Er is blijkbaar een promotie lopende bij Scarlet waarbij je terug 100GB/maand krijgt op het
Scarlet Pack van 40 euro en bij het Scarlet One Pack.
http://www.scarlet.be/nl/index.php
Scarlet internet+telefonie & Scarlet One nu terug met 100GB
- DonRaveN
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 1 keer
Zoits noem ik geen promotiePico schreef:Er is blijkbaar een promotie lopende bij Scarlet waarbij je terug 100GB/maand krijgt op het
Scarlet Pack van 40 euro en bij het Scarlet One Pack.
http://www.scarlet.be/nl/index.php

ik ben een oude scarlet one klant die nu op vdsl2..
ik betaal nog altijd rond de 51€ per maand heb nog altijd 100GB/maand en bel nog altijd gratis naar vaste lijnen 24/7...
voor nieuwe klanten is het misschien solden ja.. voor mij blijft alles hetzelfde ..
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dit is VDSL2, dus ik betwijfel dat.Trivial schreef:Je bent er vet mee met 100GB als je in de avonduren op 512 kbps terugvalt (als 't goed gaat!)
Ja, mijn snelheid op VDSL2 is altijd prima. Ook 's avonds. Ik heb wel wat problemen gehad met de Sagem-modem, die begon na 24u verbindingen te verbreken en in moeilijkheden te komen. Intussen opgelost door de factory settings weer te herstellen. Geen idee of het probleem door de installateur of mezelf was veroorzaakt maar ik ben weer heel tevreden over Scarlet One momenteel. 

Nu die telefoon weg met enkel internet en digitale tv dan ben ik tevreden.
Ik heb die telefoon niet nodig (mijn ouders willen bij Belgacom blijven). Maar enkel internet met dit volume of meer + digitale tv dan teken ik direct.
Ik heb die telefoon niet nodig (mijn ouders willen bij Belgacom blijven). Maar enkel internet met dit volume of meer + digitale tv dan teken ik direct.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
De telefonie is hetzelfde systeem als dat van Belgacom. Nog van de vorige generatie I-talk namelijk.Chanfan schreef:Nu die telefoon weg met enkel internet en digitale tv dan ben ik tevreden.