Bedenktijd opzeg belgacom TV

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Ik heb klant die belgacom-TV wil opzeggen. Hij kijkt met satelliet, maar heeft die belgacom-TV genomen omdat hij het gratis bij zijn nieuwe modem kreeg. Hij wist niet dat hij daardoor ook verplicht was zijn ADSL bij Belgacom te houden.
23 november is zijn adsl gewijzigd. Decoder heeft hij nog niet gebruikt en zit nog ongeopend in de verpakking. Kan hij nog opzeggen? Ik dacht dat hij een maand proefperiode heeft, maar ben niet zeker.
2660antwerpen
Starter Plus
Starter Plus

Steven7 schreef:Ik heb klant die belgacom-TV wil opzeggen. Hij kijkt met satelliet, maar heeft die belgacom-TV genomen omdat hij het gratis bij zijn nieuwe modem kreeg. Hij wist niet dat hij daardoor ook verplicht was zijn ADSL bij Belgacom te houden.
23 november is zijn adsl gewijzigd. Decoder heeft hij nog niet gebruikt en zit nog ongeopend in de verpakking. Kan hij nog opzeggen? Ik dacht dat hij een maand proefperiode heeft, maar ben niet zeker.
proefperiode is normaal 14 dagen

grtzzz
Steven7
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

In de algemene voorwaarden niks van terug te vinden op het contract in het kadertje onderaan waar dat normaal bijstaat, stond ook niets van bedenktijd. Bij de belgacom-klantendienst zeiden ze daarstraks 1 maand na activatie.
Wat ik mij afvraag.
De klant heeft niks getekend. De man die de pc opgekuist heeft kende iemand van een belgacom-winkel die de modem heeft binnengebracht. Er is geen enkel document ondertekend. De decoder werd zelfs nooit gebruikt.
Klant heeft alleen de decoder aangenomen omdat hij dan de modem gratis kreeg. Ik vraag me af op welke basis men dan een contract kan opmaken en meer in het bijzonder betwijfel ik de rechtsgeldigheid ervan. Dit los van de bedenktijd.
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”