hallo,
ik zit op kot in hoboken (antwerpsesteenweg) en wij hebben momenteel telenet. Elke maand is dat wel miserie ivm limiet en smallband, dus hadden we gekeken om dommel te nemen.
Nu hebben we de mogelijkheid tussen cityconnect en speedconnect.
Speedconnect geeft ons een gegarandeerde snelheid van 18 MBit, terwijl cityconnect niks kan garanderen. City is echter veel goedkoper, dus zou ik graag een idee hebben van de snelheid die we kunnen verwachten.
Is er iemand uit hoboken die cityconnect heeft, of bestaat er een mogelijkheid om die snelheid te bepalen?
Thx
Stone
Cityconnect Hoboken snelheden
-
- Plus Member
Ik heb een mailtje gestuurd naar dommel om even te kijken hoe ver wij van een centrale verwijderd zijn, en dit is 3,3 Km, wat een snelheid van 8 mbit oplevert op cityconnect.
Het zal dus een speedconnect abonnement worden, want daar wordt een snelheid van 18 Mbit gegarandeerd.
Hoe lang duurt dat over het algemeen, tijd tussen abonnement aanvragen en daadwerkelijk surfen via dommel, als er al een discovery line van belgacom ligt?
Het zal dus een speedconnect abonnement worden, want daar wordt een snelheid van 18 Mbit gegarandeerd.
Hoe lang duurt dat over het algemeen, tijd tussen abonnement aanvragen en daadwerkelijk surfen via dommel, als er al een discovery line van belgacom ligt?