Goeiemiddag,
Graag zou ik mijn Dommel internetabonnement opzeggen, want binnenkort gaan we verhuizen en we stappen waarschijnlijk over naar Telenet. Nu staat er op hun website nergens duidelijke informatie omtrent het opzeggen van het abonnement.
Kunnen jullie mij vertellen hoe dit in zijn werk gaat?
Bedankt!
Groet,
Rode Melvin
Dommel opzeggen
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
Per aangetekende brief..
-
- Starter
Enig idee wat de minimum termijn is voor opzeg? Een maand zeker? We zitten er al iets van 2 jaar bij...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ja, één maand. En ze checken hun aangetekende brieven niet vaak,n dus houd je bewijsje goed bij en zeg je domiciliëring op als je geen geld meer aan hen moet!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Starter
Thanks! Ik zal m'n bewijsje goed bijhouden. We betalen (gelukkig) iedere maand 'handmatig' de factuur, dus dat gaat geen probleem zijn.
Excuses voor deze simpele vraag, maar zit momenteel op m'n werk en heb niet echt veel tijd om te zoeken Belgacom zal dan wel hetzelfde werken... aangetekende brief e.d.
Gewoon duidelijk zeggen dat je het wilt opzeggen, zal wel even voorbeeld brief opzoeken vanavond.
Excuses voor deze simpele vraag, maar zit momenteel op m'n werk en heb niet echt veel tijd om te zoeken Belgacom zal dan wel hetzelfde werken... aangetekende brief e.d.
Gewoon duidelijk zeggen dat je het wilt opzeggen, zal wel even voorbeeld brief opzoeken vanavond.
-
- Starter
Hoe bedoel je? Dat ze me direct afsluiten na het lezen van de brief of wat? Dan krijgen ze, logischerwijs, ook niet het gehele maandbedrag gestort.Hou er ook rekening mee dat ze je graag afsluiten voor het einde van de opzeggingstermijn (zowat vanaf dat ze de aangetekende brief gelezen hebben, veronderstel ik).
(Bedrag/dagen_in_maand)*aangesloten_dagen = bedrag op rekening Dommel.
-
- Starter
Raar, ik zet toch duidelijk in de brief dat het per xx/xx/xxxx afgesloten moet zijn? En dat m'n opzeg in moet gaan vanaf xx/xx/xxxx ?
Ze doen dan vast ook niet de moeite om het geld terug te storten ? We zullen wel zien... zal dan nog wel ff wachten met m'n brief.
Ze doen dan vast ook niet de moeite om het geld terug te storten ? We zullen wel zien... zal dan nog wel ff wachten met m'n brief.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Als je 'm gekocht hebt is het de jouwe. Zoniet terug opsturen ja.turboke schreef:In geval van opzeg, wat moet je dan doen met je modem, terugsturen ? Bedankt voor het antwoord alvast.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)