Mobile Internet (JimMobile)

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
driesve
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 85 keer
Provider

Tot eind november kon je gratis 10 MB krijgen bij Jimmobile door WAP10MB te smsen naar 1984.
Ik heb daar uitvoerig gebruik van gemaakt (want je kon dat zoveel sturen als je wou, dus uiteindelijk was het voor mij onbeperkt, want ik twitter/email enkel met mijn gsm)

Vandaag is die actie dus afgelopen, maar ik kreeg zonet een berichtje van Jimmobile.
De promotie gratis 10MB datavolume is afgelopen. Vanaf 1/12/2009 kost een sms met 'WAP10MB' naar 1984 slechts 1 euro. Na activering 30 geldig vanuit België. Info en voorwaarden:jimmobile.be. Geen info meer per sms? Stuur STOP SMS naar 1912.
Vermits ik ongeveer toekom met 5 MB/maand (dus zeker met 10 MB/maand) is dit voor mij een zeer goede deal.

Op jimmobile.be vind ik er niets over en ik heb het zelf nog niet getest (omdat ik nog 150 MB tot eind december ter beschikking heb), maar ik wil het wel al delen voor de Jim Mobile-gebruikers op dit forum.
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”