Opnieuw 1 jaar vast bij Belgacom bij aankoop pack 25Gb ???
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
Indien je bij Belgacom een pack koopt van 25 Gb (prijs 10 euro/maand) zit je terug voor 1 jaar vast, hoewel je in feite je abonnement niet wijzigt in een ander abonnement. Dit werd me vandaag meegedeeld door een medewerkster van Belgacom, daar waar ik verleden week een ander persoon van Belgacom op dezelfde dienst aan de lijn kreeg, die me meedeelde dat ik mijn abonnement zonder kosten kon opzeggen, vermits ik reeds 7 jaar adsl internet go heb. Blijkbaar weten ze het bij Belgacom zelf niet. Mijn telefoon naar Belgacom vandaag was om te checken of er zeker geen "boete" zou volgen bij opzegging. Iemand die me kan helpen ? Mijn aangetekende brief om op te zeggen ligt nl. al gereed.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3310
- Lid geworden op: 26 jul 2005, 12:17
- Locatie: Lochristi
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Ik vind het een beetje vreemd dat je nog 25GB bijbesteld als je toch van plan bent om weg te gaan.
Maar ik zie in hun voorwaarden niets dat er op duidt dat je contract voor een jaar zou hernieuwd worden als je 25GB bijkoopt.
Maar ik zie in hun voorwaarden niets dat er op duidt dat je contract voor een jaar zou hernieuwd worden als je 25GB bijkoopt.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
idd de ene zegt het zo de andere zegt het anders.
maar het is wel degelijk 12 maand dat er in de mail staat die je ontvangt
Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Belgacom heeft het genoegen uw inschrijving op de optie Bijkomend Maandelijks Volume 25GB te bevestigen.
Dit maandelijkse volume zal toegevoegd worden aan de maandelijkse volumelimiet van uw internet abonnement. Deze optie werd inmiddels reeds voor u geactiveerd.
Dit zijn de gegevens in verband met uw nieuwe optie:
Administratieve gegevens:
Type abonnement: Bijkomend Maandelijks Volume 25GB
Contractnummer: 89xxxx3
Minimum duur: 12 maand(en)
en eva zegt dan het volgende : - Een bijkomend volume pack van 25GB aan 9,95 Euro die u altijd indien u dat wenst kosteloos kunt annuleren via onze klantendienst.
maar het is wel degelijk 12 maand dat er in de mail staat die je ontvangt
Geachte mevrouw,
Geachte heer,
Belgacom heeft het genoegen uw inschrijving op de optie Bijkomend Maandelijks Volume 25GB te bevestigen.
Dit maandelijkse volume zal toegevoegd worden aan de maandelijkse volumelimiet van uw internet abonnement. Deze optie werd inmiddels reeds voor u geactiveerd.
Dit zijn de gegevens in verband met uw nieuwe optie:
Administratieve gegevens:
Type abonnement: Bijkomend Maandelijks Volume 25GB
Contractnummer: 89xxxx3
Minimum duur: 12 maand(en)
en eva zegt dan het volgende : - Een bijkomend volume pack van 25GB aan 9,95 Euro die u altijd indien u dat wenst kosteloos kunt annuleren via onze klantendienst.
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
In de algemene voorwaarden staat toch niets over een looptijd van 1 jaar:
zie: https://admit.belgacom.be/eshop/private ... 5gb_nl.pdf
Iemand een emailadres van Belgacom, op de website vind ik enkel:
Internet > Mijn Internetverbinding > Administratie Internet Light, Go, Plus...
Via telefoon
Administratieve vragen: 0800/22.313
Is het niet mogelijk hen per email te contacteren ?
Mvg
zie: https://admit.belgacom.be/eshop/private ... 5gb_nl.pdf
Iemand een emailadres van Belgacom, op de website vind ik enkel:
Internet > Mijn Internetverbinding > Administratie Internet Light, Go, Plus...
Via telefoon
Administratieve vragen: 0800/22.313
Is het niet mogelijk hen per email te contacteren ?
Mvg
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
@ astralon
Ik heb dat pack aangekocht in juli dit jaar, nu zijn we november, alles is 3 weken geleden begonnen met het binnenhalen van een telenet digicorder.
Nu wil ik gaan voor de "Shake+ Internet & Digitale TV & Telefonie aan 75€" , en weg bij Belgacom met internet en telefoon.
Ik hoop een antwoord te krijgen van Eva van Belgacom.
Ik heb dat pack aangekocht in juli dit jaar, nu zijn we november, alles is 3 weken geleden begonnen met het binnenhalen van een telenet digicorder.
Nu wil ik gaan voor de "Shake+ Internet & Digitale TV & Telefonie aan 75€" , en weg bij Belgacom met internet en telefoon.
