Belgacom moet limiet opzeggen anders...

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

r2504 schreef:Tja, daarmee kan je dus alle kanten uit... dan kan men morgen ook beslissen dat je enkel nog mag surfen en mailen. Het verbaast me een beetje dat je dit niet gewonnen hebt...

We hebben geen gelijk gekregen bij de ombudsdienst en we hebben het uiteindelijk niet tot een rechtzaak laten komen om verschillende reden:
1) De vergoeding van Belgacom was royaal (lees duizenden euro's)
2) We hebben van de gelegenheid gebruik gemaakt om onze mail server secure te maken en dus ook op een andere poort te plaatsen
3) Bij vorige rechtzaken hadden we al gemerkt dat de Belgische rechters gewoon niet de kennis hebben om over dit soort zaken een zinnig vonnis te vellen.

Ondertussen zit alles bij Telenet, ook het hostingbedrijf dat we gekozen hadden omwille van de kwaliteit en nabijheid (zelfde gemeente) is ondertussen overgenomen door Telenet.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Ale, t'is toch al 30 november voorbij ?
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

SplinterByte schreef:Ale, t'is toch al 30 november voorbij ?

... ja, en?

De "hacker" hebben ze waarschijnlijk al te pakken en de inkomende poorten waarlangs die "hack" plaatsvind, is algemeen dichtgezet (tenzij je ze zelf terug open zet)...
gm123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1106
Lid geworden op: 08 mar 2009, 22:27
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 119 keer

TomG schreef:
SplinterByte schreef:Ale, t'is toch al 30 november voorbij ?

... ja, en?

De "hacker" hebben ze waarschijnlijk al te pakken en de inkomende poorten waarlangs die "hack" plaatsvind, is algemeen dichtgezet (tenzij je ze zelf terug open zet)...


Als ze hem te pakken hadden zouden ze het al lang van de daken geschreeuwd hebben, belgacom kennende.
De poorten die ze hebben gesloten zijn de vermoedelijke poorten, wie weet is het totaal iets anders.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

TomG schreef:De "hacker" hebben ze waarschijnlijk al te pakken en de inkomende poorten waarlangs die "hack" plaatsvind, is algemeen dichtgezet (tenzij je ze zelf terug open zet)...


Het eindresultaat is dus dat de limieten nog altijd hetzelfde zijn, en verder een heleboel mensen nu problemen hebben omdat de poorten gesloten zijn (voorlopig kan je ze nog laten openzetten, maar BGC heeft al te kennen gegeven dat dit binnenkort ook gedaan is).

De klant is dus weeral gezien !
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

de hacker is vanmorgen opgepakt
is een 20 jarige gast
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Ja, zoals het nieuws op de frontpage: http://userbase.be/nieuws/telecom/105-b ... r-opgepakt
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE

Ik had toch gehoopt op meer drama, en meer zweet op het voorhoofd van Didier.

Ondanks deze ludieke actie gaat er dus geen fluit veranderen. :(
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Trojan schreef:BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE

Ik had toch gehoopt op meer drama, en meer zweet op het voorhoofd van Didier.

Ondanks deze ludieke actie gaat er dus geen fluit veranderen. :(


Ze zullen het al een tijdje weten maar het persbericht zal pas verzonden zijn nadat men alles in kaart had gebracht. Het is hoe dan ook een afknapper dat een sulletje van 20 erachter zit. Er zal dus inderdaad geen sikkepit veranderen, integendeel zelfs men sluit een aantal poorten.
Zou V een abonnement hebben bij Belgacom? Zou dat nu afgesloten worden?

Het is een storm in een glas water geweest met een anticlimax.
splinterbyte
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1263
Lid geworden op: 16 jun 2006, 18:34
Locatie: Zuiderkempen
Uitgedeelde bedankjes: 125 keer
Bedankt: 52 keer

Trojan schreef:BOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEE

Ik had toch gehoopt op meer drama, en meer zweet op het voorhoofd van Didier.

