Domein geactiveerd?

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
dendielie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 apr 2008, 17:57

Ik heb een hele tijd geleden dit domein aangevraagd: http://www.lalalala.be . Bij de homelink software staat dat deze actief is maar als ik op de site ga staat er gewoon pagina niet gevonden? Moet er niet staan page under construction ofzo zoals bij mijn andere .... .dommel.be site?

Mod edit: even de echte url weggehaald, anders is er altijd wel een leukerd die het gaat registreren en je plaats en je proberen door te verkopen aan woekerprijzen.
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik kan u alvast melden dat de domeinnaam absoluut (nog) niet geregisteerd is. U kan dit trouwens zelf nakijken op http://dns.be/

Wat betreft het probleem: contact opnemen met Dommel zou ik zo zeggen...
ooh. shiny.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dendielle, ik zou je aanraden om sowieso geen domeinnaam te registreren bij een ISP. Indien je van ISP zou wisselen, ben je die domeinnaam namelijk onherroepelijk kwijt.

Een betalende domeinnaam kost iets als één euro per maand. Daarvoor kan je maar moeilijk dat risico nemen, niet? Ik zeg dit niet omdat ik er zelf verkoop maar omdat dit een reëel gevaar betekent volgens mij ;).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
dendielie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 26
Lid geworden op: 21 apr 2008, 17:57

Goztow schreef:Dendielle, ik zou je aanraden om sowieso geen domeinnaam te registreren bij een ISP. Indien je van ISP zou wisselen, ben je die domeinnaam namelijk onherroepelijk kwijt.

Een betalende domeinnaam kost iets als één euro per maand. Daarvoor kan je maar moeilijk dat risico nemen, niet? Ik zeg dit niet omdat ik er zelf verkoop maar omdat dit een reëel gevaar betekent volgens mij ;).
Bedankt voor de hulp. Als het echt zo goedkoop is kan ik beter die betalende domeinnaam nemen.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Ik neem aan dat het de bedoeling is om simpelweg de domeinnaam te doen verwijzen naar je Dommel webspace? Dan kan je bij bestelling best de link naar je Dommel webspace doorgeven aan je domeinnaam provider.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Als ik je kan helpen met een domein, PM mij even. Of anders : www.one.com (goedkoop en goed genoeg voor huis/tuin/keukengebruik)

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
_ketter_
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 20 dec 2008, 20:26
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 1 keer

Goztow schreef:Dendielle, ik zou je aanraden om sowieso geen domeinnaam te registreren bij een ISP. Indien je van ISP zou wisselen, ben je die domeinnaam namelijk onherroepelijk kwijt.
kan je dat toelichten? het is toch mogelijk om van "agent" (zoals dns.be het noemt) te veranderen, en dus bij isp-wissel je domeinnaam te behouden.
so, a chicken is not a sparrow
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Je moet wel een extra fee betalen om van agent te veranderen.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Enkel de eigenaar kan een domeinnaam van agent wijzigen. De meeste isp's registreren de domeinnaam op naam van de isp, niet op naam van de client!

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”