Ik hoop een antwoord te krijgen van Eva van Belgacom.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Wordt er niet moe van,hé
En van dat nieuw contract is kul tenzij BC stiekem de algemene voorwaarden aangepast zou hebben
Ik heb het wat maanden geleden ook gehad en na 1 maand opgezegd,
dat hun administratie verkeerd rekende en creditnota's moest maken was wel een belgacomisch gevolg.
Bron,: http://www.belgacom.be/private/nl/jsp/d ... ge=seealso >> Algemene voorwaardenBijkomend maandelijks volume 25GB Algemene Voorwaarden_versie augustus 2008
Algemene Voorwaarden “bijkomend
maandelijks volume 25GB”
voor ADSL GO, Plus en VDSL Boost
A. Snelheidsbeperking abonnement
Artikel 5.4 van de algemene voorwaarden van Belgacom ADSL bepaalt dat de
pieksnelheid voor ADSL-gebruikers die het internetvolume dat is inbegrepen in hun
abonnement overschrijden automatisch zal worden beperkt tot 64 kbps. Klanten die de
initiële snelheid van ADSL terugwillen of die de volumebeperking pro -actief wensen uit te
breiden, hebben de mogelijkheid een “Volume Pack 5GB” of een “bijkomend maandelijks
Volume” van 25 GB aan te kopen.
B. Volumecontrole en waarschuwingssysteem
1. Volumecontrole :
A. Het totaal verbruikte volume van de lopende maand wordt gecumuleerd
(“Reëel Volume” genoemd). Dit “Reëel Volume” kan on line door de
klant worden geraadpleegd op de webs ite van Belgacom.
B. Het Reëel Volume dient te worden vergeleken met het Maximumvolume
waarop de klant recht heeft. Dit Maximumvolume bestaat uit 2 delen :
i. “Abonnementsvolume” : volume inbegrepen in het basispakket,
berekend op maandelijkse basis. Anderzijds via de optie “bijkomend
maandelijks volume 25GB”.
ii. “Extra Volume” : volume inbegrepen in het Volume Pack 5GB,
berekend op maandelijkse basis .
Volume Packs 5GB kunnen worden overgedragen naar de
volgende kalendermaand.
C. De klant kan permanent de evolutie checken van zijn Reëel Volume, niet
alleen ten opzichte van zijn “Abonnementsvolume”, maar ook ten opzichte
van het “Extra Volume”, via de website van Belgacom.
2. Waarschuwingssysteem via e-mail :
Wanneer het verschil tussen het “Maximumvolume” en het “Reëel Volume” gelijk
is aan 3GBytes, wordt er automatisch een e-mail verstuurd naar de klant om
hem te waarschuwen met een hyperlink naar het bestelformulier op het web.
Het is zo dat de waarschuwing enkel kan worden verstuurd nadat de drempel
werd bereikt, wat betekent dat als de klant de drempel heeft bereikt gedurende
een sessie hij bij een nieuwe sessie zal worden gewaarschuwd.
Voor klanten die één of meer Volume Packs 5GB of een “bijkomend
maandelijks volume 25GB” actief hebben, zal bij de vergelijking van het
“Maximumvolume” met het “Reëel Volume” rekening worden gehouden met deze
pakketten.
C. Aankoop van het bijkomend maandelijks volume 25GB en snelheidsbeperking
1. Indien een gebruiker een bijkomend maandelijks volume 25GB koopt dan zal dit
“Extra Volume” worden samengeteld met het volume inbegrepen in het internet
abonnement.
Op het einde van iedere kalendermaand zal het ongebruikt “ Extra Volume van het
bijkomend maandelijks volume 25GB” verloren zijn. Een overdracht van volume naar de
volgende kalendermaand is niet mogelijk.
2. Wanneer de klant het toegela ten volume heeft opgebruikt (met inbegrip van de
mogelijke volume - uitbreidingen) zal Belgacom de pieksnelheid van de lijn beperken tot
64 Kbps.
3. Tegelijk zal een e-mail naar de klant worden verstuurd met de bevestiging van de
snelheidsbeperking en een voo rstel om een Volume Pack 5GB aan te kopen.
- 1 -
Bijkomend maandelijks volume 25GB _Algemene Voorwaarden_versie augustus 2008
i. Indien de klant niet reageert, zal de snelheid beperkt blijven tot het
einde van de lopende maand.
ii. Indien de klant een Volume Pack 5GB aankoopt, zal hij de normale
ADSL-snelheid terugkrijgen binnen 30 min. (er wordt gevraagd een
nieuwe sessie tot stand te brengen).
D. Bestelling bijkomend maandelijks volume 25GB
De bestelling van het bijkomend maandelijks volume 25GB kan via de bestelsystemen (de
website) van Belgacom worden geplaatst of via de Belgacom verkoopskanalen. Dezelfde
interface zal de klant ook informatie verstrekken over het Maximumvolume en het Reëel
Volume.
