Dommel/Scarlet

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
patjesomers
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 nov 2009, 20:01

Yo,

Ik ben momenteel bezig met de opzeg van mijn huidige abonnement en kijk uit naar een nieuwe ISP. Ik heb mijn oog laten vallen op de actie (op de website) van Dommel voor cityconnect. Eveneens heb ik gemerkt dat Scarlet ook een actie heeft opgezegd. Het verleidelijke aan Dommel is de 24Mbps en unlimited download. Ik heb contact met ze opgenomen en volgens de berekeningen zou ik op een 18Mbps komen. Na het forum hier wat te hebben afgegaan, heb ik gemerkt dat er heel wat ontevreden klanten zijn bij Dommel (vnl. naar helpdesk en speed toe). Kan iemand me misschien uit de regio Antwerpen (-Provinciestraat-) vertellen hoe het met zijn snelheden gesteld is. Ik merk eveneens op het forum dat de uitval en de hoge pings de laatste dagen schering en inslag zijn. Weet er iemand of dat al gebeterd is en wat er aan gedaan wordt... Kortom, alle info en suggesties zijn meer dan welkom.

Greets
rpr
Pro Member
Pro Member
Berichten: 425
Lid geworden op: 03 jul 2008, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 9 keer

patjesomers schreef:Yo,

Ik ben momenteel bezig met de opzeg van mijn huidige abonnement en kijk uit naar een nieuwe ISP. Ik heb mijn oog laten vallen op de actie (op de website) van Dommel voor cityconnect. Eveneens heb ik gemerkt dat Scarlet ook een actie heeft opgezegd. Het verleidelijke aan Dommel is de 24Mbps en unlimited download. Ik heb contact met ze opgenomen en volgens de berekeningen zou ik op een 18Mbps komen. Na het forum hier wat te hebben afgegaan, heb ik gemerkt dat er heel wat ontevreden klanten zijn bij Dommel (vnl. naar helpdesk en speed toe). Kan iemand me misschien uit de regio Antwerpen (-Provinciestraat-) vertellen hoe het met zijn snelheden gesteld is. Ik merk eveneens op het forum dat de uitval en de hoge pings de laatste dagen schering en inslag zijn. Weet er iemand of dat al gebeterd is en wat er aan gedaan wordt... Kortom, alle info en suggesties zijn meer dan welkom.

Greets
Scarlet heeft dezelfde problemen als dommel. Wat mij bij dommel stoorde was het feit dat de mailserver slecht was. Staat op een blacklist, was redelijk veel offline. Internet en snelheid was ik wel te vreden over. Trouwens bij scarlet zal je nooit 18Mb krijgen voor internet alleen. Maximun 12 en dan nog.
patjesomers
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 02 nov 2009, 20:01

Wat bedoel je met ze hebben dezelfde problemen?
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Scarlet is toch niet zoveel offline als dommel (met dit forum als bewijs) en de dns servers van scarlet werken toch altijd goed, sinds het begin van scarlet zelf nooit geen problemen gehad!

En ik denk zelf dat scarlet 1 van de betere facturatie diensten heeft! Dommel daarentegen!!!!
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”