Afwezigheidsassistent

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Agony
Starter
Starter

Hallo,

Sinds begin deze week ben ik, op mijn werk, moeten overschakelen van edpnet naar een andere provider. Nu is het probleem dat het edpnet e-mail adres nog werkt. Als mensen me er proberen te contacteren weten ze niet dat er een nieuw adres is.

Een afwezigheidsassistent kan een oplossing bieden. Is dit een optie bij edpnet?

Als er mensen andere suggesties hebben laat het me maar weten! (En nee alle mensen verwittigen via m'n nieuwe e-mail adres is geen optie aangezien ik de gegevens niet heb van die mensen)
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Dat is een probleem bij alle providers: dat adres zal nog een eind actief blijven. de enige oplossing is om het adres zelf vol te spammen zodat mensen hun mail terugkrijgen met een melding "mailbox full" en hopen dat ze je dan contacteren om het nieuwe te krijgen.

Zoiets was eigenlijk te voorzien en kan vermijden worden door ISP-related adressen niet te gebruiken (beter iets als gmail of een eigen domeinnaam).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Agony
Starter
Starter

Goztow schreef:Dat is een probleem bij alle providers: dat adres zal nog een eind actief blijven. de enige oplossing is om het adres zelf vol te spammen zodat mensen hun mail terugkrijgen met een melding "mailbox full" en hopen dat ze je dan contacteren om het nieuwe te krijgen.

Zoiets was eigenlijk te voorzien en kan vermijden worden door ISP-related adressen niet te gebruiken (beter iets als gmail of een eigen domeinnaam).
Dat hebben we nu...Beter laat dan nooit denk ik zo.

Via webmail heb ik mijn inbox proberen te checken maar kwam terecht bij een .org adres van mijn e-mail :|. Mss neem ik best contact op met edpnet om een oplossing te vinden?
Goztow
userbase crew
userbase crew

Je kan proberen maar mijn ervaring leert me dat je wsl bot zal vangen. Ze hebben het niet zo voor mensen die geen klant meer zijn.
Agony
Starter
Starter

Goztow schreef:Je kan proberen maar mijn ervaring leert me dat je wsl bot zal vangen. Ze hebben het niet zo voor mensen die geen klant meer zijn.
Het voordeel is dat ik veranderd ben wegens praktische redenen maar er zijn nog collega's die er wel gebruik van maken.
Goztow
userbase crew
userbase crew

Laat het ons weten, hé. :)
Agony
Starter
Starter

Goztow schreef:Laat het ons weten, hé. :)
Zal ik doen alvast bedankt voor de vlugge reacties
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Ik zou simpelweg eisen dat ze de mailbox deactiveren. Een out-of-office lijkt me wat veel gevraagd, zeker als je in dat OOO-bericht zou vermelden dat je van provider bent gewisseld... ;)
ooh. shiny.
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”