E. Prijzen en facturatie
Het bijkomend maandelijks volume 25GB zal maandelijks gefactureerd worden via het
facturatie systeem van Belgacom tegen de prijs vermeld op het bestelformulier.
F. Bijzondere geval
Verandering van internet abonnement
Wanneer een klant verandert van ADSL Go/Plus of VDSL Boost naar ADSL Light ,
Budget of Time dan zal de optie “bijkomend maandelijks volume 25GB” automatisch
geannuleerd worden.
Wanneer een klant verandert tussen ADSL Go, Plus of VDSL Boost dan zal de
optie “bijkomend maandelijks volume 25GB” automatisch overgenomen worden.
G. Toepasselijke algemene voorwaarden
Onverminderd de bepalingen van deze specifieke voorwaarden is het bijkomend
maandelijks volume 25GB onderworpen aan de Algemene Voorwaarden van Belgacom
ADSL Go/Plus of VDSL Boost.
- 2 -
En van dat nieuw contract is kul tenzij BC stiekem de algemene voorwaarden aangepast zou hebben
Ik heb het wat maanden geleden ook gehad en na 1 maand opgezegd,
dat hun administratie verkeerd rekende en creditnota's moest maken was wel een belgacomisch gevolg.
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
Destertjes, bedankt voor je reactie,
ik heb vandaag nogmaals met de klantendienst van Belgacom contact gehad, en hen naar de algemene voorwaarden verwezen die je hierboven aanhaalt, toch blijven ze beweren dat ik een boete zal krijgen indien ik mijn abonnement vroegtijdig (voor augustus 2010) opzeg.
Bij mijn vraag of ze me kunnen verwijzen naar de paragraaf/artikel waar staat in de algemene voorwaarden dat mijn abonnement met een jaar wordt verlengd, krijg ik als antwoord dat ik deze maar moet lezen. Ze willen ze me zelfs opsturen, doch niet aanduiden waar het staat, want "dat is iets voor de juridische dienst". Als ik dan vraag om me door te verbinden met de juridische dienst, krijg ik als antwoord: "Die houden zich daarmee niet bezig"
Dit is uw dank voor trouwe klant te zijn bij Belgacom (reeds meer dan 20 jaar telefoon, en reeds meer dan 8 jaar internetabonnement ADSL Internet Go).
Hierbij dient gezegd dat ik steeds tevreden ben geweest. Nooit met hen problemen gehad, doch zij ook niet met mij. De reden waarom ik naar Telenet wens over te stappen betreft niet het financiële, dit is in mijn geval ongeveer gelijk (84 euro/maand voor telefoon & internet), doch bij Telenet heb ik voor dat bedrag wel een volume van 100 Gb/maand. (= wel het dubbele dat ik bij Belgacom krijg voor hetzelfde geld). Wat zou u in dat geval doen? Toch simpel.
Wat men tegenwoordig toch allemaal doet om klanten zolang mogelijk aan zich te binden. Doch van de andere kant dienen ze zich wel bewust te worden dat bij de gewone computergebruiker mond aan mond reclame ook belangrijk is. Ik heb in de loop der jaren reeds verscheidene vrienden/kennissen Belgacom aangeraden, je kan al raden wat ik in de toekomst zal doen.
Doe zo voort, Belgacom.
ik heb vandaag nogmaals met de klantendienst van Belgacom contact gehad, en hen naar de algemene voorwaarden verwezen die je hierboven aanhaalt, toch blijven ze beweren dat ik een boete zal krijgen indien ik mijn abonnement vroegtijdig (voor augustus 2010) opzeg.
Bij mijn vraag of ze me kunnen verwijzen naar de paragraaf/artikel waar staat in de algemene voorwaarden dat mijn abonnement met een jaar wordt verlengd, krijg ik als antwoord dat ik deze maar moet lezen. Ze willen ze me zelfs opsturen, doch niet aanduiden waar het staat, want "dat is iets voor de juridische dienst". Als ik dan vraag om me door te verbinden met de juridische dienst, krijg ik als antwoord: "Die houden zich daarmee niet bezig"
Dit is uw dank voor trouwe klant te zijn bij Belgacom (reeds meer dan 20 jaar telefoon, en reeds meer dan 8 jaar internetabonnement ADSL Internet Go).
Hierbij dient gezegd dat ik steeds tevreden ben geweest. Nooit met hen problemen gehad, doch zij ook niet met mij. De reden waarom ik naar Telenet wens over te stappen betreft niet het financiële, dit is in mijn geval ongeveer gelijk (84 euro/maand voor telefoon & internet), doch bij Telenet heb ik voor dat bedrag wel een volume van 100 Gb/maand. (= wel het dubbele dat ik bij Belgacom krijg voor hetzelfde geld). Wat zou u in dat geval doen? Toch simpel.
