Ik heb dus het volgende probleem.
Normaal gezien reset de meter om de maand, hier de 22ste.
Maar nu staat er op de mijn.scarlet site dat de teller pas 22 december wordt gereset, wat betekent dat ik nu een hele maand op smallband zal zitten.
Periode van 10 november 2009 tot 23 november 2009 staat er nu, blijkbaar is het dus gereset geweest op de 10de.
Dit lijkt mij toch niet normaal. Heeft iemand hier ook al is hetzelfde voorgehad?
mvg,
Jp
"Mijn verbruik" meter van scarlet
-
- Pro Member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Eens bellen naar scarlet?
Een kennis van m'n pa wordt normaal de 9de van de maand gereset. Door die Digitale TV aan te vragen werd hij op de 31ste gereset (bestelling voltooid?) en de 9ste van de volgende waar weeral (wat zijn facturatiecyclus is).
Staat er bij "OPGELET" nog steeds de 22ste?
Een kennis van m'n pa wordt normaal de 9de van de maand gereset. Door die Digitale TV aan te vragen werd hij op de 31ste gereset (bestelling voltooid?) en de 9ste van de volgende waar weeral (wat zijn facturatiecyclus is).
Staat er bij "OPGELET" nog steeds de 22ste?
Ik heb dus gebeld naar scarlet, eerst naar de technische dienst waar ik een niet al te vriendelijke medewerker aan de lijn kreeg.
Ik legde mijn situatie uit. Hij zegt dan tegen mij dat het niet normaal is voor een normale mens om meer dan 20gig ( Modern Warfare + L4D2 demo , komt toch al dicht in de buurt denk ik) op 1 dag te verbruiken en dat hij alleen mijn limiet kon verhogen tegen extra kosten. Na wat aandringen verbond hij me dan maar door met de administratieve dienst, die mij direct verder hebben geholpen.
Ze gingen het vandaag nog manueel resetten.
We zullen zien
Ik legde mijn situatie uit. Hij zegt dan tegen mij dat het niet normaal is voor een normale mens om meer dan 20gig ( Modern Warfare + L4D2 demo , komt toch al dicht in de buurt denk ik) op 1 dag te verbruiken en dat hij alleen mijn limiet kon verhogen tegen extra kosten. Na wat aandringen verbond hij me dan maar door met de administratieve dienst, die mij direct verder hebben geholpen.
Ze gingen het vandaag nog manueel resetten.
We zullen zien

-
- Pro Member
- Berichten: 387
- Lid geworden op: 02 jan 2005, 21:50
- Uitgedeelde bedankjes: 257 keer
- Bedankt: 18 keer
Jp schreef:Ik heb dus gebeld naar scarlet, eerst naar de technische dienst waar ik een niet al te vriendelijke medewerker aan de lijn kreeg.
Ik legde mijn situatie uit. Hij zegt dan tegen mij dat het niet normaal is voor een normale mens om meer dan 20gig ( Modern Warfare + L4D2 demo , komt toch al dicht in de buurt denk ik) op 1 dag te verbruiken en dat hij alleen mijn limiet kon verhogen tegen extra kosten. Na wat aandringen verbond hij me dan maar door met de administratieve dienst, die mij direct verder hebben geholpen.
Ze gingen het vandaag nog manueel resetten.
We zullen zien
hehe @ technische dienst

Ze hebben mijn meter dus niet gereset gisteren. Dus vandaag terug gebeld naar de administratie. Ik leg alles terug uit, zeggen ze tegen mij dat zij dat niet kunnen doen en ik naar de technische dienst moet bellen
Dat doe ik dus ook, deze keer kreeg ik wel een vriendelijke technieker aan de lijn. Blijkbaar staat er foute informatie op mijn.scarlet.be. Bij mij staat er 22 december = reset. Volgens de technieker was het 10 december wat wel logisch is.
Dus heb ik maar mijn limiet voor even tot 120gig gezet.
Ik vind het wel spijtig dat ze niks veranderen op de mijn.scarlet site waardoor ik dacht dat het de 22ste november gereset ging worden. Nu afwachten tot de 10ste december, ik heb al een voorgevoel dat ik opnieuw zal moeten bellen

Dat doe ik dus ook, deze keer kreeg ik wel een vriendelijke technieker aan de lijn. Blijkbaar staat er foute informatie op mijn.scarlet.be. Bij mij staat er 22 december = reset. Volgens de technieker was het 10 december wat wel logisch is.
Dus heb ik maar mijn limiet voor even tot 120gig gezet.
Ik vind het wel spijtig dat ze niks veranderen op de mijn.scarlet site waardoor ik dacht dat het de 22ste november gereset ging worden. Nu afwachten tot de 10ste december, ik heb al een voorgevoel dat ik opnieuw zal moeten bellen

- FunkStar
- Elite Poster
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
In iedergeval ik heb gisteren naar scarlet gebeld en binnen de min had ik een medewerker aan de lijn. Ik had mij rot verschoten en dan nog over de middag 12.45!Jp schreef:Ze hebben mijn meter dus niet gereset gisteren. Dus vandaag terug gebeld naar de administratie. Ik leg alles terug uit, zeggen ze tegen mij dat zij dat niet kunnen doen en ik naar de technische dienst moet bellen![]()
Dat doe ik dus ook, deze keer kreeg ik wel een vriendelijke technieker aan de lijn. Blijkbaar staat er foute informatie op mijn.scarlet.be. Bij mij staat er 22 december = reset. Volgens de technieker was het 10 december wat wel logisch is.
Dus heb ik maar mijn limiet voor even tot 120gig gezet.
Ik vind het wel spijtig dat ze niks veranderen op de mijn.scarlet site waardoor ik dacht dat het de 22ste november gereset ging worden. Nu afwachten tot de 10ste december, ik heb al een voorgevoel dat ik opnieuw zal moeten bellen
Deze heeft (koen was zijn naam) goed voor mij gezorgd want hij kon de vraag niet direct oplossen en heeft mij 30min later opgebeld en alles was in orde

Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij Scarlet, maar nu hebben ze het blijkbaar terug veranderd.
Ik zie dat mijn volume nu pas begint te tellen op 22 november
Overzicht verbruikt volume voor ADSL.
Periode van 22 november 2009 tot 28 november 2009
Ik zie dat mijn volume nu pas begint te tellen op 22 november
Overzicht verbruikt volume voor ADSL.
Periode van 22 november 2009 tot 28 november 2009