Pakket internet twv 19,95 euro

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Leen
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:03

Het gaat dus hierom:
http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php

Heeft iemand zijn ADSL abonnement bij Belgacom opgezegd ten voordele van dit welbepaalde internet abonnement bij Scarlet? Het gaat dus enkel om de internet aanbieding bij Scarlet, niet het totaalpakket Scarlet One, of internet + telefonie. Ik zoek inderdaad enkel mijn internet abonnement over te dragen.

Is dit meegevallen qua geleverde dienst of valt het tegen? Ik heb een gewone, Cisco Linksys ADSL2+ modem en geen bbox of dergelijke en ik zoek ook mijn modem gewoon te houden. Dus graag ook ervaringen, als het kan, van mensen die een eigen ADSL modem en geen Bcom modems hebben. Verplichten ze je trouwens een modem van hen te nemen als het zuiver om het internet abonnement gaat?

Ik vraag het met enige hoogdringendheid aangezien dit aanbod nog maar lijkt te gelden tot eind volgende maand (31/12/2009). Het zou toch een forse besparing zijn, en 42 euro voor een ADSL Go nu tegen nog geen 20 euro (ik veronderstel BTW incl.) lijkt me wel een beetje te goed om waar te zijn.

Kan Bcom nu gewoon haar tarieven niet wat naar beneden doen aangezien ze Scarlet toch hebben overgenomen. Zo'n gedoe weeral :roll:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Leen schreef:Het gaat dus hierom:
http://www.scarlet.be/nl/onze-pakketten ... ternet.php

Heeft iemand zijn ADSL abonnement bij Belgacom opgezegd ten voordele van dit welbepaalde internet abonnement bij Scarlet? Het gaat dus enkel om de internet aanbieding bij Scarlet, niet het totaalpakket Scarlet One, of internet + telefonie. Ik zoek inderdaad enkel mijn internet abonnement over te dragen.

Is dit meegevallen qua geleverde dienst of valt het tegen? Ik heb een gewone, Cisco Linksys ADSL2+ modem en geen bbox of dergelijke en ik zoek ook mijn modem gewoon te houden. Dus graag ook ervaringen, als het kan, van mensen die een eigen ADSL modem en geen Bcom modems hebben. Verplichten ze je trouwens een modem van hen te nemen als het zuiver om het internet abonnement gaat?

't Is ADSL/2+ hé. Zo'n Linksys moet voldoen. Nee, zuiver internet-abonnement moet voorzien worden door eigen modem.

Leen schreef:Ik vraag het met enige hoogdringendheid aangezien dit aanbod nog maar lijkt te gelden tot eind volgende maand (31/12/2009). Het zou toch een forse besparing zijn, en 42 euro voor een ADSL Go nu tegen nog geen 20 euro (ik veronderstel BTW incl.) lijkt me wel een beetje te goed om waar te zijn.

Deze promotie is al verschillende keren verlengd, maar dit is geen garantie op de toekomst.

Leen schreef:Kan Bcom nu gewoon haar tarieven niet wat naar beneden doen aangezien ze Scarlet toch hebben overgenomen. Zo'n gedoe weeral :roll:
Ga klagen bij het BIPT. Via kleinere bedrijven (Scarlet en Proximus) biedt Belgacom toch lagere tarieven aan.
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

als je geluk hebt is scarlet ok maar als je problemen hebt zijn deze moeilijk op te lossen.
Dat zijn mijn ervaringen.
anders generation is beter dan de go
niet verget dat prijzen verlagen niet altijd mag van het bipt
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Leen
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 24 sep 2008, 21:03

Lord Utopia schreef:
Leen schreef:Kan Bcom nu gewoon haar tarieven niet wat naar beneden doen aangezien ze Scarlet toch hebben overgenomen. Zo'n gedoe weeral :roll:
Ga klagen bij het BIPT. Via kleinere bedrijven (Scarlet en Proximus) biedt Belgacom toch lagere tarieven aan.


Goed geregeld noemt men dat he, of "gekunsteld Belgisch". :D

Het punt is, blijft Scarlet bestaan met deze tarieven of gaat het langzamerhand, na overname, opgeslorpt worden door het dure Bcom en gaan de tarieven omhoog nadien?

Je moet je laten afsluiten, dan weer laten aansluiten met absoluut geen garantie op gelijke kwaliteit en dienstverlening. Al je e-mail adressen zijn weg, etc. ... Alles helemaal overnieuw dus. Da's toch niet niks. Dan wil ik toch minstens de garantie dat het een blijvend abonnement is en niet zomaar nog een jaartje (wie weet, en dat vermoed ik, bieden ze het nog maar 1 jaar aan).
proximusboy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 325
Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18

dan vraag je generation bij belgacom en zagen tot je het hebt.
Er zal wel iemand u overschakelen
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Leen schreef:
Goed geregeld noemt men dat he, of "gekunsteld Belgisch". :D

Het punt is, blijft Scarlet bestaan met deze tarieven of gaat het langzamerhand, na overname, opgeslorpt worden door het dure Bcom en gaan de tarieven omhoog nadien?

Je moet je laten afsluiten, dan weer laten aansluiten met absoluut geen garantie op gelijke kwaliteit en dienstverlening. Al je e-mail adressen zijn weg, etc. ... Alles helemaal overnieuw dus. Da's toch niet niks. Dan wil ik toch minstens de garantie dat het een blijvend abonnement is en niet zomaar nog een jaartje (wie weet, en dat vermoed ik, bieden ze het nog maar 1 jaar aan).
De tarieven zijn juist veranderd, Belgacom wou al langer een budgetprovider hebben. Moesten ze het failliete Scarlet niet overgenomen hebben, zouden ze zelf een budgetprovider gestart zijn. Dus ik denk niet dat ze plots de prijzen fel gaan verhogen.
Je e-mailadressen moet je niet bij je provider nemen, dat is evident lijkt mij.
Als jouw abonnement sterk wordt gewijzigd na 1 jaar (of langer of korter), dan moeten ze je laten gaan.

De dienstverlening kan beter/slechter zijn. Scarlet is nog steeds een aparte entiteit binnen de Belgacom-groep. Elk hun eigen helpdesk dus.
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

dus het eerste jaar betaal je €20 zonder vast bc lijn, met €25??
en 2de jaar € 29 of €35 zonder lijn?

en wat te doen in een huis waar nog nooit bc lijn geactiveerd is ik denk dat ze nog ergesn iets moeten fixen voor het signaal doorkomt?
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

q-tec schreef:dus het eerste jaar betaal je €20 zonder vast bc lijn, met €25??
en 2de jaar € 29 of €35 zonder lijn?

en wat te doen in een huis waar nog nooit bc lijn geactiveerd is ik denk dat ze nog ergesn iets moeten fixen voor het signaal doorkomt?

Het eerste jaar betaal je 19,95 euro per maand indien je een vaste lijn bij Belgacom hebt. Indien je geen vaste lijn hebt met belgacom abo betaal je 24,95 e. Na het eerste jaar komt daar 10 euro pm bij.

Als jouw telefoonstekker aanwezig is, is er volgens mij geen probleem. Ik heb geen problemen gehad met de activatie. Volgens mij is hier nooit eerder vaste telefonie (van eender welke soort) aanwezig geweest. En zie nu, ik heb Mobistar ADSL zonder vaste lijn.
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”