Scarlet Internet 1mbps upload, Bedrieglijke reclame?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
- Bedankt: 17 keer
- Contacteer:
Neen, je kan enkel 1mbit upload halen als jejorgo schreef:Dus kort samengevat: je kan alleen die 1mbps upload halen indien VDSL2 beschikbaar is? Wat zijn de waardes van anderen die op een adsl2+ profiel zitten?
1. Aansluitbaar bent op VDSL2 (moet je minstens internet & telefonie nemen, dus (nog) niet mogelijk voor enkel internet)
2. Aansluitbaar op ADSL2+ (en dit met een oud Scarlet profiel, hetgeen niet? meer geactiveerd wordt voor nieuwe klanten)
Everything that has a beginning has an end.
Ben net aangesloten op Scarlet internet (met Rawcopper). Overgeschakeld van Mobistar. Ik had nog Philips WIFI adsl modem router staan (van m'n pa toen die nog bij Belgacom om ADSL zat, zit nu op VDSL). Werkt zonder problemen. Haal bijna 6mega download. Vraag is of ik met nieuwe ADSL2+ router hogere snelheden zou halen. Kan iemand me hier mee helpen?
Wil de vraag wel stellen aan Scarlet. Maar kreeg daar al antwoorden die niet overeen kwamen met wat iemand me in Belgacom-winkel vertelde. Betrouw ze niet echt. Volgens de verkoper zou ik zelfs VDSL kunnen aansluiten met ADSL-modem. Ten eerste geloof ik nooit dat hier VDSL ligt (afgelegen in landbouwzone) en ten tweede denk ik niet dat je met ADSL modem VDSL signaal kan verwerken.
Wil de vraag wel stellen aan Scarlet. Maar kreeg daar al antwoorden die niet overeen kwamen met wat iemand me in Belgacom-winkel vertelde. Betrouw ze niet echt. Volgens de verkoper zou ik zelfs VDSL kunnen aansluiten met ADSL-modem. Ten eerste geloof ik nooit dat hier VDSL ligt (afgelegen in landbouwzone) en ten tweede denk ik niet dat je met ADSL modem VDSL signaal kan verwerken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
- Bedankt: 30 keer
Dan vallen beide dus voor mij af, helaas.Jelly schreef:Neen, je kan enkel 1mbit upload halen als jejorgo schreef:Dus kort samengevat: je kan alleen die 1mbps upload halen indien VDSL2 beschikbaar is? Wat zijn de waardes van anderen die op een adsl2+ profiel zitten?
1. Aansluitbaar bent op VDSL2 (moet je minstens internet & telefonie nemen, dus (nog) niet mogelijk voor enkel internet)
2. Aansluitbaar op ADSL2+ (en dit met een oud Scarlet profiel, hetgeen niet? meer geactiveerd wordt voor nieuwe klanten)