Er zijn al verschillenden die het hadden over een test door accounts uit te wisselen tussen mensen die heel slechte snelheden halen en mensen die nog een redelijke snelheden halen.
Ik heb dus een A2F account sinds juni 2003. Ik haal op op het moment 5KBps (voor de duidelijkheid KB=KiloByte). Ik heb gemiddeld 100 tot 150 Gb traffic per maand. Sinds eind februari haal ik ofwel 5 tot 10 KBps ofwel 30-60 KBps. Dit veranderd om de 4 tot 5 dagen. Dat op zich is al erg raar.
Een vriend van mij woont 200 meter verder op dezelfde straat. Hij heeft sinds februari ook een lagere snelheid. Maar haalt gemiddeld 100 KBps. Nog te doen dus. Het enigste verschil is dat hij gemiddeld 30 Gb per maand traffic heeft.
Ik woon op 50 meter van de LEX (telefooncentrale), mijn buurman woont aan de andere kant van de straat op 200 meter van mij af ... iets van een 150 meter van de centrale. Wij hebben vroeger snelheden gehaald tot 300+ KBps. We hebben al eerder lijn testen uitgevoerd op vraag van A2F. Allemaal zonder probleem.
Een betere account test kan ik me niet voorstellen. We zitten allebij op heel korte afstand van de LEX, we wonen maar een paar honderd meter van elkaar en we halen 2 totaal verschillende snelheden.
Deze avond hebben wij onze accounts aan mekaar doorgespeeld om een te testen of die snelheden op een of andere manier account afhankelijk zijn. We hebben op UB de snelheid getest. Eerst met onze eigen accounts.
Ik haalde ongeveer 5KBps, mijn buurman ongeveer 90 KBps. Na de account wissel haalde ik (met mijn het account van mijn buurman dus) rond de 90 KBps (89KBps om precies te zijn.) Mijn buurman haalde met mijn account nog maar 6 KBps.
Conclusie: We worden gecapped! Of met andere woorden .. er wordt ons een snelheids limiet opgelegd.
Strife
A2F klanten worden op snelheid gelimieteerd !
-
- Administrator
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 121 keer
- Contacteer:
Euhm... Voor de zoveelste keer... Er wordt juist niks gecapped. Ik ken mensen die 300GB per maand verzetten en die 200k halen. Waarom zouden ze jou dan wel cappen en hen niet? Het is al een aangehaald en door een aantal mensen ontkracht. Ik stel voor dat we deze discussie verder zetten in de grote A2F-thread.
Voor de eerdere weerlegging : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 0130#30130
Cheers
*Closed*
Voor de eerdere weerlegging : http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 0130#30130
Cheers
*Closed*