Misleidende info
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dat moet ook niet: je neemt gewoon digi TV van BGC voor je living en daar bovenop een analoge kabel van Telenet. Ik zie echt niet hoe dit BGC TV onaantrekkelijker maakt.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Omdat BGC niet tegenstaande hun "moordende" reclame, nog altijd niet kunnen opleveren in heel belgie... ADSL is bij mij al een slecht alternatief (dik 5.3km van de kortstbijzijnde centrale, laat staan dat ze hier al ROP's hebben geplaatst), dus televisie via hen is al helemaal uit den boze.Goztow schreef:Dat moet ook niet: je neemt gewoon digi TV van BGC voor je living en daar bovenop een analoge kabel van Telenet. Ik zie echt niet hoe dit BGC TV onaantrekkelijker maakt.
en verder hebk geen positieve ervaringen met BGC TV, maar goed, dat terzijde want daar ging de discussie niet echt over.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Huh... waarom zou je dan nog Digitale TV van Belgacom nemen... als je toch analoge kabel neemt bij TN (want Digitale TV is daarin gratis inbegrepen).Goztow schreef:Dat moet ook niet: je neemt gewoon digi TV van BGC voor je living en daar bovenop een analoge kabel van Telenet. Ik zie echt niet hoe dit BGC TV onaantrekkelijker maakt.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Digitale tv is niet inbegrepen?r2504 schreef:Huh... waarom zou je dan nog Digitale TV van Belgacom nemen... als je toch analoge kabel neemt bij TN (want Digitale TV is daarin gratis inbegrepen).Goztow schreef:Dat moet ook niet: je neemt gewoon digi TV van BGC voor je living en daar bovenop een analoge kabel van Telenet. Ik zie echt niet hoe dit BGC TV onaantrekkelijker maakt.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Digitale TV zelf is inderdaad inbegrepen in uw analoge kabel abbonnement. Echter, je hebt een smartcard met TN decoder nodig om de dienst te kunnen gebruiken. Dit is de puurste vorm van illegale koppelverkoop, maar dat is een compleet andere discussie volgens mij.
Koppelverkoop ter zijde.Sasuke schreef:Digitale TV zelf is inderdaad inbegrepen in uw analoge kabel abbonnement. Echter, je hebt een smartcard met TN decoder nodig om de dienst te kunnen gebruiken. Dit is de puurste vorm van illegale koppelverkoop, maar dat is een compleet andere discussie volgens mij.
Maar dan kost het je naast een eventuele 2de handsbox (zeker met die shakes nu kan je er geregeld aan een goed prijsje hebben) enkel 25 euro activatie van die smartcard. Dus kost is nog gering.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Nee, je kan een aantal zenders (zij het zeer beperkt) vrij bekijken met een standaard DVB-C decoder ! Bij Belgacom ben je trouwens ook verplicht een decoder van hun te gebruiken... maar verder ga ik volledig akkoord met je stelling over pure koppelverkoop (al denken onze politiekers daar anders over).Sasuke schreef:Echter, je hebt een smartcard met TN decoder nodig om de dienst te kunnen gebruiken. Dit is de puurste vorm van illegale koppelverkoop, maar dat is een compleet andere discussie volgens mij.
Activatie is trouwens 50 euro... en da's weeral een andere discussie, maar al even schandalig !
Ik meen me te herinneren dat luchtvaartmaatschappijen ook op de vingers zijn getikt omdat ze hun prijzen niet all inclusive adverteerden. Maatschappijen als Ryanair boden vluchten aan aan 0 EUR, maar daar kwamen er toch vaak nog meerdere tientallen euro's aan luchthaventaksen bij. Volgens mij mag dergelijke vorm van reclame nu ook niet meer. Eigenlijk doet Telenet net hetzelfde: net zoals je geen vlucht kan boeken zonder luchthaventaksen kan je geen digitale TV hebben zonder analoog kabelabonnement. Het zou toch veel eerlijker zijn mochten ze de totaalprijs adverteren.