Ondanks deze ludieke actie gaat er dus geen fluit veranderen. :(


same here :( Nu kan ik niemand van belgacom wegjagen om die reden...
Al maar goed dat ik het niet heb :)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Alleen natuurlijk klote dat ze poort 80 en 21 gaan onherroepelijk dicht gooien :s
Misschien toch eens aan dommel denken. Zit wel bij Scarlet, maar dat toegooien van poorten zal dus ook voor hun gelden...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

quistnix schreef:En Vendetta, waar blijft ge nu ? 't is precies gedaan met je spelletjes 8)
Dit had ik dus al op 16 November gezegd. Hacker ? Onnozel ventje van 20, ja. En tegen diegenen die hun poorten willen openzetten, dat kan gewoon via je e-services :bang: Wat zitten jullie nu toch altijd te klagen :evil:
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

quistnix schreef:
quistnix schreef:En Vendetta, waar blijft ge nu ? 't is precies gedaan met je spelletjes 8)
Dit had ik dus al op 16 November gezegd. Hacker ? Onnozel ventje van 20, ja. En tegen diegenen die hun poorten willen openzetten, dat kan gewoon via je e-services :bang: Wat zitten jullie nu toch altijd te klagen :evil:

Nu kan het nog via e-services, maar als je het bericht leest dan zie je dat ze straks definitief (!!!) die poorten gaan sluiten!
Overigens Scarlet zit op hetzelfde netwerk als BGC en zal dus ook leiden onder de poorten die dichtgegooid worden...En die hebben geen e-services...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

krisken schreef:
quistnix schreef:
quistnix schreef:En Vendetta, waar blijft ge nu ? 't is precies gedaan met je spelletjes 8)
Dit had ik dus al op 16 November gezegd. Hacker ? Onnozel ventje van 20, ja. En tegen diegenen die hun poorten willen openzetten, dat kan gewoon via je e-services :bang: Wat zitten jullie nu toch altijd te klagen :evil:

Nu kan het nog via e-services, maar als je het bericht leest dan zie je dat ze straks definitief (!!!) die poorten gaan sluiten!
Overigens Scarlet zit op hetzelfde netwerk als BGC en zal dus ook leiden onder de poorten die dichtgegooid worden...En die hebben geen e-services...
Die poorten zullen NIET definitief gesloten worden, dit is onjuiste info.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

.....
Die poorten zullen NIET definitief gesloten worden, dit is onjuiste info.

Stond in elk geval ook niet op de officiele brief die ik vorige week van Belgacom daaromtrent ontvangen heb. Ze vermeden duidelijk naar de e-services om dit open te zetten.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Zie frontpagina van userbase, laatste paragraaf

In tegenstelling tot wat Vendetta zei, zijn er volgens de officier van Justitie 'geen gebreken in de modem-router Bbox2 van Belgacom.' Intussen heeft Belgacom laten weten dat het enkele poorten (21, 80, 443) inkomend alsnog op termijn voorgoed sluit.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

krisken schreef:Zie frontpagina van userbase, laatste paragraaf

In tegenstelling tot wat Vendetta zei, zijn er volgens de officier van Justitie 'geen gebreken in de modem-router Bbox2 van Belgacom.' Intussen heeft Belgacom laten weten dat het enkele poorten (21, 80, 443) inkomend alsnog op termijn voorgoed sluit.

Dan zal ik hen met de bewuste brief confronteren als het zover komt. Of ik ze daarmee in gebreke kan stellen, is maar de vraag natuurlijk...

En nu gaan ze FTP blokkeren ipv Telnet? 't is Russische roulette aan't worden precies. Als ze zich met dergelijke pesterijen gaan inlaten, verliezen ze wellicht één van de weinige voordelen die ze t.o.v. Telenet nog hadden... Niet dat daar de gemiddelde burger van wakker ligt, trouwens...

Wat die van justitie ook mag beweren, ik geloof er maar weinig van. Ze willen wellicht vermijden dat hopen klanten zich aanmelden bij Belgacom omwille van onveilige modems...
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Dat van het definitief uitschakelen heb ik ergens in één enkele communicatie gezien, maar voor de rest geen enkele nieuwe vermelding daarvan.
Alle latere vermeldingen zijn referenties naar dat éne bericht.

Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen als ze nu de meeste nette oplossing van allemaal kunnen aanbieden?
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

meon schreef:Dat van het definitief uitschakelen heb ik ergens in één enkele communicatie gezien, maar voor de rest geen enkele nieuwe vermelding daarvan.
Alle latere vermeldingen zijn referenties naar dat éne bericht.

Ik zie ook niet in waarom ze dat zouden doen als ze nu de meeste nette oplossing van allemaal kunnen aanbieden?

Begrijp het ook niet echt, maar ik hoop dat ze dit niet gaan doen of alle BGC + Scarlet klanten zijn de dupe...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Ik snap het niet ze van dit poorten verhaal :???: :| :???:

Wat houd dat in misschien ? Word men internet of sommige toepassingen hierbij gestoord of ontnomen ?

Iemand een klein woordje uitleg ? :-)
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Stefken01 schreef:Ik snap het niet ze van dit poorten verhaal :???: :| :???:

Wat houd dat in misschien ? Word men internet of sommige toepassingen hierbij gestoord of ontnomen ?

Iemand een klein woordje uitleg ? :-)

http://nl.wikipedia.org/wiki/TCP-_en_UDP-poorten

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Stefken01 schreef:Ik snap het niet ze van dit poorten verhaal :???: :| :???:

Wat houd dat in misschien ? Word men internet of sommige toepassingen hierbij gestoord of ontnomen ?


Als je zelf bijvoorbeeld een webserver hebt draaien dan kan je daar mogelijks extern niet meer aan. De kortzichtige oplossing van Belgacom is dan je webserver op een andere poort te zetten, echter een aantal plaatsen (bedrijven, internet cafe's, scholen, ...) blokkeren net andere poorten omdat ze normaal niet gebruikt worden voor webserver verkeer. Resultaat is dus dat je vanop afstand niet meer aan je eigen servertje kan.
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

Ahh zoo... nu ben ik iet of wat mee :-)

Thx !
Afbeelding
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

zou het kunnen dat die poorten bij dommel nu ook geblokkeerd zijn ? Ik geraak in ieder geval niet meer op een server welke poort 443 gebruikt :-(
Gebruikersavatar
quistnix
Erelid
Erelid
Berichten: 1646
Lid geworden op: 08 mar 2007, 13:46
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 7 keer

krisken schreef:Zie frontpagina van userbase, laatste paragraaf

In tegenstelling tot wat Vendetta zei, zijn er volgens de officier van Justitie 'geen gebreken in de modem-router Bbox2 van Belgacom.' Intussen heeft Belgacom laten weten dat het enkele poorten (21, 80, 443) inkomend alsnog op termijn voorgoed sluit.

OMG, je denkt echt dat je alles weet omdat het ergens is vermeld. Nogmaals, en ik kan het weten, die poorten zullen NOOIT, NEVER, JAMAIS, etc. worden gesloten door Belgacom. Ik ben een insider, idioten zoals jij DENKEN te weten over wat het gaat :bang:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

quistnix schreef:OMG, je denkt echt dat je alles weet omdat het ergens is vermeld. Nogmaals, en ik kan het weten, die poorten zullen NOOIT, NEVER, JAMAIS, etc. worden gesloten door Belgacom. Ik ben een insider, idioten zoals jij DENKEN te weten over wat het gaat :bang:

Amai, gij zijt ook ne super vriendelijke gast hé.
decat
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1656
Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
Locatie: Brabant
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 104 keer

waarom geraak ik dan niet meer binnen via de 443 ? :|
Stefken01
Member
Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 02 sep 2009, 00:49
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 13 keer

quistnix schreef:
krisken schreef:Zie frontpagina van userbase, laatste paragraaf

In tegenstelling tot wat Vendetta zei, zijn er volgens de officier van Justitie 'geen gebreken in de modem-router Bbox2 van Belgacom.' Intussen heeft Belgacom laten weten dat het enkele poorten (21, 80, 443) inkomend alsnog op termijn voorgoed sluit.