Wat men tegenwoordig toch allemaal doet om klanten zolang mogelijk aan zich te binden. Doch van de andere kant dienen ze zich wel bewust te worden dat bij de gewone computergebruiker mond aan mond reclame ook belangrijk is. Ik heb in de loop der jaren reeds verscheidene vrienden/kennissen Belgacom aangeraden, je kan al raden wat ik in de toekomst zal doen.
Doe zo voort, Belgacom.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
je kan ook generation nemen 100gb voor 34€
natuurlijkterug jaarcontract maar toch goedkoper of telenet
natuurlijkterug jaarcontract maar toch goedkoper of telenet
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
@ proximusboy
Indien dit zou gaan voor mij geen probleem om opnieuw een jaarcontract aan te gaan, doch ik had dat reeds nagekeken en spijtig genoeg kan ik niet overstappen naar "generation".
Vermeld op de website:
"Details van het aanbod
(1) Aanbod geldig van 20/08/2009 tot en met 31/12/2009 voor elk nieuw abonnement van minstens 1 jaar. Dit aanbod geeft recht op € 5 korting per maand gedurende 12 maanden, in totaal dus € 60 (12 x € 5). Daarna betaal je € 34 per maand. Eenmalige activeringskosten: € 50. Dit aanbod geldt niet voor bestaande Belgacom Internet-klanten. Modem gratis zolang de voorraad strekt. Aanbod geldig met of zonder vaste telefoonlijn. Niet cumuleerbaar met andere Internet-promoties. Aanbod beperkt tot de eerste 8000 intekeningen."
Aanbod geldt dus niet voor bestaande Belgacom Internet-klanten.
Indien dit zou gaan voor mij geen probleem om opnieuw een jaarcontract aan te gaan, doch ik had dat reeds nagekeken en spijtig genoeg kan ik niet overstappen naar "generation".
Vermeld op de website:
"Details van het aanbod
(1) Aanbod geldig van 20/08/2009 tot en met 31/12/2009 voor elk nieuw abonnement van minstens 1 jaar. Dit aanbod geeft recht op € 5 korting per maand gedurende 12 maanden, in totaal dus € 60 (12 x € 5). Daarna betaal je € 34 per maand. Eenmalige activeringskosten: € 50. Dit aanbod geldt niet voor bestaande Belgacom Internet-klanten. Modem gratis zolang de voorraad strekt. Aanbod geldig met of zonder vaste telefoonlijn. Niet cumuleerbaar met andere Internet-promoties. Aanbod beperkt tot de eerste 8000 intekeningen."
Aanbod geldt dus niet voor bestaande Belgacom Internet-klanten.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
kweste van zagen zagen zagen en ze gaan u wel overschakelen
ben in mei klant gekomen internet plus en september generation gevraagd en gekregen
ben in mei klant gekomen internet plus en september generation gevraagd en gekregen
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
@ ontevreden
Op ,: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=145504#p145504
rekenden ze een 25gb pak dat ik opgezegd had.
op ,: https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/index ... B0214022B7 vind je als je ingelogd bent via e-services
Ps,: Laat u door die gebrainwashte half opgeleide helpdeskertjes niet onder tafel klappen.
De reden waarom je niet weg kunt is
Op ,: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=145504#p145504
rekenden ze een 25gb pak dat ik opgezegd had.
op ,: https://admit.belgacom.be/SKY_ECE/index ... B0214022B7 vind je als je ingelogd bent via e-services
Opmerkelijk dat de prijs van het "Bijkomend Maandelijks Volume 25GB" zelfs gedaald is van 10.00€ naar 9.99€ sinds m'n 0.01€ incidentje op http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=148317#p148317Opties met maandelijkse betaling
Belgacom PC Security
Om in alle veiligheid te surfen op het web zijn bepaalde voorzorgen geen overbodige luxe.
€ 3.33
(maandelijks)
e-Mail Extra
Heeft u een extra mailbox van 50 MB nodig voor uzelf of als aanvulling op uw huidige abonnement ?
€ 54.45
(jaarlijks)
Belgacom I-Office option
Deze optie biedt u een hogere upstreamsnelheid, extra volume en een vast IP-adres
€ 30.25
(maandelijks)
HotSpot Extra Time
Deze optie op uw Belgacom ADSL geeft u 30h extra surftijd/maand in een Belgacom hotspot.
€ 10.00
(maandelijks)
Net Voyager
Om in meer dan 110 landen een verbinding te maken met het internet, uw e-mails te raadplegen en te schrijven en bestanden te downloaden tegen het lokale tarief.
€ 23.79
(jaarlijks)
Bijkomend Maandelijks Volume 25GB
Voor de klanten die van een bijkomend internet volume verbruik van 25GB/maand wensen te genieten.
