Van verschillende series wens ik 'alle episodes' op te nemen.
Ik merk echter op dat van sommige kanalen, waarop herhalingen getoond worden op een ander tijdstip, deze ook worden opgenomen. Hoe kan ik dit voorkomen?
'Alle episodes' opnemen?
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Door als de zoveelste persoon bij TN te gaan zeuren dat ze hun EPG deftig moeten maken (en heruitzendingen een ander ID geven).The Conquer schreef:Hoe kan ik dit voorkomen?
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
Via welke weg... tja, als ze niet luisteren maakt dat niet veel uit.BMaster schreef:Daar heb ik ook al op gevloekt zie. Via welke weg ga je best bij TN zeuren daarover?
Best bellen naar 015/66.66.66 en dienst kwaliteitsopvolging vragen... moeilijk te bereiken.
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
Het probleem is trouwens al jaren gekend en wordt regelmatig terug opnieuw gepost op Digitalcafe.be (TN forum)The Conquer schreef:Dergelijke reklame zien ze niet graag...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
- Bedankt: 40 keer
Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!
-
- Plus Member
- Contacteer:
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker?BMaster schreef:Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!

Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Deel van't meubilair
Yeps... iedere dag... do you understand... yesssdevilkin schreef:Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker?

-
- Elite Poster
Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!The Conquer schreef:Om te starten al http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/ ... _info.page ingevuld
Op 5 november heb ik ook zo'n webform ingevuld. Ik heb toen een bericht teruggehad met een referentienummer, maar sindsdien natuurlijk niets meer gehoord. Ik wou zonet eens horen naar de stand van zaken in verband met mijn "referentienummer", dus doe reply op hun mail, maar die mail is verstuurd vanop [email protected], dus antwoorden gaat niet. Dan maar mijn antwoord naar [email protected], maar dan krijg ik een mail terug dat ik de webform moet gebruiken op http://www.telenet.be/nl/klantendienst/contact. Dus ik klik op die link, maar de site doet het niet: "De verbinding werd geherinitialiseerd. De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.". Geweldig goed bezig daar...
-
- Plus Member
- Contacteer:
-
- Deel van't meubilair
Nochtans zijn ze in de overtuiging dat ze service leveren hoorBMaster schreef:The Conquer schreef:Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!

-
- Elite Poster
Ik verschoot mezelf vanmiddag een ongeluk: Telenet belde over de mails die ik gestuurd heb!
Ze geven toe dat het overbodig is dat bij het opnemen van alle episodes ook de herhalingen worden opgenomen, maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven". Ze vermelde er terloops ook bij dat het probleem zich ook bij Sara voordeed. Volgens mij was dat iets dat niet gepland was om te zeggen, maar ik vond het wel grappig.
Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd. Ik ga dat straks eens proberen, maar heb er niet echt vertrouwen in...
Ze geven toe dat het overbodig is dat bij het opnemen van alle episodes ook de herhalingen worden opgenomen, maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven". Ze vermelde er terloops ook bij dat het probleem zich ook bij Sara voordeed. Volgens mij was dat iets dat niet gepland was om te zeggen, maar ik vond het wel grappig.
Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd. Ik ga dat straks eens proberen, maar heb er niet echt vertrouwen in...
-
- Deel van't meubilair
Tja, en dan hoor je van tijd tot tijd het typische; "we zijn duurder want we leveren service"BMaster schreef:maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven".

Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waanBMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.

-
- Elite Poster
In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen. Maar in elk geval: die ok+back combinatie doet niets, en de software is up to date zegt m'n digicorder. Morgen maar eens een vriendelijk mailtje terugsturen dus.r2504 schreef:Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waanBMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.
-
- Deel van't meubilair
Maar je moet wederom over de drempel om hen opnieuw te contacteren via het compleet onvriendelijke webformulier.BMaster schreef:In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen.