home internet 12

Plaats reactie
yammastili
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2009, 15:06

Beste,

Zoals jullie zien ben ik hier nieuw en heb ik een vraag over home internet 12.. Ik zit nu bij Belgacom (wat echt super slecht is) en wil graag naar home internet 12 overstappen omdat ze geen downloadlimiet hebben. Nu is mijn vraag aan alle home internet 12 gebruikers of aan alle leden die daar meer van weten:

- Is het echt 40 euro per maand (en ik wil geen vaste telefoon)
- Echt geen downloadlimiet?
-Internetverbinding is die snel?
-Ik woon in een appartement ka ik dan naar home internet 12 overstappen? + hoe krijg je internet via waar?
-Men zei dat ik 1,3 km van de centrale woon dus dat ik wel een snelle download kon krijgen
-Weet er iemand waar die centrale is? (misschien liegen ze gewoon tegen mij)

Alvast bedankt aan alle mensen die me willen helpen echt merci én Merry X-mas and Newyear
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

yammastili schreef:- Is het echt 40 euro per maand (en ik wil geen vaste telefoon)

ech' waa'
yammastili schreef:- Echt geen downloadlimiet?

neen, een fair use policy, ze laten zeker 100 gigabyte toe
yammastili schreef:-Internetverbinding is die snel?

hangt af van verschillende factoren zoals de afstand tot de centrale waar de DLSAM is, hoe de staat is van uw fysieke koperlijn tussen centrale en huis, de binneninstallatie en de eventuele binnenbekabeling.
yammastili schreef:-Ik woon in een appartement ka ik dan naar home internet 12 overstappen? + hoe krijg je internet via waar?

Als jij een telefoonaansluitpunt hebt moet dat lukken denk ik.
yammastili schreef:-Men zei dat ik 1,3 km van de centrale woon dus dat ik wel een snelle download kon krijgen

Op 1,3 km moet je wel een goeie snelheid halen, maja, 't is en blijf DSL.
yammastili schreef:-Weet er iemand waar die centrale is? (misschien liegen ze gewoon tegen mij)

Neem een kijkje op http://userbase.be/services/belgacom-te ... dc-rop-kvd , daar zie je alle locaties van centrales (blauw en rood)

yammastili schreef:Alvast bedankt aan alle mensen die me willen helpen echt merci én Merry X-mas and Newyear

Voor zover dat mogelijk is. Voor u ook!
Trevorken
Member
Member
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 mar 2006, 11:29
Locatie: Laakdal

De verbinding is vermoedelijk wel snel, het netwerk daarentegen ...
Plaats reactie

Terug naar “BASE (Tele2, Versatel)”