Digitalcafe.be ter ziele

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het Telenet forum rond digitale TV wordt de laatste weken steeds meer en meer overvallen door spam, in die mate dat je nauwelijks nog kan spreken van een bruikbaar forum. Aangezien Telenet niet ingrijpt (in het verleden deed men nog een beetje moeite om de spam op te kuisen) lijkt het einde dan ook nabij (vermoedelijk ligt men er ook niet echt wakker van... de gebruikerservaringen waren nu niet echt positief te noemen).
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Hmz, blijkbaar een door Telenet onderhouden forum. Ik ben nu nog niet zo enorm lang Telenet Digital TV-klant (verplichte overgang van vrije DVB-C naar Digicorder), maar had ik geweten dat er een specifiek forum van bestond was ik daar waarschijnlijk wel een aantal malen komen piepen voor info of bij problemen (want die zijn er wel).

Waarom vermeldt Telenet dat forum niet in hun communicatie? Ach ja...

En inderdaad, het spam-niveau op die site is alarmerend hoog. Ik vind geen échte content!
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Was dat niet dat forum waar alle negatieve berichten over telenet onmiddellijk werden gesloten?
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Goztow schreef:Was dat niet dat forum waar alle negatieve berichten over telenet onmiddellijk werden gesloten?
Nee, initieel zag je er wel eens een moderator (stuk of drie), de laatste tijd zie je er niemand meer (al volgen ze de berichten nog wel af en toe). Men heeft er trouwens nooit ingegrepen op de topics/berichten... zelfs niet als de waarheid serieus kwetste.
boulder
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
Bedankt: 210 keer

r2504 schreef:
Goztow schreef:Was dat niet dat forum waar alle negatieve berichten over telenet onmiddellijk werden gesloten?
Nee, initieel zag je er wel eens een moderator (stuk of drie), de laatste tijd zie je er niemand meer (al volgen ze de berichten nog wel af en toe). Men heeft er trouwens nooit ingegrepen op de topics/berichten... zelfs niet als de waarheid serieus kwetste.
Inderdaad, geen kwaad woord over de moderatie aldaar.
Tegenwoordig laten ze het echter compleet verkommeren.
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Als je niks doet, kan je ook niks mis doen natuurlijk.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

meon schreef:...Ik ben nu nog niet zo enorm lang Telenet Digital TV-klant (verplichte overgang van vrije DVB-C naar Digicorder), maar...
Waarom en wie heeft je dan verplicht als ik dat mag vragen ? ;)
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

AnD schreef:
meon schreef:...Ik ben nu nog niet zo enorm lang Telenet Digital TV-klant (verplichte overgang van vrije DVB-C naar Digicorder), maar...
Waarom en wie heeft je dan verplicht als ik dat mag vragen ? ;)
Ik veronderstel dat het gaat om een ex-INDI klant die een ongecodeerd DVB-C aanbod had... tot TN het overnam (en de zenders plotseling allemaal codering eisten... althans volgens TN).
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

r2504 is correct.
BelgacomTV is hier ooit getest en slecht bevonden (kwaliteit was slechter dan kabel, geen VDSL beschikbaar) en met TV Vlaanderen begin ik niet aan...
KK
Elite Poster
Elite Poster

Misschien is er toch nog hoop dat ze iets gaan doen tegen die spam. Momenteel krijg ik dit bericht op digitalcafe.be:
Sorry, wij voeren op dit moment enkele aanpassingen door aan het Digital Café Forum
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”