Hey,
Ik wil graag van belgacom adsl go naar dommel cityconnect plus overstappen.
Als ik op de site van dommel wil bestellen, wordt er een foutief adres getoond.
In plaats van xxx nr 46 wordt er xxx nr 42 getoond. Het is dus enkel een verkeerde nr, al de rest is in orde.
Ik heb dit al met de helpdesk van dommel besproken, maar aangezien alle kopernetwerken en de administratie daaromtrent in handen van belgacom is, kunnen alleen zij dit oplossen. Toen ik de eerste keer met belgacom heb gebeld, zeiden ze dat de nr correct was (nr 46). Maar volgens mij heeft die gewoon naar het facturatie adres gekeken, ma bon.
Ik heb op 5 november teruggebeld, toen zei een dame dat het inderdaad op nr 42 stond. Ze heeft een dossier aangemaakt en doorgestuurd.
(Ik bel telkens naar de klantendienst, de technische dienst van belgacom heeft me daarnaar doorverwezen.)
Op 12 november heb ik nog eens teruggebeld, toen zei een andere dame dat het nog op nr 42 stond, ze heeft daar nota van genomen.
Ze zei dat het binnen de 10 werkdagen in orde was.
Dus ik dacht, als ik vanaf 5 november 10 werkdagen reken, is het vandaag misschien in orde.
Ik bel vandaag terug, helaas een onvriendelijke en kort ingespannen vrouw aan de lijn (de enige op al die tijd trouwens), die zegt dat het adres op nr 46 staat.
Als ik echter op de site van dommel de aanvraag wil doen, staat er nog steeds nr 42.
Wat kan ik nog doen op dit in orde te krijgen.
Ik heb ook al gesproken met iemand van de technische dienst van dommel, die persoon heeft me extra informatie over netwerkcodes en dergelijke gegeven.
(Deze data heb ik nog niet gebruikt of nodig gehad.) Hij zei ook dat dommel niets kan doen vooraleer het adres correct is.
Als ik andere telefoonnrs van hier in de straat intyp, geven die ook een verkeerd adres.
Ditzelfde adres wordt blijkbaar ook in de witte gids gebruikt.
Wat moet ik doen om naar dommel over te stappen?
Hartelijk dank.
Mvg,
Eli
PS heb dit maar bij isp gezet, maar misschien hoort het eerder bij telecom thuis, men excuses dan.
Adresprobleem belgacom, overstappen onmogelijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
't kan ook zijn dat de database waarin Dommel kijkt nog niet ge-updated is met jouw adreswijziging.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Bij EDPnet, Dommel, en gelijk welke andere DSL provider gebruiken ze de 'Belgacom tools' en databases. Dus up-to-date is het altijd...Maglor schreef:'t kan ook zijn dat de database waarin Dommel kijkt nog niet ge-updated is met jouw adreswijziging.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)