Van Indi Samsung box naar Indi recorder

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb hier al jaren een Samsung box werkende. Bij de introducering van de HD recorders dik 2 jaar geleden was ik teleurgesteld omdat deze recorder z'n opgenomen data niet digitaal kon uitgeven (dus de HD films digitaal naar een externe hd om te bewaren). Ik heb er toen dan ook geen aangekocht.
Vermits ik die droom allang heb laten varen (het blijkt een illusie dat dit ooit mogelijk gaat zijn), maar wel eens wou overschakelen van m'n VHS recorder naar iets moderners denk ik eraan een INDI recorder 2de hands te kopen. Ik weet er ééntje, een dik jaar gebruikt, te koop staan, en de prijs valt best mee (100 euro). Da's blijkbaar momenteel de standaard 2de hands prijs van dat ding.

Ik vermoed dat m'n smartcard gewoon bruikbaar is in die recorder, maar zeker ben ik niet. Is dit zo? Of zie ik problemen over het hoofd?
Een digibox van Telenet huren, daar ben ik niet zo voor. 'k Heb elders een internet-telefoon abo en dat wil ik zo houden :wink:
Zijn er naast VTM toevallig nog andere HD zenders mee te bekijken in het standaard abonnement ?

Alvast bedankt voor de info, userbasers.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Je kan de smartcard van de samsung box niet gebruiken in de indi recorder. Normaal moet deze hd recorder met de originele smartcard verkocht worden (is ook aan deze specifieke decoder gelinkt). Vroeger kon men met een simpel telefoontje de smartcard dan ook op je naam zetten. Of dit nu nog mogelijk is weet ik niet, bel je best voor de verkoop eens voor naar indi/telenet.
redman
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 88 keer

In limburg wordt de kabel nog altijd beheerd door infrax, en ook de indi decoders, misschien dat een telefoontje naar infrax volstaat.
Toen Telenet de boel in limburg overnam heb ik ook mijn indi decoder en mijn smartcard en mijn kabelabonnement terug moeten laten koppelen via infrax.
filipi schreef: Zijn er naast VTM toevallig nog andere HD zenders mee te bekijken in het standaard abonnement ?
National Geographic HD is een leuke
filipi
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer

Klopt het dat het gratis HD aanbod uit Nat Geo HD, één HD, VTM HD, EXQI Culture HD en TF1 HD bestaat ?
Morgen eens bellen of dat aanpassen van een ander zijn smartcard nog lukt tegenwoordig.

Bedankt voor jullie hulp.
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”