maandelijks volume

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
jollito
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 16 jan 2008, 15:28
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 7 keer

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar het maandelijks volume dat je verbruikt hebt bij ADSL GO, geldt dat van de 1e tot de 31e van de maand of kan dat ook van bijvoorbeeld de 19e tot de 19e zijn ?

Alvast bedankt

J.
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2169
Lid geworden op: 06 jun 2005, 18:33
Locatie: Zwevegem
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer

Ja (per kalendermaand dus).
Proximus
ISP Official
ISP Official
Berichten: 333
Lid geworden op: 27 mei 2009, 15:10
Twitter: proximus
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 106 keer
Contacteer:

Dag Jollito,

Het goede antwoord werd hier al gegeven door TomG.
De volumemeter word elke 1ste van de maand gereset.

Vriendelijke groet,
Eva
Vragen over Proximus? Bezoek ons Online helpcenter.
Meer info over de medewerkers van het Proximus forum? Bezoek de webpagina.
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Beste Eva,

Even geheel off-topic, maar kan je me even het volgende zeggen?

1) Waarom moet ik €50 'Telefoonlijn Classic' betalen op een factuur van een discoverylijn? Deze factuur heeft nog meer dergelijke zaken, wat de kosten tot €133 doet oplopen.

2) Waarom kan ik geen klacht indienen over dit factuur via Bill Viewer (of Bill Online, hoe het ding ook mag heten). Ik heb eindelijk toegang tot dat ding, maar blijkbaar geen toestemming om een klacht in te dienen.

Alvast bedankt, en m'n excuses aan de topic-starter om deze thread te hijacken. De mijne in het BGC Telefonie-gedeelte blijkt genegeerd te worden, waardoor ik met m'n vragen en problemen blijf zitten.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Klant, bel eens naar de helpdesk. Eva kan niks doen als ze je naam, klantnummer en zo niet kent en doet bovendien geen administratieve followup.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Klant
Plus Member
Plus Member
Berichten: 104
Lid geworden op: 01 apr 2009, 00:42

Kan momenteel van hieruit niet bellen, maar eens ik thuis ben, is de helpdesk blijkbaar al gesloten. Volgens de factuur sluit deze om 16:20. Ik ben pas rond 16:40 thuis. Heb een paar dagen geleden toch nog geprobeerd, maar ze nemen idd niet meer op. Heb zo'n half uur naar'n muziekje zitten luisteren. Andere mensen met een soortgelijk (al dan niet hetzelfde) probleem zijn wel bij de helpdesk binnen geraakt, maar die 'sympathiseren met hem, maar zal de rekening toch moeten betalen' (zie deze post), wat dus neerkomt op dat naar de helpdesk bellen sowieso niks helpt bij dit probleem. Ikzelf probeer de suggestie zoals hier aangegeven te volgen, omdat helpdesk helemaal geen optie is (niet open wanneer ik kan bellen & duidelijk niet mogelijk om, als je toch verbonden geraakt, je voort te helpen)
olitox
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 08 jul 2009, 18:29

Klantendienst is open tot 18u30 van ma tem za. 0800 22 800, optie facturatie
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”