Bij deze laat ik dus weten dat ze bij Schedom de reverse DNS van vaste IP adressen niet meer aanpassen.
Jammer :'(
Reverse DNS abonnementen met vast IP adres
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Idd ... heb er een paar maanden geleden ook op gevloekt.Ken schreef:Bij deze laat ik dus weten dat ze bij Schedom de reverse DNS van vaste IP adressen niet meer aanpassen.
Jammer :'(
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
En zo te zien hebben ze ook alle bestaande reverse DNSkes 'gereset'. *zucht*. Bij mij toch...ditCh schreef:Idd ... heb er een paar maanden geleden ook op gevloekt.
Nu ja. Zo erg is het nu ook niet. De prijs van 't abonnement (Cityconnect) overtreft toch hun concurrenten.
Alleen jammer dat ze weeral niet communiceren met de klant en de klant het zelf moet ondervinden.
En het zou nochtans makkelijk toe te voegen zijn in hun 'CRM'.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Dat is bij mij niet het geval ...Ken schreef: En zo te zien hebben ze ook alle bestaande reverse DNSkes 'gereset'. *zucht*. Bij mij toch...
Dan hebben ze gewacht met resetten tot ik weg was precies
Dat makkelijk implementeerbaar is ook relatief he. Alles is makkelijk implementeerbaar, we kunnen _zelfs_ jou de mogelijk geven om je e-mail te lezen via de userbase website! (bij wijze van spreken) Maar daarom is daar geen tijd of ruimte (en in geval van dommel budget) voor he
Ik denk ook eerder dat ze die reverse dns een deel als 'exposure' van hun branding zien en daarom niet echt geneigd zijn om die te willen veranderen. Bij professionele abonnementen van belgacom bijvoorbeeld is er standaard geen reversed dns ingesteld (of toch niet bij mij).
ps: mijn oud vast ip (netconnect plus) heeft nog steeds mijn reversed dns.
Dat makkelijk implementeerbaar is ook relatief he. Alles is makkelijk implementeerbaar, we kunnen _zelfs_ jou de mogelijk geven om je e-mail te lezen via de userbase website! (bij wijze van spreken) Maar daarom is daar geen tijd of ruimte (en in geval van dommel budget) voor he
Ik denk ook eerder dat ze die reverse dns een deel als 'exposure' van hun branding zien en daarom niet echt geneigd zijn om die te willen veranderen. Bij professionele abonnementen van belgacom bijvoorbeeld is er standaard geen reversed dns ingesteld (of toch niet bij mij).
ps: mijn oud vast ip (netconnect plus) heeft nog steeds mijn reversed dns.