Het dreigement van Telenet

Nieuws omtrent telecom
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Wat in het buitenland vaak al gemeengoed én gratis is, staat bij ons nauwelijks op de rails

Internet-tv: nu Vlaanderen nog

Wie in Amerika, Groot-Brittannië of Nederland zijn favoriete programma's wil bekijken, doet dat al lang niet meer alleen via de televisie. Miljoenen mensen vragen er iedere dag opnieuw gratis programma's aan via het internet om die te bekijken wanneer ze willen. Alleen Vlaanderen doet nog niet mee. De VRT werkt er hard aan, maar het ontslag van gedelegeerd bestuurder Dirk Wauters gooide roet in het eten. Door Jan debackere

Bron: http://www.medialogue.be/nl/e23dce0d-99 ... 34fa797274
vasonline
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

r2504 schreef:Wat in het buitenland vaak al gemeengoed én gratis is, staat bij ons nauwelijks op de rails

Internet-tv: nu Vlaanderen nog

Wie in Amerika, Groot-Brittannië of Nederland zijn favoriete programma's wil bekijken, doet dat al lang niet meer alleen via de televisie. Miljoenen mensen vragen er iedere dag opnieuw gratis programma's aan via het internet om die te bekijken wanneer ze willen. Alleen Vlaanderen doet nog niet mee. De VRT werkt er hard aan, maar het ontslag van gedelegeerd bestuurder Dirk Wauters gooide roet in het eten. Door Jan debackere

Bron: http://www.medialogue.be/nl/e23dce0d-99 ... 34fa797274
Goed artikel!
Om maar te zegen hoe het er in medialand aan toegaat....
"De citroen zal uitgeperst worden tot de laatste druppel" kwam in mij op...

Wat stof tot discussie:

"Ik zou zeggen: stem met uw geld..."

Groetjes,

S.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Wat moeten de meesten beginnen?
En wat moet telenet zagen dit komt er toch nooit door tot de datalimiet wegvalt.....want iwacht gebruikt ±100kbs dus dat tikt al rap aan als je zo een paar dingen bekijkt
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Uhm, niet enkel klanten van Telenet. Ik heb voldoende limiet (mag iets meer zijn) maar ook digitv van TN. Moest de VRT met zo'n playlist komen, dan zou ik geen programma's opvragen via digitv, dus dat zou geld zijn dat TN niet meer ziet.
Dus dat heeft niet altijd te maken met een datalimiet.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

Lord Utopia schreef:Uhm, niet enkel klanten van Telenet. Ik heb voldoende limiet (mag iets meer zijn) maar ook digitv van TN. Moest de VRT met zo'n playlist komen, dan zou ik geen programma's opvragen via digitv, dus dat zou geld zijn dat TN niet meer ziet.
inderdaad dat is de hoofdreden maar stel dat het hier gratis was in belgie dan zou men er niet veel aan hebben
alhoewel ±30Gb voor 72uur
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
vasonline
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 116 keer
Bedankt: 18 keer

q-tec schreef:
Lord Utopia schreef:Uhm, niet enkel klanten van Telenet. Ik heb voldoende limiet (mag iets meer zijn) maar ook digitv van TN. Moest de VRT met zo'n playlist komen, dan zou ik geen programma's opvragen via digitv, dus dat zou geld zijn dat TN niet meer ziet.
inderdaad dat is de hoofdreden maar stel dat het hier gratis was in belgie dan zou men er niet veel aan hebben
alhoewel ±30Gb voor 72uur
Goh,

Q-tec & Lord utopia, uiteindelijk hebt ge alletwee gelijk.
Al wat ik hieronder schrijf is al tot in den treurnis geschreven, maar ik doe eens een poging:

Wat ik bedoel met 'stemmen met uw geld'
In willekeurige volgorde:

- huur geen on demand / pay per view
- zeg TN kabel op
- zeg BGC-TV op
- kijk via TVV
- kijk via DVB-T

Ik denk dat dat het enige is wat zou werken...
Uiteraard zijn aan alles voor en nadelen (schotel niet mogelijk, 'niet willen foefelen', te weinig kanalen, apparatuur te duur, te ingewikkeld ...)

En dan is er nog DVB-T:
Maar aangezien men perse 'vtm' wil zien.... (even redeneren als een 'gemiddelde' vlaming hé - neem dit aub niet persoonlijk)
Tsja, ik heb daar eerlijk niets op tegen ...maar ik wil er zelf niet voor betalen....

Als men tevreden is met BGC-TV of TN-TV ben ik dat ook.

Mvg,
S.
LaundroMat
Pro Member
Pro Member

Ik kijk al twee jaar DVB-T, via internet (downloads) en DVD/Blu-Rays (DVDpost en kopen). Ik ergerde me altijd rot aan het feit dat ik niet zelf kon kiezen waar ik naar keek, en dat het daarenboven nog eens iin 90% van de gevallen rommel was die mij werd voorgeschoteld.

Nu ben ik een blije mens :)

Het enige wat ik nog mis is IP TV: alles wat je maar wil zien, wanneer je maar wil (en niet gecontroleerd door die pipo's van TN of BGC, want die serveren toch maar eenheidsworst).
Plaats reactie

Terug naar “Telecom nieuws”