kan misschien een stomme vraag zijn maar kan ik niet evengoed een internet everywhere abonnement hebben op mijn 3G gsm hebben?
Ik heb ooit is een sim kaart uit zo een modem (wel van proximus) in mijn gsm gestopt en dat werkte perfect.
Lijk me ook logisch 3G is 3G. Maar waarom verkopen ze dit dan niet en zij bij de gsm abonnement de download limieten altijd belachelijk laag voor belachelijk veel geld. Terwijl internet everywhere bv maar 5€ kost voor 250mb.
Ik bedoel maar is dit gewoon een handig trukje om de klant om te tuin te lijden of zit er meer achter?
internet everywhere op de gsm
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ja, dat werkt gewoon.
En waarom? Geen idee, 't zou wel handig zijn, maar buiten Mobile Vikings doet het niemand... (ok, BASE heeft ook redelijke tarieven, toch..)
En waarom? Geen idee, 't zou wel handig zijn, maar buiten Mobile Vikings doet het niemand... (ok, BASE heeft ook redelijke tarieven, toch..)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ja ge kunt nu ni zeggen dat het goedkoop is maar toch zeker goedkoper dan gewoon via gsm.
En geen telefoon nummer, inderdaad, vandaar juist mijn punt, waarom kan ik daar ook geen nummer op krijgen.
Gsm met 2 simkaarten lijkt me dan wel ideaal
En geen telefoon nummer, inderdaad, vandaar juist mijn punt, waarom kan ik daar ook geen nummer op krijgen.
Gsm met 2 simkaarten lijkt me dan wel ideaal
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Correctie: je hebt wel een telefoonnummer, anders kan je geen smsjes sturen... wat perfect kan met Internet Everywhere.flt schreef:Maar je hebt natuurlijk geen tel. nr. op zo'n kaartje
En om elke keer te wisselen...
Trouwens zo goedkoop is het toch ook niet als je het elke dag gebruikt
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb eens die simkaart in mijn GSM geplaatst en dat werkte niet.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Tiens. werkt hier zonder problemen. Bellen kan je niet, ofcourse, maar mobile internet (wel de juiste APN enz instellen) en smsjes sturen werkt.Lord Utopia schreef:Ik heb eens die simkaart in mijn GSM geplaatst en dat werkte niet.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Hmzja, 't zal dat zijn denk ik. 'k Zal het nog eens opnieuw proberen als ik het nog eens ga gebruiken.devilkin schreef:Tiens. werkt hier zonder problemen. Bellen kan je niet, ofcourse, maar mobile internet (wel de juiste APN enz instellen) en smsjes sturen werkt.Lord Utopia schreef:Ik heb eens die simkaart in mijn GSM geplaatst en dat werkte niet.
En dan de logische vraag: wat gebeurt er als je naar het tel. nr belt?devilkin schreef:Tiens. werkt hier zonder problemen. Bellen kan je niet, ofcourse, maar mobile internet (wel de juiste APN enz instellen) en smsjes sturen werkt.
- devilkin
- Elite Poster
- Contacteer:
Zonder dat de SIM op het netwerk is: "Uw correspondent is momenteel niet bereikbaar"flt schreef:En dan de logische vraag: wat gebeurt er als je naar het tel. nr belt?devilkin schreef:Tiens. werkt hier zonder problemen. Bellen kan je niet, ofcourse, maar mobile internet (wel de juiste APN enz instellen) en smsjes sturen werkt.
Met SIM actief op het netwerk: "Het nummer dat u gevormd hebt, is niet toegewezen"
Curieus