gebruikersnaam newsservers bij cityconnect lite

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
idajeho
Starter
Starter
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Hoi,

Weet er iemand hoe cityconnect lite-gebruikers aan een gebruikersnaam en paswoord kunnen komen voor de Dommel nieuwsservers?
Die gebruikersnaam en dat wachtwoord stonden en staan niet in de email met mijn adsl-account gegevens. In die email staat helemaal niets over nieuwsserver-toegang. Ook niet als ik die email met gegevens via CRM opnieuw opvraag. En in tegenstelling tot andere abonnementen (home-/netconnect?) vereist cityconnect geen PPP authentication, dus kan ik die PPP authentication gegevens ook niet gebruiken om op de nieuwsserver in te loggen.

Enkele denkpistes:
-> Zijn newsservers beschikbaar voor cityconnect lite gebruikers? Niets wees er mijn op dat dit wel of niet zo zou zijn...
-> Zijn er andere Dommel-services die ik zou kunnen activeren en die dan dezelfde login en password gebruiken? Bijvoorbeeld email, webruimte, domain name?
-> Moet ik de klantendienst bellen om een gebruikersnaam en wachtwoord voor de nieuwsservers? Iemand enige ervaring?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
2660antwerpen
Starter Plus
Starter Plus

idajeho schreef:Hoi,

Weet er iemand hoe cityconnect lite-gebruikers aan een gebruikersnaam en paswoord kunnen komen voor de Dommel nieuwsservers?
Die gebruikersnaam en dat wachtwoord stonden en staan niet in de email met mijn adsl-account gegevens. In die email staat helemaal niets over nieuwsserver-toegang. Ook niet als ik die email met gegevens via CRM opnieuw opvraag. En in tegenstelling tot andere abonnementen (home-/netconnect?) vereist cityconnect geen PPP authentication, dus kan ik die PPP authentication gegevens ook niet gebruiken om op de nieuwsserver in te loggen.

Enkele denkpistes:
-> Zijn newsservers beschikbaar voor cityconnect lite gebruikers? Niets wees er mijn op dat dit wel of niet zo zou zijn...
-> Zijn er andere Dommel-services die ik zou kunnen activeren en die dan dezelfde login en password gebruiken? Bijvoorbeeld email, webruimte, domain name?
-> Moet ik de klantendienst bellen om een gebruikersnaam en wachtwoord voor de nieuwsservers? Iemand enige ervaring?

Alvast bedankt voor jullie medewerking.
hallo,

bij cityconnect lite heb je geen toegang tot de nieuwsservers...
idajeho
Starter
Starter

2660antwerpen schreef: hallo,

bij cityconnect lite heb je geen toegang tot de nieuwsservers...
Ah, bedankt voor de snelle feedback.

Maar dat is wel spijtig. Moet ik dan een upgrade nemen naar de gewone cityconnect of moet dat dan meteen cityconnect plus zijn? Heeft dommel dat ergens op hun site staan?
Sparky
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
Bedankt: 18 keer

idajeho schreef: Ah, bedankt voor de snelle feedback.

Maar dat is wel spijtig. Moet ik dan een upgrade nemen naar de gewone cityconnect of moet dat dan meteen cityconnect plus zijn? Heeft dommel dat ergens op hun site staan?
Volgens mij krijg je bij de "gewone" cityconnect ookal toegang tot de dommel nieuwsserver.
Want op de website staat, bij dirversen, nieuwsserver (nntp), binaries incl. :).
idajeho
Starter
Starter

Sparky schreef: Want op de website staat, bij dirversen, nieuwsserver (nntp), binaries incl. :).
Inderdaad, net gezien en daarmee is mijn topic volledig beantwoord. Ik had er niet op gelet dat er bij de "gewone" cityconnect diversen, nieuwsserver (nntp), binaries incl. staat terwijl er bij cityconnect helemaal niets staat over nieuwsserver toegang.

Bedankt aan jullie beiden voor 't antwoorden.
Laatst gewijzigd door idajeho 12 dec 2009, 21:04, in totaal 1 gewijzigd.
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Iemand anders zijn gegevens werken wel trouwens. Ooit uitgeprobeerd bij mijn grootvader (cityconnect lite).
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”