Petitie goedkoper internet

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marauder (sl. migr.)
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2009, 22:32

Vond dit niet terug op de website terwijl onze tarrieven toch wel buitenproportioneel hoog blijven in België.

[bron: Test-Aaankoop]
Al meer dan 50 000 handtekeningen voor de petitie voor goedkoper internet

In het kader van de actie « Internettarieven » gelanceerd in november, vroeg Test-Aankoop de steun van de publieke opinie om via een petitie druk uit te oefenen op de overheid.

Al meer dan 50 000 handtekeningen

Deze oproep viel niet in dovemansoren. Meer dan 50 000 mensen eisen, samen met Test-Aankoop, betere tarieven voor internetverbindingen.

Deze handtekeningen zullen worden overhandigd aan minister V. Van Quickenborne en aan de regulator van telecommunicatie, het BIPT. Test-Aankoop wil tevens de Europese autoriteiten informeren en zal de resultaten van zijn petitie voorleggen aan de nieuwe Europese Commissaris van Telecom.

Steun onze actie, teken de petitie

De petitie kan nog worden ondertekend tot 15 december.
http://quask.euroconsumers.org/FormServer/internettarieven_mb
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Is dat alles? Hoeveel breedbandklanten (die bij Belgacom of Telenet zitten) zijn er niet in Vlaanderen?
Met 50.000 handtekeningen zullen ze nogal lachen. Er zijn misschien 2 - 2,5 miljoen dergelijke klanten.

De gevreesde bottom-line: "De meeste belgen liggen er duidelijk niet wakker van dat ze teveel betalen voor te weinig product."
Gebruikersavatar
Marauder (sl. migr.)
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2009, 22:32

Idd, 50k is bitter weinig en weinig impressionant maar ik vernam het ook nog maar net toen ik ff iets wou opzoeken op de site van Test-Aankoop. Er is met andere woorden quasi geen ruchtbaarheid aan gegeven, vandaar het lage aantal.

Het verwonderde mij eigenlijk dat het niet tussen de nieuwsonderwerpen stond hier terwijl onderwerpen à la "EDPnet start met bellen via internet" (ben nog altijd EDP-hater) of "Klanten EDPnet en Telenet meest tevreden" met quasi geen nieuwswaarde noch toegevoegde waarde naar de toekomst toe er dan weer wel op staan.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Je kan mij altijd nieuws sturen indien je dat hebt. Ik maak er dan zo snel mogelijk iets rond en post het.
Gebruikersavatar
Marauder (sl. migr.)
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 jan 2009, 22:32

Lord Utopia schreef:Je kan mij altijd nieuws sturen indien je dat hebt. Ik maak er dan zo snel mogelijk iets rond en post het.
Hello Utopia. Heb een naar mijn mening "postklare" tekst in Breedbandnews gezet getitteld "Internetpetetite tegen de hoge Belgische internettarieven ". Wist niet goed hoe ik het u anders moest doorspelen.
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”