OMG, je denkt echt dat je alles weet omdat het ergens is vermeld. Nogmaals, en ik kan het weten, die poorten zullen NOOIT, NEVER, JAMAIS, etc. worden gesloten door Belgacom. Ik ben een insider, idioten zoals jij DENKEN te weten over wat het gaat :bang:



:eek: :eek: :eek:

Als insider (alle dit zeg je toch) van Belgacom dacht ik dat je wat meer respect zo hebben, vreemd dat Belgacom werknemers zo over hun klanten kijkt .
Afbeelding
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

quistnix schreef:OMG, je denkt echt dat je alles weet omdat het ergens is vermeld. Nogmaals, en ik kan het weten, die poorten zullen NOOIT, NEVER, JAMAIS, etc. worden gesloten door Belgacom. Ik ben een insider, idioten zoals jij DENKEN te weten over wat het gaat :bang:

Dat kan jij vanuit de techniek wel beweren, maar in de nieuwsbrief die gestuurd werd door Belgacom stond het tegengestelde!
Als er iemand verantwoordelijk is voor de kwakkel, dan is het Belgacom zélf.

Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3310
Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
Locatie: Lochristi
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

quistnix schreef:Ik ben een insider

En is dat niet vervelend, zo alle dagen de toiletten kuisen :twisted: ?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Broekventjes van de helpdesk met een te groot ego, waar ken ik dat van... :roll:
ooh. shiny.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Niet voor het één of het ander, maar ik hoop dat quistnix toch gelijk heeft (alé niet over wc's kuisen als insider, maar over die poorten).
De klant de keuze laten kan 100% klanten tevreden stellen. Waarom zouden ze beslissen om alles voor iedereen dicht te zetten? Vereenvoudigde administratie misschien?
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

TomG schreef:Waarom zouden ze beslissen om alles voor iedereen dicht te zetten?

Ik geef je 100% gelijk hoor, maar waarom doet Telenet het hé? En die komen er al járen mee weg... :?
ooh. shiny.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Was maar een kwestie van tijd. Vraag me af of alternatieve providers ook verplicht zullen zijn om hun poorten te sluiten...
Gebruikersavatar
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3229
Lid geworden op: 13 aug 2009, 21:10
Locatie: Kontich
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

quistnix schreef: Ik ben een insider, idioten zoals jij DENKEN te weten over wat het gaat :bang:
Mag ik uw PER-nummer eens aub?
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

quistnix, goede vraag, je pernr aub. je kan het eventueel via pm sturen.

en de poorten zullen op termijn gesloten zijn zoals belgacom in zijn bericht heeft weergegeven. mag ik wel even melden dat dit voor de residentiele produkten is. Van internet time, via budget, light, go tot internet plus.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1577
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24

Stefken01 schreef:Ik snap het niet ze van dit poorten verhaal :???: :| :???:

Wat houd dat in misschien ? Word men internet of sommige toepassingen hierbij gestoord of ontnomen ?

Iemand een klein woordje uitleg ? :-)


de gewone gebruiker zal er niets van ondervinden,
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Gewone gebruiker is ook iemand die eens een eigen gameserver opzet (jonge gasten) of eens voor de fun een webserver opzet.
Zoals mn broer en ik bvb...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3515
Lid geworden op: 29 okt 2007, 10:29
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

hollebollegijs schreef:en de poorten zullen op termijn gesloten zijn zoals belgacom in zijn bericht heeft weergegeven. mag ik wel even melden dat dit voor de residentiele produkten is. Van internet time, via budget, light, go tot internet plus.

Jamaar, dat is nog niet duidelijk hé.

Duidelijke vraag: zal je - als particulier, met een residentieel produkt - in staat zijn om poorten te laten open zetten of niet?
ooh. shiny.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

cloink schreef:
hollebollegijs schreef:en de poorten zullen op termijn gesloten zijn zoals belgacom in zijn bericht heeft weergegeven. mag ik wel even melden dat dit voor de residentiele produkten is. Van internet time, via budget, light, go tot internet plus.

Jamaar, dat is nog niet duidelijk hé.

Duidelijke vraag: zal je - als particulier, met een residentieel produkt - in staat zijn om poorten te laten open zetten of niet?

Dat staat toch zo in de mailing?
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”