€ 9.99
(maandelijks)
alle prijzen BTW inbegrepen
Duid aan welke optie u wenst te bestellen
Ps,: Laat u door die gebrainwashte half opgeleide helpdeskertjes niet onder tafel klappen.
De reden waarom je niet weg kunt is
Je bent toen wat later, aan een nieuw jaarcontract begonnenontevreden schreef:@ astralon
Ik heb dat pack aangekocht in juli dit jaar, nu zijn we november, alles is 3 weken geleden begonnen met het binnenhalen van een telenet digicorder.
Nu wil ik gaan voor de "Shake+ Internet & Digitale TV & Telefonie aan 75€" , en weg bij Belgacom met internet en telefoon.
Ik hoop een antwoord te krijgen van Eva van Belgacom.
Laatst gewijzigd door destertjes 11 nov 2009, 12:52, in totaal 2 gewijzigd.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
ik heb het altijd 9.99 geweten
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
proximusboy schreef:ik heb het altijd 9.99 geweten
En de foute facturen kwamen,de compensatie ookpakliterke schreef:Een brief gekregen van BC dat alles geregeld is,indien niet dan moet ik maar belle.
Gebeld en ze toch maar 'ffen verwezen naar de 1cent fout bij de creditnota van 9,99€ die 10€ moest zijn.
Hd,:Ja maar wij gaan geen creditnota maken voor die éne cent hé
Ik,:Niet nodig verbeter die foute creditnota
Hd,: ik neem er nota van en trek die cent maar af van hetgeen je moet betalen.
Ik ,: En kan ik geen compensatie krijgen voor die 4 maanden last door die verkeerde facturen?
Hd,:Meneer,wij hebben nu alles toch rechtgezet hé
Ik ,:Jufra als ik de fouten op die 4 facturen niet had gezien of betaalde per domiciliëring was ik 53 euro kwijt.
4 foute facturen op 4 maanden tijd
Hd,:Fouten kan iedereen maken en ze zijn toch rechtgezet hé
Ik,: Dat zou er nog moeten bijkomen dat het na 4 maanden nog niet rechtgezet was,
of toch bijna of ben je die cent al vergeten,ik heb wel die fouten moeten zien en ze nog aanwijzen ook,
met andere woorden ,ik heb jullie werk moeten overdoen ,verbetert en jullie voorgelegd.
Zij,: Meneer alles is toch in orde nu en daar kunnen we geen compensatie voor geven
Ik ,: Ok ufra,ik zie de volgende verkeerde factuur al lachend tegemoet en dan klappen we nog eens
Einde
en de foutefactuurmaker geeft tot nu toe,niet op,
Guinness ! ! ? ? >> Creditnota's record
Bron,: http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p=147334#p147334
-
- Starter
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 09 nov 2009, 16:59
@destertjes
Je schrijft : "Je bent toen wat later, aan een nieuw jaarcontract begonnen'
Dit begrijp ik niet.
Is het omdat ik reeds 5 maanden een pack van 25 Gb heb, dat ik aan een nieuw jaarcontract ben begonnen ?
Je schrijft : "Je bent toen wat later, aan een nieuw jaarcontract begonnen'
Dit begrijp ik niet.
Is het omdat ik reeds 5 maanden een pack van 25 Gb heb, dat ik aan een nieuw jaarcontract ben begonnen ?
Laatst gewijzigd door ontevreden 13 nov 2009, 13:05, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 10 mei 2009, 14:17
Mijn excuses,ik dacht dat je in juli een of ander combinatiepack genomen had,maar u bedoelde die 25gb packs.
Die pack zijn zoals ik liet zien ,maandelijks opzegbaar, en u kan volgens mij uw BC opzeggen wanneer u wil.
Beiden kunnen opgezegd worden via,: 0800 22 800
en vraag ze beleefd een kopie, van een eventueel nieuw, door u ondertekend contract,
dat er volgens een ander medewerker,zou bestaan
zeg dat je het wil zien,om uw en de ombudsdienst zijn nieuwsgierigheid te bevredigen
Die pack zijn zoals ik liet zien ,maandelijks opzegbaar, en u kan volgens mij uw BC opzeggen wanneer u wil.
Beiden kunnen opgezegd worden via,: 0800 22 800
en vraag ze beleefd een kopie, van een eventueel nieuw, door u ondertekend contract,
dat er volgens een ander medewerker,zou bestaan
zeg dat je het wil zien,om uw en de ombudsdienst zijn nieuwsgierigheid te bevredigen
proximusboy schreef:kweste van zagen zagen zagen en ze gaan u wel overschakelen
ben in mei klant gekomen internet plus en september generation gevraagd en gekregen
Hoe heb je dat voor mekaar gekregen? Was dat dan via telefoon?
