Geachte mevrouw/meneer
In het kader van mij thesis voer ik momenteel een onderzoek. Indien u wenst deel te nemen, maakt u kans op 2 cinematickets. De antwoorden worden volledig anoniem verwerkt.
U bent waarschijnlijk vertrouwd met bellen en sms’en via uw gsm (dit is de tweede generatie mobiele telefonie). De bedoeling van dit onderzoek is om na te gaan in welke mate u geïnteresseerd bent in de derde generatie mobiele telefonie (3G).
Wat is dit? De derde generatie mobiele telefonie verwijst naar mobiel bellen en sms’en maar er zijn extra mogelijkheden bijgekomen. Het toestel is ontworpen om toegang tot het internet mogelijk te maken. Zo kunt u onder andere uw e-mails bekijken en versturen (vb. in plaats van te sms'en), op het internet surfen, online video’s en foto’s bekijken, chatten en facebook gebruiken via uw gsm. Verder is het ook mogelijk om kleine applicaties te gebruiken (gaande van spelletjes tot routebeschrijvingen). U moet dus wel een nieuw toestel kopen indien u van 3G wenst gebruik te maken (prijs: +/- 300 euro). Dergelijke toestellen hebben vaak een aanraakscherm (zoals bij een bankautomaat soms het geval is) en kunnen ook muziek en video afspelen , foto’s nemen en het is mogelijk om het toestel aan uw wensen aan te passen. Omdat het internet mobiel is kan u vb in een winkel iets opzoeken of ergens de dichtstbijzijnde bakkerij zoeken.
* Indien u geen 3G toestel heeft, kunt u via onderstaande link meedoen:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... WHhMRUE6MA
* Indien u een 3G toestel heeft (meestal staat er rechtsboven op uw scherm dan een symbool of zie verpakking), kunt u via onderstaande link meedoen:
http://spreadsheets.google.com/viewform ... RFFvNnc6MA
onderzoek 3G
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
- Bedankt: 214 keer
Beste Constantijn,
Ik wil best deelnemen maar het is niet duidelijk welke link ik moet volgen. Ik heb een 2G GSM en een 3G kaart in m'n laptop. Welke moet ik nemen ?![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik wil best deelnemen maar het is niet duidelijk welke link ik moet volgen. Ik heb een 2G GSM en een 3G kaart in m'n laptop. Welke moet ik nemen ?
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Met 3G zou ik zeggen, want zo te zien ben je vertrouwd met 3GVOiD schreef:Ik wil best deelnemen maar het is niet duidelijk welke link ik moet volgen. Ik heb een 2G GSM en een 3G kaart in m'n laptop. Welke moet ik nemen ?
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Pfff... 37 keer dezelde vraag ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Agreed.r2504 schreef:Pfff... 37 keer dezelde vraag
Wat betekent trouwens "wijs" ?
Bedoel je daar een slim idee mee? Zoals: "een wijze beslissing" ?
Of is dat "vree wijs" bedoeld? - Want dat is een uitdrukking die hier absoluut onbekend is.
Laatst gewijzigd door meon 07 dec 2009, 22:24, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Had toch wat ander vragen verwacht. Vraag me ook wel af of je iets echt nuttig kan besluiten uit dit onderzoek.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Geen oost-Vlaming danmeon schreef:Agreed.r2504 schreef:Pfff... 37 keer dezelde vraag
Wat betekent trouwens "wijs" ?
Bedoel je daar een slim idee mee? Zoals: "een wijze beslissing" ?
Of is dat "vree wijs" bedoeld? - Want dat is een uitdrukking die hier absoluut onbekend is.
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
<---- See? Andere kant van VlaanderenFunkStar schreef:Geen oost-Vlaming dan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
't Is da'k tv kijk, anders zou ik bij "da's ne snelle" ook iets heel anders denken :
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 51 keer
Ik ben ook aan de vragen begonnen, maar heb ze niet afgemaakt...
No offence Constantijn, maar gaat hier echt over een thesis om af te studeren? Welke richting studeer je? Ik raad je aan om toch nogmaals de vragen te bekijken en de "dubbele" te schrappen alvorens je thesis in te dienen :-s
No offence Constantijn, maar gaat hier echt over een thesis om af te studeren? Welke richting studeer je? Ik raad je aan om toch nogmaals de vragen te bekijken en de "dubbele" te schrappen alvorens je thesis in te dienen :-s
Was eraan begonnen maar op pagina 2 afgehaakt..
Hou er rekening mee, je zit hier op userbase. Een forum toch al wat meer voor de telecom geek & freak en dan kom je af met vragen als "3G is da wijs?" of "3G is da goe?".
Hou er rekening mee, je zit hier op userbase. Een forum toch al wat meer voor de telecom geek & freak en dan kom je af met vragen als "3G is da wijs?" of "3G is da goe?".
Laatst gewijzigd door flt 08 dec 2009, 12:40, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Als ik vannemiddag thuiskom zal ik proberen hem opnieuw in te vullen. Ik ben ook afgehaakt op pagina 2.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 49 keer
ben afgehaakt op het moment van die vraag waar het antwoord "wijs" of "niet wijs" is.
Dreambox 800 / Open-Pli image / eSATA 750Gb / CCcam 2.1.4 / Schotel draaibaar
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
Core2duo E6600 Debian CCcam 2.1.4 server
- Joe de Mannen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
- Bedankt: 556 keer
Eigenlijk is het een onderzoek naar 'hoelang kan je iemand aan het lijntje houden op het internet, zonder dat die afhaakt' ofte 'wat is de concentratiespan van de gemiddelde userbase gebruiker' ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
-
- Deel van't meubilair
Inderdaad... en nu is hij ze ook nog komen posten op DigitalCafe.beSpecial_K schreef:Meest triestige enquête die ik ook gezien heb, gewoon tijdverspilling
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
-
- Starter
Het duurt idd wel wat lang (20 à 25 minuten) omdat ik, op aanraden van mijn promotor, verschllende artikels wil vergelijken (ook onderzoeken uit Japan etc waar 3G veder is doorgebroken); door de vertaling komen bepaalde vragen idd wel vreemd over (zoals de vraag of het wijs is, is een vertaling van een Japans artikel waarbij het de bedoeling is om de attitude tegenover het 3G compatibele toestel na te gaan).
Het is de bedoeling om na te gaan welke factoren de aankoop van een 3G toestel (al dan niet met abo en/of wifi gebruik) bevorderen.
Het is de bedoeling om na te gaan welke factoren de aankoop van een 3G toestel (al dan niet met abo en/of wifi gebruik) bevorderen.
-
- Deel van't meubilair
Oh... heb je de vragen dan nog niet eens zelf geschreven... trouwens los daarvan staan haast alle vragen er driedubbel in.seysconstantijn schreef:door de vertaling komen bepaalde vragen idd wel vreemd over
Er is er maar één... hoeveel kost het !seysconstantijn schreef:Het is de bedoeling om na te gaan welke factoren de aankoop van een 3G toestel (al dan niet met abo en/of wifi gebruik) bevorderen.