'Alle episodes' opnemen?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:
Provider

Van verschillende series wens ik 'alle episodes' op te nemen.
Ik merk echter op dat van sommige kanalen, waarop herhalingen getoond worden op een ander tijdstip, deze ook worden opgenomen. Hoe kan ik dit voorkomen?
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

The Conquer schreef:Hoe kan ik dit voorkomen?
Door als de zoveelste persoon bij TN te gaan zeuren dat ze hun EPG deftig moeten maken (en heruitzendingen een ander ID geven).
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:
Provider

OK, zal ik doen!
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Daar heb ik ook al op gevloekt zie. Via welke weg ga je best bij TN zeuren daarover?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

BMaster schreef:Daar heb ik ook al op gevloekt zie. Via welke weg ga je best bij TN zeuren daarover?
Via welke weg... tja, als ze niet luisteren maakt dat niet veel uit.

Best bellen naar 015/66.66.66 en dienst kwaliteitsopvolging vragen... moeilijk te bereiken.
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:
Provider

Even denken over een mooie tekst hierover en op m'n blog posten. Dergelijke reklame zien ze niet graag...
En uiteraard dan het linkje doormailen naar hen :twisted:
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

The Conquer schreef:Dergelijke reklame zien ze niet graag...
Het probleem is trouwens al jaren gekend en wordt regelmatig terug opnieuw gepost op Digitalcafe.be (TN forum)
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:
Provider

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

BMaster schreef:Ik had een tijdje geleden nog een ander probleem met het opnemen van 'alle episodes'. Een bepaalde reeks op discovery channel had ik ingesteld om altijd opgenomen te worden. Plots merk ik dat de laatste aflevering ontbreekt. Blijkbaar was mijn instelling verdwenen. Het terug instellen ging niet, ik kon enkel nog kiezen voor "enkel deze aflevering" en niet meer voor alle afleveringen. De dag erna kon ik het wel terug instellen zoals ik wou. Ik ben programmeur van beroep, maar als ik software zou opleveren die op dezelfde manier werkt of zo irritant traag is, ik zou al lang m'n C4 gekregen hebben!
Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

devilkin schreef:Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)
Yeps... iedere dag... do you understand... yesss :roll:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

devilkin schreef: Kompleet OT: Gij hebt nog nooit met Indiers gewerkt zeker? ;)
Nope, maar ik kan me er iets bij voorstellen :)
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

The Conquer schreef:Om te starten al http://www.telenet.be/nl/onlinesupport/ ... _info.page ingevuld :bdaysmile:
Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!

Op 5 november heb ik ook zo'n webform ingevuld. Ik heb toen een bericht teruggehad met een referentienummer, maar sindsdien natuurlijk niets meer gehoord. Ik wou zonet eens horen naar de stand van zaken in verband met mijn "referentienummer", dus doe reply op hun mail, maar die mail is verstuurd vanop [email protected], dus antwoorden gaat niet. Dan maar mijn antwoord naar [email protected], maar dan krijg ik een mail terug dat ik de webform moet gebruiken op http://www.telenet.be/nl/klantendienst/contact. Dus ik klik op die link, maar de site doet het niet: "De verbinding werd geherinitialiseerd. De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.". Geweldig goed bezig daar...
The Conquer
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 10 jan 2006, 13:25
Locatie: Roeselare
Contacteer:
Provider

Vreemd inderdaad, ze antwoorden enkel als ze een antwoord hebben.
Ik vulde die dag het formulier 2 keer in, 1 over telefonie, 1 over dit.
1 werd beantwoord, de 2de niet.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

BMaster schreef:
The Conquer schreef:Man, wat een klucht. Hoe een bedrijf van dat formaat zich zoiets kan permiteren, daar kan ik echt niet bij!!
Nochtans zijn ze in de overtuiging dat ze service leveren hoor :lol:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

Ik verschoot mezelf vanmiddag een ongeluk: Telenet belde over de mails die ik gestuurd heb!

Ze geven toe dat het overbodig is dat bij het opnemen van alle episodes ook de herhalingen worden opgenomen, maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven". Ze vermelde er terloops ook bij dat het probleem zich ook bij Sara voordeed. Volgens mij was dat iets dat niet gepland was om te zeggen, maar ik vond het wel grappig.

Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd. Ik ga dat straks eens proberen, maar heb er niet echt vertrouwen in...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

BMaster schreef:maar het klonk niet alsof er echt gepland is om er iets aan te doen. Ze ging het wel "doorgeven".
Tja, en dan hoor je van tijd tot tijd het typische; "we zijn duurder want we leveren service" :roll:
BMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.
Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waan :lol:
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 891
Lid geworden op: 01 apr 2005, 16:46
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer
Provider

r2504 schreef:
BMaster schreef:Het andere probleem dat ik in m'n mails aanhaalde, de trage digicorder, zou volgens haar komen omdat mijn digicorder niet de laatste software versie zou hebben. Oplossing: op de Ok en de Back knop tegelijk duwen, dan wordt de laatste software geïnstalleerd.
Nonsens... maar ondertussen ben jij toch weeral even in de waan :lol:
In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen. Maar in elk geval: die ok+back combinatie doet niets, en de software is up to date zegt m'n digicorder. Morgen maar eens een vriendelijk mailtje terugsturen dus.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer
Provider

BMaster schreef:In de waan is veel gezegd. Als ze me bellen terwijl ik op 't werk zit, kan ik niets nakijken of uitproberen, dus dan zeg ik hen maar dat ik het zou proberen.
Maar je moet wederom over de drempel om hen opnieuw te contacteren via het compleet onvriendelijke webformulier.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”