nummer overzetten naar de nieuwe account zal ook probleemloos lukken met een mailtje ...
Philippe
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
jantielens
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 25 dec 2009, 21:08

Inderdaad, de support is super bij Weepee!
Heb gisteren (Kerstmis!) een mailtje gestuurd, en binnen de 10min had ik antwoord. De account omzetten gaat blijkbaar niet, maar mijn telnr en credits kunnen wel omgezet worden naar een nieuwe account. Dit zou 't probleem moeten oplossen. :-)
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”