Ik denk dat ik niet zo goe ben in zo'n dingen, zowel via telefoon als in bgc winkel geprobeerd en nog altijd niet gelukt...
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
via telefoon en via email
wel zeggen dagge de promo niet moet hebben
wel zeggen dagge de promo niet moet hebben
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 30 dec 2006, 17:44
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 1 keer
heb algemene voorwaarden is doorgelezen , en volgens mij heb je terug 12maand aan je broek
pack 5gb : resterend volume gaat wel over naar volgende maand eventueel elke maand bij te bestellen (geen verlenging van 12maand)
pack 25gb : resterend volume gaat NIET over naar volgende maand (omdat het voor 12 maanden )
pack 5gb : resterend volume gaat wel over naar volgende maand eventueel elke maand bij te bestellen (geen verlenging van 12maand)
pack 25gb : resterend volume gaat NIET over naar volgende maand (omdat het voor 12 maanden )
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
het pack 25GB is een optie die niets zal veranderen aan de duur van uw contract internet.
je kan dit gerust opzeggen zonder dat er een boete zal worden aangerekend. het staat wel zo in de voorwaarden, maar de schadevergoeding zal niet worden aangerekend.
je kan dit gerust opzeggen zonder dat er een boete zal worden aangerekend. het staat wel zo in de voorwaarden, maar de schadevergoeding zal niet worden aangerekend.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
hollebollegijs misshien kan jij een antwoord geven,
waarom doet belgacom zo moeilijk tegenover bestaande klanten om generation te geven
waarom doet belgacom zo moeilijk tegenover bestaande klanten om generation te geven
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Kheb je vorige week hierover een pb verzonden, maar staat nog altijd in postvak UIT, heb ook problemen met inloggen op het forum (ja nu lukt het wel blijkbaar...)proximusboy schreef:via telefoon en via email
wel zeggen dagge de promo niet moet hebben
dus ff hier vragen: naar welk email heb je dan gestuurd om naar generation over te stappen? en zit je een tijd zonder internet als het dan toch lukt? En wat laat je allemaal vallen als je vraagt om de promo te laten vallen?
Ja sorry voor offtopic.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
http://selfcare.belgacom.net/app/contac ... t&r=270612
internet
beheer mijn internetaccount
beheer mijn volume
daar kan je een email sturen
promo laten vallen wil zeggen dat ge 34€ betaald ipv 29
en nee niet zonder internet
internet
beheer mijn internetaccount
beheer mijn volume
daar kan je een email sturen
promo laten vallen wil zeggen dat ge 34€ betaald ipv 29
en nee niet zonder internet
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
belgacom doet niet moeilijk.proximusboy schreef:hollebollegijs misshien kan jij een antwoord geven,
waarom doet belgacom zo moeilijk tegenover bestaande klanten om generation te geven
de dienst marketing heeft gewoon beslist dat dit enkel bestemd is voor nieuwe klanten.
ik zie het probleem niet.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
ik wel eigenlijk
waarom zou je nog go nemen aan als generation minder kost om meer te krijgen ook aan de volle pot van 34 euro.
waarom zou je nog go nemen aan als generation minder kost om meer te krijgen ook aan de volle pot van 34 euro.
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
"nieuwe klanten" kunnen dan inderdaad intekenen op de generation ipv go, daar heb je gelijk in.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
dat vind ik grote zever.
persoonlijk ken ik geen enkele operator internet telefonie of nog wa anders waar er een appart tariefplan bestaat waar bestaande klantie niet kunnen op inschrijven.
Alé of dat het toch moeilijk gaat want tenslotte gaat het toch maar ge moet potverdorie enorm veel zagen en bellen
persoonlijk ken ik geen enkele operator internet telefonie of nog wa anders waar er een appart tariefplan bestaat waar bestaande klantie niet kunnen op inschrijven.
Alé of dat het toch moeilijk gaat want tenslotte gaat het toch maar ge moet potverdorie enorm veel zagen en bellen
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
-
- Elite Poster
- Berichten: 1577
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:24
dat is nu eenmaal marketing. maar ja, ge moet daar iets van kennen hé.
en dat is niet alleen bij belgacom hoor.
en dat is niet alleen bij belgacom hoor.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik stel me toch serieus vragen bij zulke korte termijn visie. Weet je nog toen iedereen bij het wisselen van prepaid kaart 50 € belkrediet kreeg? Men is daar nu toch ook van afgestapt, maar pas toen er velen begonnen misbruik te maken van het systeem en om de 2-3 maanden van operator wisselden.hollebollegijs schreef:dat is nu eenmaal marketing. maar ja, ge moet daar iets van kennen hé.
