Dommel zal naast de Siemens ook een Dlink router/modem verkopen voor Cityconnect.
Heb dit gehoord van een technieker die mij zojuist heeft gebeld.
Dommel zal DLink modem/router verkopen
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Daarnaast kan je bij iedere PC boer (de meesten toch) een ADSL2+ modem/router met Annex M kopen van het merk TP-LINK, heb er zo 6 draaien op EDPnet ADSL2+ lijnen en 2 op Cityconnects En zeer cheap.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
De Jos Vinckx van TNS heeft eerst geprobeerd om Thomson (en waarschijnlijk ook AVM) aan ze te slijten, maar is blijkbaar niet gelukt
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat prijs een niet geringe rol speelt ... Nu ja, gierigheid bedriegt soms de wijsheid... Desalniettemin is Dlink een relatief goede partij in de mainstreammarkt (in tegenstelling tot de Belkin/SMC etc.. crap van deze wereld...). Ik vraag me alleen af waarom ze niet gelijk voor Thomson zijn gegaan, want die hebben toch de (Alcatel) knowhow en ook VDSL2 toestellen in huis... Ik vroeg me toch af of dit niet de betere optie had geweest hier... Wel ironisch dat het net enkele Dlink toestellen zijn waarbij je met cityconnect de truukendoos moet bovenhalen om met RFC routed te kunnen werken (werkt op sommige van hun toestellen namelijk niet met een dynamisch assigned IP)...
Ken:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat TP-Link "iets" met Dlink te maken heeft ( ) als je de productnamen en zelfs sommige fonts bekijkt etc... Nu ja, met al die OEM producten op de markt zie je op den duur het bos door de bomen niet meer...
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat prijs een niet geringe rol speelt ... Nu ja, gierigheid bedriegt soms de wijsheid... Desalniettemin is Dlink een relatief goede partij in de mainstreammarkt (in tegenstelling tot de Belkin/SMC etc.. crap van deze wereld...). Ik vraag me alleen af waarom ze niet gelijk voor Thomson zijn gegaan, want die hebben toch de (Alcatel) knowhow en ook VDSL2 toestellen in huis... Ik vroeg me toch af of dit niet de betere optie had geweest hier... Wel ironisch dat het net enkele Dlink toestellen zijn waarbij je met cityconnect de truukendoos moet bovenhalen om met RFC routed te kunnen werken (werkt op sommige van hun toestellen namelijk niet met een dynamisch assigned IP)...
Ken:
Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat TP-Link "iets" met Dlink te maken heeft ( ) als je de productnamen en zelfs sommige fonts bekijkt etc... Nu ja, met al die OEM producten op de markt zie je op den duur het bos door de bomen niet meer...
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
'Naast "de siemens"', wil dat zeggen dat Dommel opnieuw Siemens-modems wil aanraden? Want de huidige soort modem wordt niet meer gemaakt.
Werd zo niet gezegd alvast. Het is de bedoeling dat die DLink de Siemens vervangt prolly.Lord Utopia schreef:'Naast "de siemens"', wil dat zeggen dat Dommel opnieuw Siemens-modems wil aanraden? Want de huidige soort modem wordt niet meer gemaakt.
- Ken
- Elite Poster
Ik heb zo'n 320B en deze heeft wel degelijk routing hoor, alleen is er maar één LAN poort, waardoor ik 'm dus ook in bridge mode gezet heb.dupondje schreef:Normaal is het de DSL-2740B.
Maar blijkbaar bestaat er ook een 320B wat zelfde techniek is, maar dan modem versie (zonder router/wlan).
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
TV = FTA IPTV + Netflix
- Ken
- Elite Poster
Ja, mooie waardes wel, maar sinds kort precies nu en dan eens een uitval op de lijnen hier in Oostende, met dat het soms wel soms niet simultaan is denk ik dat het aan dommel ligt.dupondje schreef:Heb je goede waarden met die DLink modem?
Momenteel gebruik ik een 320T, maar die heeft geen zo'n goeie sync speeds.
TV = FTA IPTV + Netflix