verhuis city connect

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
bmantra
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ik kreeg volgende factuur van dommel omdat ik mijn adsl lijn heb verhuisd. adsl(2+)/vdsl2 move: total due: €48.99
Zijn deze kosten legaal? Had ik dat geweten, dan had ik meteen een downgrade van mijn abonnement gevraagd.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

bmantra schreef:Ik kreeg volgende factuur van dommel omdat ik mijn adsl lijn heb verhuisd. adsl(2+)/vdsl2 move: total due: €48.99
Zijn deze kosten legaal? Had ik dat geweten, dan had ik meteen een downgrade van mijn abonnement gevraagd.
Ja, deze zijn legaal (kijk eens uw algemene voorwaarden na die je ondertekend hebt). Een downgrade zou trouwens hetzelfde gekost hebben.
bmantra
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 1 keer

Ik stuur een mail om te vragen wat de procedure is om te verhuizen. Wordt met geen woord over kosten gesporken. Op de site niks terug te vinden. Zelfs niet in de algemene voorwaarden die op de site staan. Zal vanavond de kleine letterkes nog eens goed nalezen. Ma soit, k had niks anders van die vuillappen verwacht :bang:
Een downgrade had inderdaad 25 + 50 euro gekost, maar dan had ik natuurlijk wel het abonnement dat ik wou. Nu moet ik 2 x betalen. 1 maal voor de verhuis en 1 maal voor een downgrade. Hiephoi!
edit: heb de kaderovereenkomst nog eens doorgenomen. Ik ben geen jurist, maar ik vind hier met de beste wil van de wereld niets van terug. Kan je mij het artikelnummer geven?
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”