Wat hebben de trouwe Belgacomklanten gekregen? Eenmalig 10 GB extra volume of voor 4 € extra foto's... Ik moet zeggen dat ik enkele jaren geleden bij proximus nog systematisch jaarlijks een telefoontje kreeg met 3 maanden gratis abonnementsgeld bij verlenging van mijn contract met een jaar. Dat was marketing...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
wel hollebollegijs als het niet bij belgacom aleen is noem me een dienst waar enkel nieuwe klanten het produkct kan hebben en ouden klanten niet kunnen inschrijven.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Gisteren mijn factuur gekregen...en ja hoor Belgacom slaagt erin om alles verkeerd te doen...
Hoe zit de situatie :
- verhuis op 31oktober naar nieuw adres. Nieuw adres is een bestaande woning zonder belgacom aansluiting (ik dacht wel dat het op dezelfde centrale zit).
- Internet wordt betaald door werkgever.
- Hebben nog een contract digitale TV tot 9 december (gratis huur decoder-gratis comfort view)
Bij info bij Belgacom zeggen ze mij dat een verhuis gratis is, ook de nieuwe aansluiting daar ik al klant ben.
Ik krijg nu dus een factuur voor de opzegging van mijn internet, telefoon en digitale TV
Dat de huur decoder en comfort view gratis waren zijn ze voor hun gemak ff vergeten, dat mijn internet betaald is door mijn werkgever ook.
Plotseling moet ik wel installatiekosten betalen 80 euro (zonder btw)
Nu heeft belgacom mij waarschijnlijk een nieuw contract aangesmeerd (zoals hier al beweerd was)...ALLEEN heb ik dus helemaal niet de keuze gehad welk abo dit zou moeten zijn.....heb ik NIET kunnen genieten van de voordelen die een nieuw contract met zich meebrengt..nieuwe modem, gratis uitproberen van HD TV, eventuele andere acties die ze momenteel doen...
Allé het zal een getouwtrek worden wie nu in fout is ..in mijn ogen niet echt klantvriendelijk, wetende dat ik evengoed Telenet had kunnen nemen (en had gedaan had ik geweten dat deze kosten er waren)..ondertussen wel eens gebeld naar de "problemen met factuur lijn". een computer stem die na veel cijfertjes invoeren zegt dat ze een nieuwe factuur gaan opsturen waar ik moet aanduiden welke bedragen ik niet tevreden ben....
Hoe zit de situatie :
- verhuis op 31oktober naar nieuw adres. Nieuw adres is een bestaande woning zonder belgacom aansluiting (ik dacht wel dat het op dezelfde centrale zit).
- Internet wordt betaald door werkgever.
- Hebben nog een contract digitale TV tot 9 december (gratis huur decoder-gratis comfort view)
Bij info bij Belgacom zeggen ze mij dat een verhuis gratis is, ook de nieuwe aansluiting daar ik al klant ben.
Ik krijg nu dus een factuur voor de opzegging van mijn internet, telefoon en digitale TV
Dat de huur decoder en comfort view gratis waren zijn ze voor hun gemak ff vergeten, dat mijn internet betaald is door mijn werkgever ook.
Plotseling moet ik wel installatiekosten betalen 80 euro (zonder btw)
Nu heeft belgacom mij waarschijnlijk een nieuw contract aangesmeerd (zoals hier al beweerd was)...ALLEEN heb ik dus helemaal niet de keuze gehad welk abo dit zou moeten zijn.....heb ik NIET kunnen genieten van de voordelen die een nieuw contract met zich meebrengt..nieuwe modem, gratis uitproberen van HD TV, eventuele andere acties die ze momenteel doen...
Allé het zal een getouwtrek worden wie nu in fout is ..in mijn ogen niet echt klantvriendelijk, wetende dat ik evengoed Telenet had kunnen nemen (en had gedaan had ik geweten dat deze kosten er waren)..ondertussen wel eens gebeld naar de "problemen met factuur lijn". een computer stem die na veel cijfertjes invoeren zegt dat ze een nieuwe factuur gaan opsturen waar ik moet aanduiden welke bedragen ik niet tevreden ben....
Omdat het inkomstenderving is om bestaande klanten (lees melkkoeien) deze korting te geven.proximusboy schreef:waarom doet belgacom zo moeilijk tegenover bestaande klanten om generation te geven
Als ze het al geven, meestal als de klant dreigt op te stappen, dan zullen ze het ook niet aan de grote klok hangen.
Volgens mij is het omgekeerde 1000x slimmer. Als je je bestaande klanten nl. zéér tevreden houdt (lees: in de watten legt), gaan die veel mond aan mond reclame doen en het aanzuigeffect naar potentiële nieuwe klanten toe wordt zo stukken groter, want... ze blijven duidelijk met je inzitten en je krijgt blijvende (geldelijke) voordelen. Blijvende voordelen zijn inderdaad IMO geen stomme foto's, itunes, bijkomend beperkt volume en de gigantische marketing- en reclamecampagnes errond (die veel te veel geld kosten) maar faktuurkortingen. Dat die foto's en itunes al die gekoppelde klooierij niet werkt snappen ze blijkbaar ook niet goed. Je klanten super tevreden houden, door o.a. iets aan de faktuur of tarieven te doen is eigenlijk een vorm van zéér goedkope reclame. Dat ze gauw stoppen met hun gigantische marketing en reclame strategieën en eens wat meer op een serieuze manier in hun klantenbestand investeren.Special_K schreef:Omdat het inkomstenderving is om bestaande klanten (lees melkkoeien) deze korting te geven.
Als ze het al geven, meestal als de klant dreigt op te stappen, dan zullen ze het ook niet aan de grote klok hangen.
En dat dreigen met opstappen? Tiens... Als ik dat doe, en ik heb het veel gedaan, smijt men 9/10 de telefoon in ipv met mij te onderhandelen. 't Zal van de persoon afhangen. Bij mij smijten ze veel te telefoon toe en ik ben nu niet bepaald onbeleefd. Ik kan mijn zegje doen, dat wel.
"Maar 't is toch zo. Ik kan evengoed naar Telenet gaan he meneer."
"Dan gaat u naar Telenet." KLIK
-
- Elite Poster
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 299 keer
Op hun schermen staat er informatie over u en men weet ondertussen dat het gewoon dreigen is. Ze zijn niet bang want u blijft toch. en ze houden daar alles wel bij hoor. marketing zal uw dossier wel regelmatig aanvullen met informatie over u.Leen schreef:
En dat dreigen met opstappen? Tiens... Als ik dat doe, en ik heb het veel gedaan, smijt men 9/10 de telefoon in ipv met mij te onderhandelen. 't Zal van de persoon afhangen. Bij mij smijten ze veel te telefoon toe en ik ben nu niet bepaald onbeleefd. Ik kan mijn zegje doen, dat wel.
"Maar 't is toch zo. Ik kan evengoed naar Telenet gaan he meneer."
"Dan gaat u naar Telenet." KLIK
-
- Pro Member
- Berichten: 325
- Lid geworden op: 06 apr 2004, 11:18
probleem is dat ze niet bang zijn van telenet.
voor 100 gb betaal je tenslotte 70€
voor 100 gb betaal je tenslotte 70€
Laatst gewijzigd door proximusboy 01 dec 2009, 00:52, in totaal 1 gewijzigd.
nokia e71 smile 110 + mobile internet + agent
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
nokia 6120C belgacom happy time one
nokia 3500 TMF
nokia 3120 classic base mania
toshiba p300-18M + vista ultimate + office 2007
toshiba Qosmio X300-14F VDSL2 internet generation + happy time on + belgacom tv
Als ze die miljoen internetklanten ineens een korting van 25% gaan geven en dan kost hun dat onmiddellijk gigantisch veel geld. De meeropbrengst van die paar 1000 nieuwe klanten die ze dan op termijn bij zouden winnen omwille van de goede "mond aan mond" reclame is dan te verwaarlozen.Leen schreef: Volgens mij is het omgekeerde 1000x slimmer. Als je je bestaande klanten nl. zéér tevreden houdt (lees: in de watten legt), gaan die veel mond aan mond reclame doen en het aanzuigeffect naar potentiële nieuwe klanten toe wordt zo stukken groter, want... ze blijven duidelijk met je inzitten en je krijgt blijvende (geldelijke) voordelen.
-
- Forumtroll
- Berichten: 445
- Lid geworden op: 27 feb 2009, 15:26
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 229 keer
Heb even de draad doorgenomen.
Ben ik blij dat ik deze Belgacom-maffia al jaren heb buitengegooid!
Zit bij EDPnet, en dik tevreden. Als er iets is, meteen klantengerichte telefoon en wordt steevast opgelost.
Duurt ook niet meer lang, eer het koperdraad-monopolie van BC tot de verleden tijd behoort nu het Europees Parlement nieuwe wetgeving inzake telecom heeft goedgekeurd.
BC en TN maken al jaren op een schandalige manier misbruik van hun netwerkmonopolie. Met allerhande misleidende reclame en opties waar dan weer addertjes onder het gras zitten.
Ben ik blij dat ik deze Belgacom-maffia al jaren heb buitengegooid!
Zit bij EDPnet, en dik tevreden. Als er iets is, meteen klantengerichte telefoon en wordt steevast opgelost.
Duurt ook niet meer lang, eer het koperdraad-monopolie van BC tot de verleden tijd behoort nu het Europees Parlement nieuwe wetgeving inzake telecom heeft goedgekeurd.
BC en TN maken al jaren op een schandalige manier misbruik van hun netwerkmonopolie. Met allerhande misleidende reclame en opties waar dan weer addertjes onder het gras zitten.